در مسابقات کشتی روسیه، سعداله‌یف نشان داد در وزن ۹۷ کیلوگرم همچنان کشتی‌گیر برتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز ۷ اوت (۱۶ مرداد) مصادف با ۵۰اُمین سالگرد به خدمت گیری تانک T-۷۲ میباشد و شرکت اورال واگن زاوود ویدئویی را به این مناسبت منتشر کرده است. طبق آمار T-۷۲ بعد از T-۵۴/۵۵ در جایگاه دوم پرتعداد‌ترین تانک ساخت شوروی پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد و بیش از ۲۵هزار دستگاه از آن تولید شده است. /پارتیزان
نیروهای روسی تانک T-۷۲M۱ اوکراین را با مهمات هدایت شونده دقیق در زاپوروژیه منهدم کردند.
در این ویدئو قدرت مانور تانک روسی در نابود کردن هدف را مشاهده خواهیم کرد .
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت واشنگتن همچنان به حمایت از برنامه‌های تروریستی دولت کی‌یف ادامه داده و این کمک و حمایت نظامی تنها به قربانیان و درد و رنج بیشتر منجر خواهد شد.
پنجمین دور از لیگ کشتی پادوبنی روس‌ها این بار با نامی جدید در روز 26 جولای در ولادی قفقاز برگزار خواهد شد.
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
تسلیحات هلیکوپتر می-35پی افزون بر دو توپ 23 میلیمتری و موشک های هوا به سطح غیر هدایت شونده اس-8 می تواند با استفاده از نقاط اتصال سلاح بیرونی گسترش یابد. از جمله دیگر موارد می توان به نصب توپ 23 میلیمتری اضافی، موشک اس-13 غیرهدایت شونده، و موشک هدایت شونده ضد تانک آتاکا یا ویخر-1/1ام (Vikhr-1/1M) اشاره کرد. با توجه به نیاز مشتری، مجموعه سلاح می تواند هرچه بیشتر گسترش یابد.
تانک ها، خودروهای جنگی و نفربرهای زرهی شبه نظامیان اوکراینی با آتش توپخانه های روسی در زاپوروژیه منهدم شدند.
همانطور که در ویدئو و تصویر فوق (کادر آبی) مشخص است زرهپوش در فاصله ۱۳۸۵ متری بوده که مورد هدف قرار گرفته است. و ویدئو فوق از دید کانال حرارتی توپچی SOSNA-U بوده که بروی پنل فرمانده تانک به نمایش در آمده است.
تانک T۵۵ تانک افسانه‌ای شوروی بود. این تانک با استفاده از طرح تانک T۳۴ ساخته شد و از سال ۱۹۵۱ رسما در ارتش سرخ شوروی مشغول خدمت شد.
یک T-۹۰ M، مدرن‌ترین تانک روسی مستقر در اوکراین، توسط تیپ ۵ حمله اوکراینی با استفاده از یک نارنجک که از دریچه باز شده رها شده بود - ظاهراً در نزدیکی باخموت، منهدم شد.
اعتمادآنلاین نوشت: طبق اعلام برخی کاربران فضای مجازی، مدعی شدند، موشک ضدزره دهلاویه به دست نیروهای روسی رسیده است.
ویدیو اول تانک روسی را نشان میدهد که به گفته اوکراینی ها روی مین ضدتانک رفته و پس از آن به شکل مهیبی منفجر می‌شود. ویدیو دوم مربوط به تانک T-72B3 روسی می‌باشد که در جلوی خود مجهز به غلتک مین کوب است تا حداقل به سرنوشت تانک در ویدیو قبل، در این دشت مین گذاری شده دچار نشود.
یک عراده تانک T-۹۰M روسی بر روی مین ضد تانک رفته و بر اثر انفجار شنی‌های آن به بیرون پرت شده است و در نتیجه خدمه تانک آن را رها کرده اند. نیرو‌های اوکراینی برای آنکه جلوی بازیابی احتمالی این تانک را بگیرند ابتدا با کورنت غنیمتی خود روس‌ها به آن شلیک می‌کنند و سپس با استفاده از کوادکوپتر دو بسته کوکتل مولوتوف را هم بر روی تانک رها می‌کنند.
لحظه هیجان‌انگیز هدف قرار دادن تانک T-۷۲ متروک و رها شده روسی به وسیله پهپاد انتحاری را ببینید.
کریم بنزما همچنان به فصل رویایی خود ادامه می دهد و تانک فرانسوی رئالی ها، بی رحمانه می تازد.
از آنجایی که تزار حامی این پروژه بود، تصمیم گرفتند آن را «تانک تزار» بنامند. به هر حال، این کمترین چیزی است که او پس از سرمایه گذاری ۲۵۰۰۰۰ روبلی که معادل ۳۰ میلیون دلار آمریکا است، دریافت می کند.
لئوپارد یک طراحی بسیار توانا و پرکاربردترین تانک در اروپا است. مسلح به یک تفنگ اصلی ۱۲۰ میلی متری، با وجود داشتن زره خوب می تواند با سرعت بیش از ۴۰ مایل در ساعت حرکت کند. هر چند در سال ۱۹۷۹ وارد به کار گرفته شد، اما یک برنامه منظم ارتقاء آن را همچنان به طور جدی سیستمی در خط مقدم در نظر می گیرد که می تواند در برابر تانک های مدرن روسی استقامت کند.
کاخ سفید اعلام کرده است که ارسال تانک های آبرامز به اوکراین همچنان جز گزینه های وزارت دفاع آمریکاست.
یک پهپاد انتحاری ارتش روسیه که به سرعت به سمت یک تانک روسی حرکت می‌کرد با وجود تلاش سربازان روس برای سرنگونی آن با تانک برخورد کرد.
عبدالرشید سعدالله‌اف نسبت به برکناری سرمربی تیم ملی کشتی آزاد این کشور از سوی مامیاشویلی واکنش نشان داد.
کلیپی که فعالان اوکراینی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند، تسلیم سربازان روسی با تجهیزات خود به ارتش اوکراین در حالی که پرچم سفید را به اهتزاز در می‌آوردند را نشان می‌دهد.
یک ساعت یا بیش‌تر پیش از بیدار شدن، بدن شما شروع به آماده شدن برای روز می‌کند. در این زمان، فشار خون شما و همچنین نبض تان شروع به افزایش می‌کند و غدد درون ریز شروع به ترشح مقادیر بیش‌تری از هورمون‌ها برای آماده کردن بدن تان می‌کنند از جمله هورمون تیروئید که تیروکسین نیز نامیده می‌شود
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ