آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری/ سرگذشت دزد عهدشکن/ تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد/ بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان/ انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند/ درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت/ معمای جسد سوخته/ مجازات مرگ برای نامادری که پسر شوهرش را کشت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونده نیجریه‌ای از اتهام دوپینگ تبرئه شد.
بنجامین مندی بعد از تبرئه شدن از اتهام تجاوز به یک جرم دیگر محکوم شده است!
مقام ارشد عربستان از پشت پرده شکست پروژه جذب مسی پرده برداشت.
آرش میراسماعیلی که به دلیل حواشی متعدد به صورت موقت از ریاست فدراسیون جودو کنار رفته بود، به اتاق خود در مجموعه ورزشی شهید شیرودی بازخواهد گشت.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تخلف انتسابی به سرپرست پرسپولیس تصمیم گیری قطعی کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تخلف انتسابی به سرپرست پرسپولیس تصمیم گیری قطعی کرد.
بنجامین مندی، مدافع چپ سابق منچسترسیتی، از اتهام تجاوز به یک زن و تلاش برای تجاوز به زن دیگر تبرئه شد.
کارلو آنچلوتی مرتکب فرار مالیاتی نشده و قاضی مدارک ارائه شده توسط وکلای مربی ایتالیایی رئال را معتبر دانست.
مدیرکل حقوق و املاک وزارت ورزش در مورد انتخاب سرپرست برای جودو گفت: تا تعیین تکلیف نهایی از طریق مراجع قضایی توسط دادستان یا مراجع قضایی فعلا یک سرپرست برای این فدراسیون تعیین می‌شود.
لیگ ستارگان قطر بیانیه‌ای صادر کرد که در آن نتایج بررسی‌های خود در مورد دستکاری نتیجه بازی السیلیه و المرخیه را منتشر کرد.
پیرو جریانات «می‌تو» (جنبش روایت آزار) و اتهاماتی که به مهدی کوشکی و حبیب رضایی وارد شده بود، قرار منع تعقیب برای این دو فرد صادر شد.
گرگ برهالتر، سرمربی سابق تیم ملی آمریکا، می‌گوید از این که در تحقیقات درباره خشونت فیزیکی با همسرش تبرئه شده بسیار خوشحال است.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از اتهام سوء استفاده مالی تبرئه شد.
سرویس دادستانی بریتانیا رسما میسون گرینوود را از اتهامات درباره پرونده تجاوز جنسی تبرئه کرد.
بعد از اعلام تبرئه میسون گرین‌وود از اتهام تجاوز و تعرض، هواداران منچستریونایتد به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا او می‌تواند فورا به ترکیب تیم‌شان برگردد و با پیراهن یونایتد به میدان برود؟
نماینده انحصاری و تام الاختیار فدراسیون بین‌المللی موی‌تای در ایران از اتهامات دفتر حقوقی وزارت ورزش و فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی تبرئه شد.
بنجماین مندی، مدافع فرانسوی سیتی، امروز از 6 اتهام تجاوز جنسی و یک اتهام آزار جنسی تبرئه شد ولی پرونده در مورد دو اتهام دیگر او مفتوح است.
نام کیومرث نیازآذری و فرزندش مصطفی، نخستین بار در پرونده پرحاشیه موسوم به پرونده طبری، بر سر زبان‌ها افتاد و در افکار عمومی مطرح شد. پرونده‌ای که در سال ۱۳۹۹ درست در آغازین ماه‌های پاندمی کووید۱۹، با نام طبری گره خورد و خبرساز شد و بازتاب‌های متناقضی در داخل و خارج ایجاد کرد.
آلمان‌ها معتقدند اسپانیا مقصر حذف‌شان از جام جهانی نیست و در جایی دیگر باید به دنبال مقصر بگردند.
متهم رد اتهام قتل گفت: من کسی را نکشتم و در ماجرای مرگ صدف، هیچ نقشی نداشتم. فقط به خاطر خودنمایی نزد دوستانم گفته بودم که وقتی پدر او با ازدواج ما مخالفت کرد صدف را آزار دادم و بعد هم او را از ارتفاع به پایین انداختم، اما اشتباه کردم و نباید چنین دروغ‌هایی را مطرح می‌کردم. حالا هم قسم می‌خورم که مرتکب چنین کاری نشده‌ام.
تبرئه از قتل عمد با گزارش پزشکی قانونی
پرونده این دختر جوان ۲۱ مرداد سال ۹۳ به جریان افتاد. آن روز گزارش مرگ پسری جوان به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و به دستور وی تیمی از کارآگاهان جنایی تهران راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول مهمان خانه دختری به نام سمانه در یکی از محله‌های غرب تهران بوده و در آنجا با ضربه چاقو به قتل رسیده است.
تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با سفیر سوئد ضمن اشاره به فرآیند و رأی غیر قانونی دادگاه آقای حمید نوری را غیر قابل قبول خواند و بر ضرورت تبرئه کامل و آزادی فوری ایشان تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ