در بین نیرو‌های ارتش اوکراین در خط مقدم جنگ با روسیه سربازانی مسلمان نیز وجود دارند که در ماه رمضان روزه می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم موقت صهیونیستی در ادامه اقدامات ضد انسانی خود روز چهارشنبه یک مدرسه را در کرانه باختری اشغالی تخریب کرد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از ویرانی‌های شدید در شهر جنین پس از دو روز عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن عملیات‌های اخیر مبارزان فلسطینی طی ماه‌های گذشته ضد نظامیان در کرانه باختری را یادآور شکست‌ها در حمله به جنوب لبنان در جریان جنگ 33 روزه (2006) دانست.
یک مسئول فلسطینی اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست، سیاست مجازات جمعی را در خصوص اهالی روستای المغیر در پیش گرفته‌اند.
نظامیان رژیم صهیونیستی برای نوزدهمین روز به محاصره اریحا ادامه دادند و همزمان شهرک نشینان هم علیه فلسطینی‌ها شعار دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی به مصلای «باب الرحمه» در مسجدالاقصی یورش بودند و تأسیات برق آن را تخریب کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی به مصلای «باب الرحمه» در مسجدالاقصی یورش بودند و تأسیات برق آن را تخریب کردند.
با آغاز آتش‌بس ۳ روزه میان نیروهای ارتش سودان و شبه نظامیان پشتیبانی سریع، تبادل آتش میان دو طرف متوقف شد.
نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اقدامی جنایتکارانه در دومین روز از عید سعید فطر مصلای باب الرحمه در داخل مسجد الاقصی را مورد حمله قرار دادند.
با نزدیک شدن برپایی مراسم روز جهانی قدس در سرتاسر دنیا، رسانه‌های خبری از افزایش تحرکات رژیم صهیونیستی در حرم ابراهیم خبر می‌دهند؛ صهیونیست‌ها برق و اینترنت مسجد الاقصی را قطع کردند.
نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی که تنها 77 روز از آن گذشته، تاکنون 88 فلسطینی را در مناطق مختلف اراضی اشغالی به شهادت رسانده اند.
صدها تن از نیروهای ذخیره نخبه ارتش رژیم اسرائیل می گویند که از روز یکشنبه با آغاز اعتصاب خود،  در پادگان ها حاضر نخواهند شد.
نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون طی ۷۲ روز گذشته ۸۴ فلسطینی را به شهادت رساندند.
شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی که اخیرا از سوی نظامیان صهیونیست بازداشت شده، چهارمین روز اعتصاب غذای خودش را ادامه می دهد.
نظامیان صهیونیست در یورش های امروز به کرانه باختری چندین فلسطینی از جمله یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی را بازداشت کردند.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست رژیم صهیونیستی از امروز یکشنبه (دو روز پیش از موعد رسمی آن) با اخذ رای از نظامیان، آغاز شد.
محاصره شهر نابلس در کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست وارد چهاردهمین روز خود شد.
فرمانده یکی از یگان های ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات اخیر نظامی علیه اردوگاه جنین در روز چهارشنبه هفته گذشته مشارکت داشته است، جزئیاتی از را این عملیات افشا کرد.
ده ها اسیر فلسطینی اعتصاب غذای نامحدود را در اعتراض به بازداشت غیر قانونی خود توسط نظامیان صهیونیست برای سومین روز متوالی ادامه می دهند.
وزارت دفاع روسیه آخرین تحولات میدان نبرد با نظامیان اوکراین را طی شبانه روز گذشته اعلام کرد.
منابع فلسطینی از زخمی شدن ده ها فلسطینی در درگیری های روز جمعه با نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
رژیم صهیونیستی جنگ سه روزه را به بهانه مقابله با جنبش جهاد اسلامی آغاز کرد، اما با هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی و مناطق مسکونی بار دیگر غیر نظامیان را آماج تهاجم وحشیانه خود قرار داد.
بامداد یکشنبه «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین طی فرمانی لازم‌الاجرا از همه نظامیان و غیرنظامیان خواست فوراً منطقه «دونتسک» را که خط مقدم درگیری‌ها با روسیه است، تخلیه و عقب‌نشینی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ