توییت اکانت پادشاهی عربستان سعودی به فارسی درباره امکان پخش رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان در ایران
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حساب پادشاه عربستان سعودی در توییتر فارسی، پخش لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در شبکه های داخل ایران را مجانی کرد! تعارفی بحث‌برانگیز که جنبه‌هایی روانی و حتی سیاسی دارد.
توییت اکانت پادشاهی عربستان سعودی به فارسی درباره امکان پخش رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان در ایران
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به عربستان، متناسب با روند پیشرفت روابط و در بازه زمانی مناسب صورت خواهد گرفت، اما زمان دقیقی برای این سفر هنوز تعیین نشده است.
متوجه شدند هم رییس بیمارستان ایرانی است وهم رییس دپارتمان جراحی و هم رییس آن گروه جراحی و هم سه نفر از جراحان گروه. همه هم فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های ایران که در آمریکا دوره‌های تخصصی گذرانده بودند.
وزیر خارجه عربستان با اشاره به دستور پادشاه این کشور برای تشکیل کارگروه‌های مختلف برای توسعه روابط با ایران، به تلاش‌های کشورش برای ارتقا روابط به سطح استراتژیک اشاره کرد و افزود: همکاری‌های اقتصادی، توسعه‌ای و فرهنگی در دستور کار تهران و ریاض قرار دارد.
وزیر خارجه عربستان با اشاره به دستور پادشاه این کشور برای تشکیل کارگروه‌های مختلف برای توسعه روابط با ایران، به تلاش‌های کشورش برای ارتقا روابط به سطح استراتژیک اشاره کرد و افزود: همکاری‌های اقتصادی، توسعه‌ای و فرهنگی در دستور کار تهران و ریاض قرار دارد.
موندو دپورتیوو نوشت: مقامات عربستان در انتقال احتمالی لیونل مسی مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به الهلال نقش دارند. انتقال احتمالی این بازیکن آرژانتینی در سطح محلی تحت کنترل عربستان است.
رئیس جمهور سوریه به طور رسمی از سوی پادشاه عربستان سعودی به نشست آتی سران اتحادیه عرب، دعوت شد.
پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی، کمک‌های بشر دوستانه‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار به سودان ارائه کردند.
یک خبرنگار عربستانی مدعی شد که رونالدو به مدیران باشگاه النصر اعلام کرده در صورت پیوستن لیونل مسی به الهلال، عربستان را ترک خواهد کرد.
کنعانی گفت: دعوت رسمی از سوی پادشاه عربستان از آقای رئیسی صورت گرفته که پاسخ رسمی داده شده است. در مرحله آغازین از سرگیری فعالیت‌های نمایندگی‌های دیپلماتیک دو کشور هستیم و اقدامات اجرایی با سرعت در حال انجام دادن است. تیم ما در آنجا مستقر هستند و کار‌های اجرایی و تکنیکی با سرعت خوبی در حال انجام است و خوشبین هستیم در سقف زمانی تعیین شده شاهد فعالیت‌های کامل نمایندگی‌های دو کشور باشیم.
پادشاه اردن و ولیعهد سعودی در شهر جده عربستان با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی رایزنی کردند.
ناصر کنعانی گفت: چندی پیش نیز شاهد دعوت پادشاه عربستان از آقای رئیس‌جمهور برای سفر به این کشور بودیم که آقای رئیس جمهور به صورت مکتوب پاسخ این دعوت را دادند و آقای رئیسی نیز از پادشاه عربستان برای سفر به تهران دعوت به عمل آوردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوعی به نام جهان تک قطبی نداریم و دیگر آمریکا به عنوان یک ابرقدرت مطرح نیست.
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از نامه پادشاه عربستان به رئیس جمهور خبر داد.
رئیس جمهوری با استقبال از دعوت پادشاه عربستان بر آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها تاکید کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از دعوت پادشاه عربستان از رئیس جمهور کشورمان برای سفر به این کشور خبر داد.
پادشاه عربستان پیام مکتوب جدیدی برای امیر کویت ارسال کرد.
در فرمان پادشاه عربستان آمده است که به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور تمامی بخش های دولتی و خصوصی و تمامی مراکز آموزشی در همه مقاطع روز چهارشنبه تعطیل خواهد بود.
پیروزی تیم ملی فوتبال عربستان برابر آرژانتین باعث شد پادشاه این کشور روز چهارشنبه را تعطیل اعلام کند.
پادشاه عربستان ۱۲ پسر دارد و با توجه به اینکه محمد بن سلمان ولیعهد کنونی عربستان در آن زمان به دنیا نیامده بود در این عکس دیده نمی‌شود.
پادشاه عربستان با اشاره به تصمیم اخیر اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت به‌رغم هشدار‌های آمریکا، گفت که کشورش به شدت تلاش می‌کند تا ثبات و توازن در بازار جهانی نفت برقرار شود از جمله از طریق حفظ توافق اوپک پلاس و کشور‌های هم‌پیمان.
پادشاه عربستان سعودی دستور تغییر ساختار کابینه این کشور را صادر کرد تا او رئیس شورای وزیران عربستان شود.
سلطان بن سلمان، فرزند پادشاه عربستان که نخستین فضانورد عرب‌تبار و مسلمان لقب گرفته است. او تا سال گذشته ریاست کمیسیون فضایی کشورش را در دست داشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ