«حسن یزدانی» در مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابر «کاکوشویلی» از گرجستان ۱۰ بر صفر پیروز شد. پادشاه کشتی آزاد جهان، در ۵۰ ثانیه حریف نامدار خود را با امتیاز عالی ضربه فنی کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذر و توران، توله‌یوز‌های آسیایی هستند که چندی پیش توسط چوپانی در زادگاهشان یعنی پارک ملی توران پیدا شدند.
جدیدترین سایت تکثیر و پرورش یوزپلنگ آسیایی پارک ملی توران منتشر شد.
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که از برخاستن توفان نمک در قست‌های آبگیری نشده دریاچه ارومیه حکایت دارد.
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که از برخاستن توفان نمک در قست‌های آبگیری نشده‌ دریاچه ارومیه حکایت دارد.
جدیدترین فیلم از توله یوزهای ماده همزمان با صد روزگی آنها منتشر شد.
سخنگوی صمت گفت: هدف ما این نیست که ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کنیم و هیچ اطلاعاتی ارائه ندهیم. اما شرایط به دلیل اقتضائات مربوط به تحریم قابل اطلاع رسانی نیست و در این رابطه به ما حق بدهید.
با رونمایی از بخش معناداری از تولیدات سینمای ایران در یک سال اخیر، ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که این فیلم‌ها توان چرخاندن چرخ اقتصاد سینمای ایران را در سال آینده ندارند؛ دغدغه‌ای که می‌بایست با تولید فیلم‌های دارای ظرفیت فروش ویژه به ویژه آثار کمدی رفع شود و رونق نسبی سینمای ایران را شاهد باشیم.
توران و آذر، ۲ توله یوزی که حدود دو ماه پیش توسط یک چوپان در توران پیدا شدند، در سلامت کامل هستند.
جدیدترین فیلم از ۲ توله ماده یوز پارک ملی توران منتشر شد.
جدیدترین فیلم از ۲ توله ماده یوز پارک ملی توران منتشر شد.
برخی از فیلم‌های بسیار مهم که پروانه نمایش دریافت کرده‌اند، پیش‌بینی شده برای اینکه به سود برسند باید حداقل ۵۰ میلیارد تومان در گیشه فروش داشته باشند که این مساله در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست وی تاکید کرد: دولت می‌تواند به جای اینکه ۱۰ فیلم با بودجه بسیار بالا تولید کند، ۹ فیلم را جلوی دوربین برده و بودجه تولید پروژه دهم را در حوزه اکران و حفظ سینما هزینه کند. برخی از فیلم‌های بسیار مهم که پروانه نمایش دریافت کرده‌اند، پیش‌بینی شده برای اینکه به سود برسند باید حداقل ۵۰ میلیارد تومان در گیشه فروش داشته باشند که این مساله در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست وی تاکید کرد: دولت می‌تواند به جای اینکه ۱۰ فیلم با بودجه بسیار بالا تولید کند، ۹ فیلم را جلوی دوربین برده و بودجه تولید پروژه دهم را در حوزه اکران و حفظ سینما هزینه کند... در حال حاضر چندین فیلم در حال تولید است که بودجه تولید آن‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که اکثر این فیلم‌ها پروژه‌های دولتی است. در چنین شرایطی دولت می‌تواند بخشی از این هزینه‌ها را در اکران صرف کند.
دامپزشک مستقر در محل نگهداری توله‌یوزها از آغاز رژیم گوشتخواری «آذر» و «توران» که اخیرا در پارک ملی توران پیدا شده‌اند خبر داد.
دامپزشک توله یوز‌های ماده گفت: در اوایل هفته چهارم با رشد و جوانه زدن دندان‌ها گوشت قرمز به برنامه غذایی توله‌ها اضافه شد.
هیجان و داستان روز پایانی گروه E به گونه ای بود که می توان آن را در حد یک فیلمنامه سینمایی دانست.
سه تعویض همزمان گرت ساوت‌گیت در دقیقه 71 بازی جان دوباره‌ای به سه‌شیرها داد تا نتیجه را برای خودشان دلچسب‌تر و برای ایران دردناک‌تر کنند.
یگان‌های ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی مرکز مانیتورینگی برای هدایت ماموران در ماموریت ها دارد که در این خبر گوشه‌ای از توان رصد و تجهیزات مانیتورینگ این یگان را منتشر می کنیم.
یگان‌های ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی مرکز مانیتورینگی برای هدایت ماموران در ماموریت ها دارد که در این خبر گوشه‌ای از توان رصد و تجهیزات مانیتورینگ این یگان را منتشر می کنیم.
موکب‌های ایرانی، خادمان خود را پای کار دارند و توان خدمت رسانی در آنها مانده است و معمولاً تا دو روز پس از اربعین هم در کربلا می‌مانند.
«شِیکر» یکی از ابزارهای استفاده ماده مخدر «گُل» است که این روزها به راحتی می توان در هر مغازه‌ای به آن دست یافت. جالب اینجاست خرید و فروش و همچنین به همراه داشتن این وسیله جرم است.
عملکرد شناختی، سلامت روان و حتی جرم و جنایت همگی با درجه حرارت بالا مرتبط هستند.
مسائل دیگری از قبیل شناخت و دانش سینمایی فیلمسازان ایرانی هم در این ماجرا دخیل است که باز هم نتیجه آن به همین عدم ارتباط برقرار کردن با مخاطب منجر می شود. بطور کلی می توان گفت که مردم از سینمای ایران جلوتر هستند و فیلمساز بعنوان هنرمندی که باید نه فقط فرزند زمانه خود باشد، بلکه جلوتر از زمانه هم حرکت کند، در اصل از زمانه خود، عقب هم افتاده است!
دو عامل تورم و گسترش روزافزون تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی با بودجه‌های کلان، باعث شده هزینه تولید فیلم‌های سینمایی سر به فلک بکشد، به گونه ای که بودجه یک فیلم دارای استاندارد‌های فنی و کیفی قابل قبول، دست‌کم هشت میلیارد تومان است و یک فیلم دارای گروهی از بازیگران مطرح، دست کم ۱۵ میلیارد تومان هزینه در پی دارد.
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.
با در نظر گرفتن این نکته که بودجه متوسط تولید یک فیلم سینمایی به 5 میلیارد تومان رسیده، این فیلم حدود 500 میلیارد تومان یا نیم تریلیون تومان هزینه در بر داشته است؛ هزینه‌ای که قاعدتاً از گیشه سینمای ایران بازنمی‌گرد، کما اینکه در سال‌های رونق سینما بخش اعظم فیلم‌های سینمایی با درآمد حداقلی از پرده پایین کشیده می‌شوند و چیزی جز زیان روی دست سازندگان‌شان باقی نمی‌گذارند. با این اوصاف این پرسش مطرح می‌شود که چه اشخاص، گروه‌ها یا مجموعه‌هایی با چه نگاهی چنین سرمایه گذاری کلان ظاهراً زیاندهی را در سینمای ایران انجام می‌دهند و این پول‌ها از کجا وارد سینمای ایران می‌شود؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ