اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه روز پانصد و هشتاد و چهارم شورای رقابت که روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ برگزار می‌شود، موضوع قیمت خودروهای مونتاژی بررسی خواهد شد.
بررسی ها نشان می دهد که در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو موعد تحویل خودرو به اغلب متقاضیان به سال بعد موکول شده؛ مساله ای که می تواند اهداف تاسیس سامانه را زیر سوال برد.
امروز در حالی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای انتخاب ۵ اولویت خودرویی فعال شده که هنوز قیمت ۴ خودرو نهایی نشده و همچنان در سازمان حمایت در دست بررسی قرار دارد.
نگاهی به بازار خودرو در کشورهای همسایه نشان می‌دهد قیمت فروش خودروهایی نظیر تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو در کشورمان با اختلاف زیادی، گران‌تر از قیمت این خودرو‌ها در کشورهای همسایه است.
بررسی های نشان داده است که قیمت ها در املاک با قیمت های سایت های فروش کمی متفاوت است.
فابریس کامبولیو، مدیر اجرایی برند رنو به خبرنگاران گفت: ما همه مناطق و بازار‌ها را برای ماندن در بازار رقابتی بررسی خواهیم کرد. فروش این برند در سه ماهه اول سال ۹ درصد افزایش یافت که نشان می‌دهد استراتژی تجدید ساختار بر سودآورترین مدل‌ها ممکن است پس از چهار سال کاهش درآمد نتیجه‌بخش باشد، اما کاهش قیمت تسلا زنگ خطری برای رقبا بود.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان می دهد که با داشتن حداقل ۶ میلیارد تومان می توان در منطقه غرب محدوده خیابان ستارخان خانه دار شد.
قیمت جهانی نفت بر شاخص‌های بورس معتبر دنیا مخصوصا بورس ایران که درآمد حاصل از فروش نفت، نقش پر رنگ تری در اقتصاد ایران دارد، حائز اهمیت است. با افزایش قیمت نفت سهام کدام شرکت های بورسی تغییر خواهد کرد؟
منابع ارزی ناشران بورسی، از جمله ناشران حاضر در صنایع شیمیایی، فلزی و نفتی، از این پس بر اساس مکانیزم جدید مبتنی بر منابع و مصارف (عرضه و تقاضا)، کشف قیمت می‌شود.
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
امروز در ۶ نوبت عرضه خودرو در بورس کالا، ۶۰۶ دستگاه کامیون و کامیونت به فروش رسید که متوسط قیمت‌ها نشان می‌دهد قیمت‌های کشف شده در بورس کالا پایین‌تر از متوسط قیمت بازار بودند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی از تشدید بازرسی‌ها از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و شرکت‌های هواپیمایی با هدف بررسی وضعیت بازار فروش بلیت هواپیما و گرانفروشی احتمالی تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.
طی حداقل ۲ سال گذشته پارامترهای شوک‌‌‌آور شامل سیاست‌های دستوری، افزایش قیمت در بازارهای رقیب و اظهارات ضد‌و‌نقیض سیاستگذاران در بخش‌های مختلف اقتصادی، بازار سهام را با نوسانات عجیبی مواجه کرده است؛ به طوری که می‌توان اذعان کرد بورس تهران از میانه‌های سال ۹۹ تاکنون موج‌های مختلفی از فراز و فرود را زیر تیغ سیاستگذاری‌ها در دو بخش اقتصادی و غیراقتصادی ثبت کرده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عرضه خودرو در بورس را جایگزین مناسبی برای قرعه‌کشی دانست و گفت: فروش بورسی خودرو به کاهش تدریج قیمت‌ها در بازار کمک می‌کند و عاملی بازدارنده در برابر فعالیت‌های سوداگرانه محسوب می‌شود.
بررسی صورت های مالی خودروسازان در نیمه نخست سال جاری نشان می دهد که قیمت گذاری دستوری صرفا از محل فروش توانسته زیانی در حدود ۵.۵ هزار میلیارد تومان به این صنعت زیان وارد کند.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار برای سفر گران شد، افت ارزش سهام عدالت همسو با نزول شاخص کل، چند نفر سهام بورسی خود را بیمه کردند؟، پالایشی‌ها صدرنشین خروج پول، بیشترین پول حقیقی به کدام نماد‌ها وارد شد؟، سه نمادی که از صف فروش به صف خرید رسیدند!، سهامداران سیمانی بخوانند، افزایش سرمایه ۱۷۵۰۰ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص تولید،‌ فروش و قیمت صنایع بورسی با استفاده از داده‌های ماهیانه ۳۰۲ شرکت صنعتی بورسی محاسبه می‌شود. بر اساس گزارش پایش بخش حقیقی اقتصاد ایران در مرداد که مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر کرده، شاخص تولید شرکت‌های صنعتی بورسی در مرداد ماه نسبت به تیر کاهش ۱۱.۵ درصدی همراه بوده است.
اوراق اختیار فروش تبعی برگه بهاداری است که خریداران آن، سهام مورد نظر خود را در یک قیمت مشخص بیمه می‌کنند. رضا عیوض‌لو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس از آمادگی کمیته انتشار برای ارائه مجوز به ناشران «اوراق اختیار فروش تبعی» (بیمه سهام) در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد
امروز مطالبی همچون خبر مهم برای وضعیت سهام عدالت متوفیان، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، جهش ۱۲۴ درصدی درآمد برای این نماد، کدام نماد بورسی وضعیت بهتری داشته است؟، پرونده یک بانک به هیئت انتظامی رفت، قیمت طلا افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ارسال درخواست افزایش سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.
بررسی نوسانات قیمت خودرو در بازار
بررسی قیمت ناودانی در بازار
بررسی فروش هایما در بورس کالا نشان می‌دهد رنگ مشکی این خودرو ۲۲۲ میلیون تومان زیر قیمت بازار به متقاضیان عرضه شد. مشتریان هایما S۷ سفید نیز ۲۱۲ میلیون سود کردند.
امروز نماد پارس بازگشایی شد و با رشد قابل توجه قیمت مواجه شد. پارس به تنهایی ۷ هزار واحد شاخص کل را بالا کشید و بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشت. تابلوی امروز پارس در اولین روز کاری آن بعد از ماه‌ها توقف چگونه بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ