امیرحسین زارع در‌حالی اولین اتفاق جنجالی سال را در کشتی رقم زده که پیش از این هم حداقل یک مورد درگیری در اردوی تیم ملی کشتی رقم خورده، ولی رسانه‌ای‌نشدن آن درگیری باعث بخشش طرفین در فاصله کوتاهی شد تا آن‌ها دوباره پیراهن تیم ملی را به تن کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتحادیه جهانی روز گذشته در شهر امان، محل برگزاری مسابقات کشتی جوانان جهان با پادشاه اردن ملاقات کرد.
توییت اکانت پادشاهی عربستان سعودی به فارسی درباره امکان پخش رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان در ایران
توییت اکانت پادشاهی عربستان سعودی به فارسی درباره امکان پخش رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان در ایران
رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از تلاش‌های پادشاهی عمان در زمینه رسیدن به توافق در موضوع کشتی صافر قدردانی کرد.
در مسابقات کشتی روسیه، سعداله‌یف نشان داد در وزن ۹۷ کیلوگرم همچنان کشتی‌گیر برتر است.
«محمد ششم»، پادشاه مراکش، بر موضع «استوار» کشورش در قبال آرمان فلسطین تأکید کرد.
وزیر خارجه انگلیس در ادامه سفر خود به منطقه غرب آسیا، با پادشاه اردن در امان دیدار و گفت‌وگو کرد.
فوق ستاره ليكرز به احترام اسطوره فقید بوستون سلتیکس، شماره پیراهن خود را از شماره ۶ به ۲۳ تغییر داد.
تنیسور 20 ساله اسپانیایی به دوران مثلث طلایی تنیس دنیا پایان داد.
تظاهرات‌کنندگان اسکاتلند شعارهایی مانند «پادشاه من نیست» سر داده‌اند و چارلز سوم و همسرش را هو کردند.
پادشاه اردن در سخنانی اعلام کرد که هیچ عقب‌نشینی‌ای در خصوص موضع اردن و موضع شخصی وی در قبال مسئله فلسطین صورت نگرفته است.
اسطوره باشگاه رم هم در خصوص درگذشت سیلویو برلوسکونی صحبت کرد.
کیلیان امباپه با 29 گل زده آقای گل این فصل لیگ یک فرانسه شد و به رکورد تاریخی اسطوره فوتبال فرانسه ژان پی‌یر پاپن رسید.
در مهمترین دیدار‌های پنج وزن دوم مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی، در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در فینال هادی وفایی پور اهل شهرستان لالجین همدان را در مقابل داشت که بدن بسیار ساخته و پرداخته و آماده‌ای داشت. بر خلاف تصورات، وفایی پور با قدرت بدنی مثال‌زدنی اش دو امتیاز از حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی گرفت. تنها کشتی گیران بزرگ جهان و مربیان آن‌ها درک می‌کنند که گرفتن امتیاز از حسن یزدانی به چه معناست. اسطوره‌ای که لقب پادشاه را از اتحادیه جهانی کشتی گرفته است.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی اروپا با قهرمانی تیم ملی آذربایجان در زاگرب به پایان رسید.
«حسن یزدانی» در مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابر «کاکوشویلی» از گرجستان ۱۰ بر صفر پیروز شد. پادشاه کشتی آزاد جهان، در ۵۰ ثانیه حریف نامدار خود را با امتیاز عالی ضربه فنی کرد
«حسن یزدانی» در مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابر «کاکوشویلی» از گرجستان ۱۰ بر صفر پیروز شد. پادشاه کشتی آزاد جهان، در ۵۰ ثانیه حریف نامدار خود را با امتیاز عالی ضربه فنی کرد
پادشاه ایرانی کشتی آزاد دنیا، در فینال تورنمنت زاگرب انتقام سختی بابت دو امتیاز ابتدای کشتی توسط هایاتو ایشیگوروی ژاپنی، گرفت و در همان تایم اول، نتیجه را 13-2 به سود خود کرد و کشتی به اتمام رسید. حسن یزدانی در این مسابقات 44 امتیاز در 4 کشتی کسب کرد.
حسن یزدانی حدوداً چهار ماه و نیم بعد از شکست مقابل دیوید تیلور آمریکایی در فینال مسابقات جهانی بلگراد، امروز در تورنمنتی بین‌المللی روی تشک خواهد رفت.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
حبیب کادیماگومدوف پیشنهاد یک کشتی با جردن باروز را داد که با موافقت کشتی‌گیر آمریکایی روبرو شد.
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه 8 بر 0 به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.
چارلز سوم، پادشاه کنونی بریتانیا تنها عضو خانواده سلطنتی این کشور است که از زمان انقلاب تا کنون به ایران سفر کرده است. وی در بهمن ۱۳۸۲ و پس از وقوع زلزله بم به ایران رفت و ضمن حضور در مناطق زلزله زده با سید محمد خاتمی، رئیس جمهوری وقت ایران دیدار کرد. زلزله بم در سال ۱۳۸۲ به وقع پیوست و بیش از ۵۰ هزار کشته برجای گذاشت.
رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 26 و 27 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدحسین محمدیان نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ