از ساعاتی دیگر تیم فوتبال الهلال در ورزشگاه الجنوب مقابل قرمزپوشان اهوازی قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اگر ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستانی را به گردشگری سلامت اختصاص دهیم دست یافتن به هدف ۵ تا ۱۰ میلیارد دلاری غیرممکن نخواهد بود.
کمبود کلسیم می‌تواند به شکل‌های مختلفی در بدن بروز کند، بنابراین به‌دلیل اهمیتی که این ماده معدنی در سلامت بدن دارد، باید نشانه‌های کمبود کلسیم را در بدن بشناسیم. طبق آمار به دست آماده نوجوان‌ها، زنان بالای ۵۰ سال و مردان بالای ۷۰ سال در معرض خطر بالاتری از کمبود کلسیم قرار دارند. در اینفوگرافیک زیر با نشانه‌های کمبود کلسیم در بدن آشنا می‌شوید:
دکتر الکساندر نیکولسکو به همراه تیم تحقیقاتی‌اش پس از بررسی داده‌های مربوط به خودکشی دفتر پزشکی قانونی در ماریون ایندیانا در دسامبر ۲۰۱۶، به این نتیجه رسیدند که شمار مرگ‌های ناشی از خودکشی در هفته کامل شدن ماه به شدت افزایش یافته است و افراد بالای ۵۵ سال میانگین بیشتری در این آمار به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که اکثر این افراد بین ساعت‌های سه تا چهار عصر دست به این اقدام زده‌اند.
طبق آمار‌هایی که از بررسی صفحات ۳۰۰ اینفلوئنسر فعال در اینستاگرام به دست آمده ۴۳.۵ درصد از این تعداد متولد دهه ۶۰ و ۴۱.۵ درصد از این اینفلوئنسر‌ها متولد دهه ۷۰ هستند. دهه هشتادی‌ها و متولدین دهه ۵۰ هر کدام با ۶.۵ درصد جایگاه سوم را در میان این تعداد اینفلوئنسر بررسی شده دارند.
تماشاگران زیادی دیشب در جریان دیدار آلومینیوم و استقلال وارد زمین شدند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: تا کنون ۱۲۵ هموطن در تصادفات سفرهای نوروزی جان خود را از دست داده‌اند.
مسئولان شهر یزد برای مبارزه با آمار وحشتناک دیابت و کم تحرکی شهروندان خود دست به اقدام جالبی زدند.
قم-فرمانده فراجا اظهار داشت: سالانه ۱۷ هزار نفر در حوادث جاده ای کشور جان خود را از دست می دهند که تلاش می شود در دوره جدید این آمار به نصف کاهش یابد.
از ساعاتی دیگر تیم فوتبال الهلال در ورزشگاه الجنوب مقابل قرمزپوشان اهوازی قرار می‌گیرد.
استقلال در چهار دیدار این فصل برابر نمایندگان شمال کشور، به چهار پیروزی دست یافته است.
زهرا قنبری، خانم گل لیگ فوتبال زنان در گفت و گو با "ورزش سه" اعتراضات خود را نسبت به نحوه برگزاری لیگ و انصراف تیم‌ها در برخی از مسابقات مطرح کرد.
تیم ملی آمریکا در دو مسابقه پس از جام جهانی ۲۰۲۲ هیچ بردی به دست نیاورده است.
همه ۱۴ هزار و ۶۱۳ کودک بازمانده کرونایی که والدین‌شان را از دست داده‌اند، نزد اقوام خود زندگی می‌کنند.
کمیته ارتباطات فدراسیون والیبال تعدادی آمار و‌ ارقام ‌جالب را در رابطه با نیم فصل اول لیگ برتر منتشر کرد.
رسانه beIN SPORTS در پخش مسابقات جام جهانی 2022 قطر، به رکوردی تاریخی دست یافت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۹ تن از ایشان وخیم است.
تیم ملی فوتبال ایران در نیمه دوم به مراتب بهتر از آمریکا بازی کرد و موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد. درست بر خلاف نیمه اول.
طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، ۴ نفر از زندانیان بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش سوزی‌ها درگذشتند و ۶۱ زندانی نیز مجروح شده اند. اکثر زندانی‌های مجروح شده به صورت سرپایی مداوا شدند و تنها ۱۰ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری هستند که حال ۴ نفر وخیم گزارش شده است.
رحیمی جهان آبادی گفت: این نسلی که کف خیابان هستند، مطالبات خود را بیان می‌کنند؛ طبق آمار بالای ۹۵ درصد این افراد زیر ۴۰ سال سن دارند یعنی افرادی که آینده ساز جامعه هستند. حتی به فرض اینکه آن‌ها را به هر روشی ساکت کردیم، اما آینده جامعه ما دست این‌هاست.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۷۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۵۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۷۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۵۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۱۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۸۷ تن از ایشان وخیم است.
بی‌اعتنایی اقتصاد اسپانیا نسبت به تورم و جنگ
سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه از 630 هزار واحد صنعتی کشور تنها 50 هزار واحد، مشمول برنامه‌های مدیریت مصرف برق هستند، اعلام کرد: بهره‌مندی صنایع سیمانی و فولادی از برق در نوبت شبانه که تا ۱۰تیرماه پیش‌بینی شده بود، تمدید شده و تداوم خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ