رژیم صهیونیستی جنگ سه روزه را به بهانه مقابله با جنبش جهاد اسلامی آغاز کرد، اما با هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی و مناطق مسکونی بار دیگر غیر نظامیان را آماج تهاجم وحشیانه خود قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحدت هنانوف در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان حضور داشت.
وحدت حنانوف قرار بود این فصل در فهرست زیر بیست و پنج ساله پرسپولیس قرار بگیرد اما…
استاد دانشگاه و پژوهشگر مسائل رژیم صهیونیستی می‌گوید مهمترین عاملی که توانایی مقاومت را در بازدارندگی رژیم صهیونیستی به اثبات رسانده است، وحدت میدان ها و مبارزه مشترک است.
اگر وحدت میدان‌ها از بین رود، رژیم صهیونیستی به راحتی می تواند پروژه عادی سازی روابط با کشورهای عربی را پیش ببرد.
اگر وحدت میدان ها از بین رود، رژیم صهیونیستی به راحتی می تواند پروژه عادی سازی روابط با کشورهای عربی را پیش ببرد.
به این عبارت دو روز پیش تلویزیون ارتش رژیم صهیونیستی توجه کنیم «قاآنی در حال به‌هم پیوستن جبهه‌ها از فلسطین تا عراق و از خلیج‌فارس تا دریای سرخ می‌باشد و قدرت ایران در حال افزایش است، بدون آنکه جلوگیری داشته باشد» این یعنی موازنه به نفع ما و منطقه به‌هم خورده است. ما نباید داوطلبانه به عقب برگردیم. راهی که درست است باید ادامه پیدا کند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در نگاه دین نظام سیاسی و دولت بارزترین نقش را در تعادل حوزه‌های متنوع زندگی دارد و زندگی جمعی انسان‌ها با نظام سیاسی پیوند خورده است.
اردبیل- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: وحدت منطقه‌ای کشورهای عضو اکو می‌تواند در تقابل با رویکرد یکسان‌سازی نظام غرب باشد که اهداف غیرانسانی را به همراه دارد.
طبق رأی اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، رفتار مأمورانی که با قاچاقچیان تبانی کرده و با اخذ رشوه به آنها اجازه عبور داده اند، مشمول مقررات تعدد معنوی است.
وزارت کشور در آستانه روز جهانی قدس با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد که با وحدت گسترده‌تر کشورهای اسلامی، می‌توان به آزادی هر چه زودتر سرزمین‌های اشغالی امیدوار بود.
مدافع تاجیکستانی پرسپولیس بعد از پایان فصل زندگی مشترک خود را جشن خواهد گرفت.
رأی وحدت رویه دیوان عالی کشور در خصوص تعیین مرجع صالح برای رسیدگی به دعوی زوجه به خواسته الزام به تنظیم سند رسمی موضوع مهریه به طرفیت ثالث صادر شد.
تراکتور پس از جبران دو گل خورده، در آخرین ثانیه بازی دروازه خود را در شلوغی محوطه جریمه توسط وحدت حنانوف باز شده دید‌.
در دیدار فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه به مناسبت روز پاسدار تاکید شد که وحدت، اخوت، دوستی، یک‌دستی و قدرت هم افزایی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان است.
رئیس جمهور گفت: رمز وحدت، عزت و اقتدار و نیز عامل نجات‌بخش جامعه اسلامی ما توجه به قرآن است.
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: وحدت و هم آوایی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زبانزد عام و خاص است.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است و همه مردم و مسئولان و بخش خصوصی باید برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.
بازیکن تاجیکی پرسپولیس از ابتدای فصل تلاش زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب تیمش داشته است.
تیم پرسپولیس در آخرین دقایق با یک مهاجم جدید کار را ادامه می‌دهد.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی هماهنگ‌تر باشد، چرا که وحدت رویه در دولت به ویژه بین تیم اقتصادی دولت کمک می‌کند مشکلات مردم کمتر شود.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه اقوام و مذاهب از افتخارات کشورمان هستند، گفت: وحدت موجود در ایران اسلامی اقتدار دشمن را شکسته است.
شیراز - نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وحدت بین شیعه و سنی را رمز اقتدار کشور عنوان کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: وحدت موضوعی اعتقادی، عقلانی و تجربی است که در سایه آن می‌توان به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا کرد.
رئیس جمهور کشورمان گفت: مناسبات ایران و ازبکستان بر بستر روابط تاریخی، باورها و اعتقادات مشترک دو ملت بنا شده و دو کشور برای توسعه هر چه بیشتر روابط برنامه‌ریزی کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ