طبق اصلاحاتی که پارلمان مالزی به تصویب رساند مجازات الزامی اعدام در این کشور لغو شده و برای تنبیه مجرمان از مجازات‌های جایگزین استفاده خواهد شد. به گفته یک مقام دولتی اعدام، عامل بازدارنده مؤثری در ارتکاب جرم نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باید فهمید که فلسفه این قانون چیست؟ حدود تعریف شده برای پوشش تا چه حد سلیقه‌ای است؟ مجازات‌های مزبور براساس چه منطقی است؟ نظرات مردم کجا لحاظ شده است؟ مخالفان طرح چه می‌گویند؟ تناسب جرم و مجازات در این موارد چیست؟ هدف از مجازات‌های مالی تامین منابع مالی بودجه است یا هدفی بازدارنده دارد؟ نظرات نخبگان فقهی، جامعه‌شناسی و... چیست؟
وزیر خارجه مالزی گفت: چالش‌های کنونی جهان نیازمند تغییرات بنیادین در سازمان ملل است.
فدراسیون فوتبال مالزی به درخواست سرمربی تیم ملی، حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین نشدند.
پرونده این سرقت عجیب با ۹ متهم که برخی نزدیکان یکی از مقامات ارشد دولت سابق نیز در میان آن‌ها هستند، تحت عنوان «اختلاس، خیانت در امانت، سرقت و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی» بر اساس قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در یکی از شعب ویژه قضایی در حال رسیدگی است.
یکی از حامیان مالی اصلی برنامه تلویزیونی جنجالی ال‌چیرینگیتو در اسپانیا اعلام کرد به دلیل توهین‌هایی که در این برنامه به وینیسیوس جونیور شده دیگر از آن حمایت نخواهد کرد.
مالزی قصد دارد از سال آینده دومین شبکه نسل پنجم خود را با هدف از بین بردن انحصار مخابراتی راه اندازی کند.
وزارت خارجه مالزی اعلام کرد این کشور از حقوق خود در دریای جنوبی چین حفاظت می‌کند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در اظهارنظری جنجالی می‌گوید لیگ برتر انگلیس باید باشگاه منچسترسیتی را به دلیل نقض گسترده قوانین فیرپلی مالی مجازات کند.
در شرایطی که منچسترسیتی به اتهام تخلف مالی در آستانه مجازات قرار دارد و ممکن است پپ گواردیولا این باشگاه را ترک کند بحث درباره جانشینان احتمالی او داغ شده است.
با توجه به تعمیق معاملات بازار سهام به لحاظ افزایش تعداد سرمایه‌گذاران نسبت به گذشته، حال شاهد افزایش تعداد درخواست دریافت مجوز در راستای توسعه نهادهای مالی در بازار سرمایه کشور هستیم. در این میان ارزیابی نحوه فعالیت و نظارت بر عملکرد نهادهای مالی به لحاظ اجرای مطلوب قانون و مقررات وظیفه جدی بوده که سازمان بورس و اوراق‌بهادار بر عهده دارد. عبور از قوانین دست‌وپا گیر و به‌نوعی به‌روز‌رسانی دستورالعمل‌ها با رویکرد تسهیلگری در باب مقررات سیاستی است که سازمان بورس در راستای توسعه بخش مولد اقتصاد کشور در دستور کار خود قرار داده‌است.
یکی از مظنونین اصلی پرونده جنجالی فساد مالی در پارلمان اروپا مرتبط با اخذ رشوه از یک کشور حاشیه خلیج فارس، با مقامات بلژیک به توافق رسید تا در ازای اطلاعات، مجازاتش کاهش یابد.
اتهام باشگاه یوونتوس به سندسازی درباره گزارش‌های مالی خود طی دو سال گذشته، نه تنها مدیران سابق بلکه بازیکنان این تیم را هم به دردسر خواهد انداخت.
اتهام باشگاه یوونتوس به سندسازی درباره گزارش‌های مالی خود طی دو سال گذشته، نه تنها مدیران سابق بلکه بازیکنان این تیم را هم به دردسر خواهد انداخت.
دولت انور ابراهیم، ​​نخست‌وزیر مالزی رای اعتماد دو سوم نمایندگان پارلمان این کشور را به دست آورد.
پس از یک دوره بن‌بست سیاسی، پادشاه مالزی سرانجام سیاست‌مدار کهنه‌کار و رهبر اپوزیسیون دولت‌های مختلف این کشور را به عنوان دهمین نخست‌وزیر معرفی کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری/ سرگذشت دزد عهدشکن/ تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد/ بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان/ انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند/ درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت/ معمای جسد سوخته/ مجازات مرگ برای نامادری که پسر شوهرش را کشت
رئیس دیوان عالی کشور گفت: مجازات حبس بازدارندگی کافی در جرایم مواد مخدر ندارد و مؤثرترین کار برای مبارزه با موادمخدر ضربه مالی و زمین‌گیر کردن قاچاقچیان است.
اتصال بزرگراه‌هایی نظیر باکری، ستاری و یادگار امام به بزرگراه آزادگان، در کنار کاهش بار ترافیکی رضایت شهروندان را بابت اتصال بزرگراه‌های درون شهری به محورهای برون شهری به دنبال خواهد داشت.
رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: قانون بودجه ۱۴۰۱ برای مدیران شرکت‌های دولتی که گزارش صورت‌های مالی خود را ارائه ندهند مجازات ۶ ماه تا ۲ سال حبس در نظر گرفته است.
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
مالزی قهرمانی هاکی سالنی آسیا را از ایران گرفت
کلافگی سردار آزمون از وقت‌کشی‌های پیاپی بازیکنان آگسبورگ یاد و خاطره حرکت تاریخی عابدزاده در پرسپولیس را زنده کرد.
رشد اقتصاد جهانی به ۲.۹ درصد کاهش خواهد یافت
امروز مطالبی همچون آیا بیت‌کوین در خطر است؟، جزییات افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی، خبری مهم برای یک نماد خودرویی، بیت کوین چند درصد از ارزش خود را از دست خواهد داد؟، سشمال در تلاش برای رهایی از نوسان چند هفته ای، قیمت روز خودرو ۳۱ خرداد | چند خبر مهم در حوزه خودرو، پیش بینی بورس امروز سه شنبه ۳۱ خرداد، قیمت دلار کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ