«تنسنت» غول فناوری چینی یک روش پرداخت جدید به نام «پالم پیمنت» معرفی کرده است که به مردم این امکان را می‌دهد که با نگه داشتن دست خود بالای یک دستگاه اسکن پرداخت خود را انجام دهند. این فناوری که به پلتفرم «وی چت پی» مرتبط است، از داده‌های بیومتریک ثبت‌شده، از جمله نقش‌های منحصربه‌فرد کف دست و الگو‌های رگ، برای شروع پرداخت‌ها استفاده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حنیف طاهری مداح اهل بیت (ع) هم در شب پنجم محرم در هیأت عبدالله بن الحسن (ع) به مداحی برای قرآن پرداخت. در زمان مداحی او عزاداران قرآن بالای دست گرفته بودند.
شبکه مستند صدا و سیما روز ۲۳تیر ۱۴۰۲ یک مستند ۵۶دقیقه‌ای به نام «وجه الضمان» منتشر کرد که به صندوق توسعه ملی پرداخت.
در ابتکار صمیمی و دوستانه، شیخ عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات از محل کاخ رئیس امارات تا وزارت امور خارجه، با اتومبیل شخصی خود رانندگی کرد و با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به گفتگوی خصوصی پرداخت.
مسعود درخشان در مناظره شب گذشته با موسی غنی نژاد در پاسخ به سوالی درباره اقتصاد اسلامی از پاسخ به سوال طفره رفت و به اتهام زنی علیه غنی نژاد پرداخت.
علیرضا حقیقی در اقدامی عجیب، به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و از او به انتقاد پرداخت. منبع: توپ
عبدالرشید سعدالله‌یف نابغه مسلمان و روس کشتی آزاد جهان که ۲ مدال طلای المپیک و ۵ طلای جهان را در کارنامه خود دارد، در یک فیلم داغستانی به ایفای نقش پرداخت. ابراهیم اورسانوف کارگردان این فیلم با انشتار تصاویر حضور سعدالله‌یف در پشت صحنه فیلمبرداری، اظهار کرد: سعدالله‌یف در بخشی از این فیلم در نقش خود بازی خواهد کرد. این فیلم قرار است تابستان امسال نمایش داده شود.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
دادستان‌های نیویورک قصد دارند ترامپ را به دلیل پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی برای سکوت، متهم کنند به همین دلیل رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که روز سه‌شنبه بازداشت می‌شود. همین موضوع دست‌مایه کنایه‌های آتشین جیمی فالن دموکرات علیه دونالد ترامپ شده است.
انسیه خزعلی در مناظره با معصومه ابتکار به محمد علی نجفی کنایه زد و به دفاع از دولت رئیسی پرداخت.
ویدیو نشان می‌دهد که شیر نر جوان به اشتباه وارد قلمرو شیر‌های نر بزرگ شد و بهای این اشتباه را با جان اش پرداخت کرد. در پایان نیز لاشه این شیر نر جوان به یک کفتار رسید.
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با انتشار ویدیویی به تمجید از مرحوم رستم قاسمی پرداخت.
پیروزی تیم ملی ایران جو جالبی در ورزشگاه احمد بن علی الریان ایجاد کرد. حتی امر قطر هم که تماشاگر بازی بود به تشویق تیم ملی پرداخت.
پس از مسابقه سوپرجام، ریکاردو ساپینتو با چشمانی اشکبار و بغضی در گلو، در جمع شاگردانش حاضر شد و به تقدیر از آن‌ها پرداخت.
‌نفر دوم عملیات تروریستی حرم شاهچراغ به جزئیاتی از این حادثه پرداخت و گفت: عبدالله از طرف داعش با من ارتباط گرفت و گفت این اغتشاشات بهترین زمان برای انجام عملیات در ایران است.
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو طبق گزارش رسانه‌های انگلیس در چند روز گذشته در تیرراس آرسنال قرار دارد. نشریه «سان» روز گذشته در گزارشی به برنامه آرتتا سرمربی توپچی‌ها برای شکار طارمی در زمستان برای رسیدن به قهرمانی در لیگ جزیزه پرداخت.
سفارت آمریکا در ارمنستان درباره سفر هیات آمریکایی به ریاست رئیس مجلس نمایندگان این کشور به ایروان نوشت: پلوسی در این سفر به همکاری قوی میان دو کشور که ریشه در ارزش‌های مشترک و روابط دیرینه میان مردمان ما دارد، خواهد پرداخت.
حمید استیلی سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال در برنامه فوتبال برتر به دفاع از عملکرد اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی پرداخت.
مجری یک شبکه تلویزیونی در آرژانتین پس از شنیدن خبر درگذشت ملکه انگلیس در برنامه زنده به جشن و شادمانی پرداخت.
بنیانگذار فیسبوک که از عشق و علاقه خود به مبارزه در رینگ و ام‌ام‌ای گفته بود با یک قهرمان این رشته خشن به تمرین و مبارزه پرداخت.
به تازگی یک یوتیوبر به دلیل اختراع پا‌های رباتیک برای مارها در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. این شخص که «آلن پان» نام دارد، روز شنبه ویدئویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد و به توضیح تکنیک‌های مهندسی طراحی این پا‌های رباتیک پرداخت.
زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.
توئیتر رسمی باشگاه پورتو با انتشار شادی گل مهدی طارمی ستاره ایرانی اش در بازی هفته اول مقابل ماریتیمو دوباره به تمجید از این بازیکن پرداخت.
سی ان ان به حضور پر سر و صدای بدل جانی دپ در مراسم عزاداری پرداخت
محمود احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم عزاداری محرم در میدان ٧٢ نارمک، به صورت درگوشی با یک زن به صحبت پرداخت؛ اقدامی که در شبکه‌های مجازی خبرساز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ