یک مسئول فلسطینی اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست، سیاست مجازات جمعی را در خصوص اهالی روستای المغیر در پیش گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۲) با ارایه گزارش تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ از حادثه منطقه خلازیر و انتخاب هیات رییسه جدید شورا برگزار شد. در این جلسه «مهدی چمران» با کسب ۲۱ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابقا شد.
پنجمین روز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال با پیروزی ژاپن و آمریکا برابر حریفانشان آغاز شد.
سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی رئیس جدید هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل را برگزیدند و جمهوری اسلامی ایران بعنوان یکی از ۲۱ نواب رئیس این مجمع انتخاب شد.
هشتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن و هفتمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی به همراه آئین نکوداشت سردار شهید علیرضا نوری با حضور مدیرعامل راه‌آهن آغاز شد.
هشتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن و هفتمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی به همراه آئین نکوداشت سردار شهید علیرضا نوری با حضور مدیرعامل راه‌آهن آغاز شد.
در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری،یک جوان فلسطینی در طولکرم زخمی و چند جوان دیگر در الخلیل بازداشت شدند و محاصره شهرک المغیر در رام الله برای هفتمین روز ادامه یافت.
پرسپولیس هشتمین قهرمانی لیگش را روز گذشته جشن گرفت. آنها می‌توانستند سال گذشته هم به این جام برسند اما؟
جمعی از ارامنه تهران به مناسبت فرا رسیدن ۲۴ آوریل سالروز کشتار ارمنیان توسط ترکان عثمانی در سال ۱۹۱۵ با تجمع در داخل کلیسای "سرکیس مقدس" تهران مراسم یادبودی برای کشته شدگان این روز برگزار کردند.
بورس فردا در بیست و هشتمین روز فروردین ماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
امروز در چهارمین روز معاملاتی سال جدید، شاخص بورس برای هشتمین روز معاملاتی متوالی رشد کرد. در معاملات سه‌شنبه، شاخص کل بورس تهران با صعود ۱۵ هزار و ۳۰۲ واحدی تا سطح ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحد بالا آمد. فردا و قبل از تعطیلی ۴ روزه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
در هشتمین روز از مرحله دوم عرضه ربع سکه در بورس کالا، ۱۴ هزار و ۵۳۵ قطعه تا قیمت ۸.۲ میلیون تومان به متقاضیان فروخته شد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان در حالی از روز پنجشنبه در لهستان آغاز می شود که تیم ایران در اولین گام به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز جمعه شانزدهم دی‌ماه با میانگین ۱۵۳ برای هشتمین روز متوالی وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و هفتم آذرماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۵ برای هشتمین روز پیاپی وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
روز دوم از هشتمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان جهان با پیروزی هر شش سانداکار ایران به پایان رسید.
چهار دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در هشتمین روز خود توسط علیرضا علیفر، جواد خیابانی، محمدرضا احمدی و پیام بسیجی گزارش می‌شوند.
چهار دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در هشتمین روز خود توسط علیرضا علیفر، جواد خیابانی، محمدرضا احمدی و پیام بسیجی گزارش می‌شوند.
دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه گفت: از روز شنبه ۲۱ آبان ماه، در سینما فلسطین اکران آثار برگزیده جشنواره را شاهد خواهیم بود که تا ۲۵ آبان ماه ادامه دارد.
در هشتمین روز از مهلت ثبت‌نام در انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک، یک نفر برای دو پست نام‌نویسی کرد.
در پایان هشتمین روز از ثبت نام برای انتخابات کمیته پارالمپیک یک نامزد برای نایب رئیسی و عضویت در هیات اجرایی ثبت نام کرد.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در آخرین روز مهرماه برای هشتمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
از دوازدهم اکتبر و در پی عملیات مقاومتی گروه عرین الاسود در شمال نابلس که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، اسرائیل شهر نابلس را تحت محاصره قرار داده است. حازم قاسم، سخنگوی حماس گفته که ادامه محاصره و سیاست مجازات جمعی که اشغالگر برای هفتمین روز متوالی بر شهر نابلس تحمیل کرده تنها بیانگر ناتوانی و شکست سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری است.
نیرو‌های مسلح یمن روز چهارشنبه در رژه عظیم نظامی در میدان سبعین صنعا به مناسبت هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر از موشک‌ها و سامانه‌های جدید موشکی، دریایی و هوایی رونمایی کردند.
صنعا پایتخت یمن روز چهارشنبه شاهد رژه نظامی بزرگ در میدان السبعین به مناسبت هشتمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ