پادشاه ایرانی کشتی آزاد دنیا، در فینال تورنمنت زاگرب انتقام سختی بابت دو امتیاز ابتدای کشتی توسط هایاتو ایشیگوروی ژاپنی، گرفت و در همان تایم اول، نتیجه را 13-2 به سود خود کرد و کشتی به اتمام رسید. حسن یزدانی در این مسابقات 44 امتیاز در 4 کشتی کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد شام را مهمان کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی بودند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به امکانات فراهم شده در رستوران کمپ تیم‌های ملی کشتی کشتی‌گیران در برخی اوقات اقدام به پخت کباب در روف گاردن رستوران و مهمان کردن هم تیمی‌های خود می‌کنند. امشب نیز حسن یزدانی و کامران قاسم پور هم تیمی‌های خود را به صرف کباب مهمان کردند. در ادامه فیلمی که توسط یونس امامی از این دورهمی آزادکاران گرفته شده قابل مشاهده است.
هیات ژوری پس از بازبینی فیلم به این نتیجه رسید که ضربه فنی به صورت کامل انجام نشده است. به هر حال در سنگین وزن خوابیدن و شانه به شانه شدن کشتی گیران با سبک وزن‌ها تفاوت زیادی دارد و احتمالا داور عجله کرده و رییس تشک هم با توجه به اعتمادی که به داور وجود دارد ضربه فنی را تایید کرد
ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران که در پنج وزن به دیدار فینال سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرده بودند، چهار مدال طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.
حسن یزدانی در کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان، حریف روس خود ارسلان باگایف را با نتیجه ۱۲ بر صفر شکست داد.
حسن یزدانی در فینال مسابقات کشتی آزاد کرواسی برابر حریف ژاپنی خود به پیروزی ۱۳ بر ۲ رسید و صاحب مدال طلا شد.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند یک کشتی اوکراینی در تنگه بوسفور به گل نشسته است و موجب اختلال در رفت‌وآمد کشتی‌ها شده است.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند یک کشتی اوکراینی در تنگه بوسفور به گل نشسته است و موجب اختلال در رفت‌وآمد کشتی‌ها شده است.
جردن باروز دارنده مدال طلای کشتی آزاد در المپیک ۲۰۱۲ لندن با حضور در فرودگاه آیووا آمریکا با تقدیم هدیه از کشتی‌گیران ایرانی استقبال کرد.
فیلم مراسم اهدا مدال طلا به تیم ملی کشورمان در مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی را مشاهده می‌کنید.
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به اتفاقات مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان بدون نتیجه به پایان رسید.
امیرحسین فیروزپور در دیدار پایانی مسابقات کشتی امیدهای جهان با نتیجه ۱۰ بر صفر جاکوب کاردناس از آمریکا را شکست داد و شبی طلایی را برای ایران رقم زد.
در چارچوب رقابت‌های کشتی امیدهای جهان محمدصادق فیروزپور در فینال به مصاف خادجی مراد گادجیف از آذربایجان رفت و با نتیجه 5 بر 2 برابر این کشتی گیر به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.
محمد حسین محمدیان در دیدار رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم ماگومدوف از آذربایجان در شرایطی که دیدار ۴ بر ۴ مساوی بود، ضربه فنی شد و از رسیدن به مدال بازماند.
در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان، بین رحمان عموزاد از ایران و جان دیاکومیهالیس از آمریکا، عموزاد با نتیجه درخشان ۱۳ بر ۸ موفق به کسب مدال طلا شد.
فردین معصومی بعد از پخش فیلم باخت سنگینش مقابل بلال ماخوف در شبکه ورزش امیدوار است که این اتفاق، عمدی صورت نگرفته باشد.
فیلم کشتی دیدنی و کامبک محمدیان مقابل زاخاریف
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه ۸ بر ۰ به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.
در دیدار فینال مسابقات قهرمانی کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم برابر دیوید تیلور با نتیجه ۷ بر ۱ شکست خورد و به مدال نقره رسید.
حسن یزدانی با دو برد پیاپی ۱۰ بر صفر و ۱۱ بر صفر به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان رسید و با عبور از یک حریف اوکراینی به فینال ۸۶کیلو با دیوید تیلور خواهد رسید
علی ارسلان مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان را به سینه زد اما با پرچم صربستان! این کشتی‌گیر ایرانی به دلیل عدم اعزام به رقابت‌های بین‌المللی مهم، مهاجرت کرد و اشک‌های او معنای خاص و دردناکی داشت
محمدرضا گرایی با شکست هشت بر صفر حریف گرجستانی، برای دومین سال پیاپی به فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان صعود کرد.
فیلم کشتی دیدنی محمدرضا گرایی در قهرمانی جهان
کشف اسکلت انسان در زمین های کنار جاده
در مجمع دیروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. پولادگر: من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. دبیر: شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ