سخنگوی سازمان هواپیمایی از تشدید بازرسی‌ها از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و شرکت‌های هواپیمایی با هدف بررسی وضعیت بازار فروش بلیت هواپیما و گرانفروشی احتمالی تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم جدید آلومینیوم در بازی‌های دوستانه این تیم حسابی کادر فنی ایرالکو را سر ذوق آورده است.
معاینات پزشکی کاروان ایران به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو از ۲۴ تیرماه سال جاری کلید می‌خورد و نکته بسیار مهم اینکه حضور ورزشکاران ایرانی در این مسابقات منوط به ارائه گواهینامه وادا (آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ) به فدراسیون پزشکی ورزشی شده است.
مرحله ششم اردوی تیم ملی کوراش مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی از امروز (سه‌شنبه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌‎شود.
اولین اردوی رسمی تیم ملی هندبال زنان ایران به منظور حضور در بازی‌های آسیایی با هدایت اکبرآبادی و خدیجه قانع برگزار می‌شود.
مرحله پنجم اردوی تیم ملی کوراش مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی از فردا در بجنورد آغاز می‌‎شود.
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: به اعزام تیم ملی به بازی‌های آسیایی هانگژو خوش‌بین هستیم و به همین منظور اردوها را آغاز می‌کنیم.
تیم فوتبال نوجوانان کشورمان تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند.
جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز و در حال پیگیری است.
در حالی که ۱۳۹ روز بیشتر به آغاز بازی‌های آسیایی باقی نمانده است هنوز ستاد عالی بازیهای آسیایی لیست نهایی رشته‌ها را اعلام نکرده و ورزشکاران برخی رشته‌ها در بلاتکلیفی مانده‌اند.
مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ زمان آغاز بازی‌های فصل آینده لیگ برتر را اعلام کرد.
رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از امروز با بازی‌های مهم تیمهای میانه و انتهای جدول آغاز می‌شود.
شمشیربازی اسلحه سابر برای چهارمین حضور متوالی در بازی‌های المپیک و کسب سهمیه لازم برای آن باید از سال آینده در میادین مورد تایید فدراسیون جهانی شرکت کند؛ جام جهانی اسپانیا اولین رویداد است.
شمشیربازی اسلحه سابر برای چهارمین حضور متوالی در بازی‌های المپیک و کسب سهمیه لازم برای آن باید از سال آینده در میادین مورد تایید فدراسیون جهانی شرکت کند؛ جام جهانی اسپانیا اولین رویداد است.
با آغاز بازی‌های حذفی در این دوره، حالا نگاه بسیاری متوجه مهدی طارمی است تا ببینند این مهاجم ایرانی این بار در تقابل با اینتر، یکی دیگر از غول‌های مدعی اروپا چه می‌کند. طارمی فعلا به‌طور میانگین در ۸۲ درصد بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان به میدان رفته و نکته قابل توجه اینکه به تنهایی روی ۵۸ درصد گل‌هایی که تیمش در این تورنمنت زده، تأثیر گذاشته است.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
اردوی دوم تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان جهت آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی هانگژوی چین از ۱۸ دی آغاز می‌شود.
اردوی بدنسازی تیم ملی کبدی زنان جهت آماده‌ساری برای بازی‌های آسیایی هانگژو از ۲۵ آذر استارت می‌خورد.
مسابقه پیش بینی بازی‌های جام جهانی ٢٠٢٢ با ١٠ میلیارد تومان جایزه در اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت آغاز شد.
مسابقه پیش بینى بازى‌هاى جام جهانى ٢٠٢٢ با ١٠ میلیارد تومان جایزه در اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت آغاز شد.
رقابت‌های جام جهانی از هفته آینده آغاز خواهند شد و در چند بازی نخست چند غایب بزرگ هم خواهد داشت.
مشهد ـ رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: مسابقات مینی فوتبال روستایی این استان جام پرچم روز یکشنبه طی مراسمی در بخش رضویه مشهد آغاز شد.
اولین مصاف تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی مقابل کشور میزبان برگزار می‌شود.
دیدارهای انفرادی مسابقات تنیس روی میز بازی‌های کشورهای اسلامی در حالی برگزار می‌شود که نوشاد عالمیان مدافع عنوان قهرمانی از حضور در این بازی‌ها امتناع کرده است.
دیدارهای انفرادی مسابقات تنیس روی میز بازی‌های کشورهای اسلامی در حالی برگزار می‌شود که نوشاد عالمیان مدافع عنوان قهرمانی از حضور در این بازی‌ها امتناع کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ