چلسی در حال بررسی گزینه‌های جانشینی گراهام پاتر است که روز گذشته از سرمربیگری چلسی برکنار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این مقام انتظامی افزود: پس از ممانعت همسر برادر این روحانی از ورود او به منزل و بالا گرفتن بحث و تنش میان این دو، مرد روحانی با از دست دادن کنترل خود به سمت همسر برادرش حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.
تیم ملی مکزیک با پیروزی 1-0 مقابل پاناما به مقام قهرمانی گلدکاپ 2023 دست یافت.
ستاره فصل قهرمانی استقلال به دلیل مبلغ بالای رضایت‌نامه شرایط بازگشت به جمع آبی‌ها را ندارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: : امروز مرجعیت رسانه‌ها از مکتوب به مدرن تغییر کرده است و به دلیل حجم بالای رقبای داخلی و خارجی در حوزه رسانه و تولید محتوا، صداوسیما در حال از دست دادن مرجعیت خود است.
جوردی آلبا امشب این شانس را دارد تا به عنوان دومین بازیکن کاتالان، جام قهرمانی را برای اسپانیا بالای سر ببرد.
«تنسنت» غول فناوری چینی یک روش پرداخت جدید به نام «پالم پیمنت» معرفی کرده است که به مردم این امکان را می‌دهد که با نگه داشتن دست خود بالای یک دستگاه اسکن پرداخت خود را انجام دهند. این فناوری که به پلتفرم «وی چت پی» مرتبط است، از داده‌های بیومتریک ثبت‌شده، از جمله نقش‌های منحصربه‌فرد کف دست و الگو‌های رگ، برای شروع پرداخت‌ها استفاده می‌کند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قهرمانی‌اش از مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرده بود، توسط ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد تا پرونده ملی پوشان با طلا بسته شود.
افسانه چترنور، مهاجم گل‌زن تیم ملی در گفت و گو با "ورزش سه" از انگیزه بالای خود برای گلزنی مجدد برابر میانمار می‌گوید.
از ساعاتی دیگر تیم فوتبال الهلال در ورزشگاه الجنوب مقابل قرمزپوشان اهوازی قرار می‌گیرد.
از ساعاتی دیگر تیم فوتبال الهلال در ورزشگاه الجنوب مقابل قرمزپوشان اهوازی قرار می‌گیرد.
ملی‌پوش شطرنج ایران در مسابقات تاتا استیل به دو برد پیاپی دست یافت.
دروازه‌بان آلومینیوم می‌گوید حضور دو گلر سابق شناخته شده بالای سر او کمک زیادی به موفقیت این فصل او دارد.
ورزشگاه احمد بن علی در شب صعود آرژانتین به یک‌چهارم نهایی جام جهانی یک بار دیگر شاهد هنرنمایی و البته نمایشی از محبوبیت بالای لئو مسی بود.
بازیکنان مطرح تیم ملی آمریکا از آمادگی بالای خود برای بازی نخست در جام جهانی می گویند.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: این شرکت ظرفیت تولید و تحویل سالانه پنج هزار و ۸۵۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس را دارد که با این ظرفیت بالای تولید داخل، نیازی به نگاه به بیرون و تامین محصول از خارج کشور و واردات اتوبوس دست دوم نیست.
مرد جوان در دادگاه گفت: من فکر می‌کردم مونا بعد از ازدواج و زندگی در تهران کمی رفتارش معتدل‌تر شود و از این همه سادگی دست بردارد چندبار به او گفتم وقتی با دوستانم بیرون می‌رویم یا به خانه ما می‌آیند با لهجه شهرستانی صحبت نکن، سؤالات کودکانه نپرس کمی اطلاعاتت را درباره مسائل بالا ببر تا اطرافیان تو را دست نیندازند، اما او قبول نمی‌کند.
شاگردان بردیف بعد از شکست غیرمنتظره هفته گذشته مقابل مس رفسنجان به دنبال از سر گیری روند پیروزی های خود هستند.
به گفته معاون نظارت بانک مرکزی، حسب بازرسی‌های انجام شده و گزارش‌های واصله، برخی از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی همچنان با توسل به روش‌ها و شیوه‌های مختلف از نرخ‌های مصوب ابلاغی تخطی می‌کنند.
رونالد آرائوخو فردا در فنلاند جراحی خواهد کرد و شاید جام جهانی را نیز از دست بدهد ولی احتمال حضور او در این رقابت ها همچنان وجود دارد. او باید گونسالو وردو، بازیکن الچه، را الگو قرار بدهد.
موز به دلیل محتوای بالای پکتین، یک فیبر محلول که دارد، نه تنها به کاهش کلسترول کمک می‌کند بلکه عملکرد روده را نیز عادی می‌کند. همچنین مصرف موز موجب کاهش نفخ هم می‌شود.
اگر دراگان به اردوی اتریش برود، قاعدتا جدی‌ترین محک دوران حضورش در تیم ملی ایران را می‌خورد. او تا‌به‌حال برابر تیمی که در رنکینگ فیفا زیر رده ۵۰ باشد، بردی به دست نیاورده و تمامی تیم‌هایی که با ایران آن‌ها را برده، تیم‌هایی بوده‌اند که در جدول رده‌بندی برترین‌های دنیا از رده ۵۰ به بالا بوده‌اند. این همان موضوعی است که منتقدان دراگان بار‌ها به آن اشاره کرده و گفته‌اند دراگان مرد بازی‌های بزرگ نیست و از همین رو نمی‌تواند گزینه به‌دردبخوری برای تیم ملی در جام جهانی باشد.
همراهی اعضای قدیمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با مهدی تاج و نواب رئیسش احتمالا منجربه اتخاذ تصمیماتی جدید در فدراسیون خواهد شد.
همراهی اعضای قدیمی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با مهدی تاج و نواب رئیسش احتمالا منجربه اتخاذ تصمیماتی جدید در فدراسیون خواهد شد.
بسیاری از منتقدین و پخش کنندگان هالیوودی شانس فیلم تازه فرهادی را نه تنها برای نامزدی نهایی اسکار بهترین فیلم بین المللی، بلکه برای اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال، اسکار بهترین طراحی صدا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بالا می‌دانستند اما در هیچ یک از این رشته‌ها، قهرمان در لیست نهایی قرار نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ