در شرایطی که منچسترسیتی به اتهام تخلف مالی در آستانه مجازات قرار دارد و ممکن است پپ گواردیولا این باشگاه را ترک کند بحث درباره جانشینان احتمالی او داغ شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پونه کوهی یکی از گیاهان دارویی بسیار مفید است که در درمان بیماری‌ها مفید است و سلامت بدن شما را تضمین می‌کند. خیلی از خانواه‌ها به طور سنتی در هنگام سرماخوردگی از دمنوش پونه کوهی استفاده استفاده می‌کنند. در مجموع پونه کوهی خواص پرشماری دارد. خواص آنتی بیوتیکی، درمان سردرد و گلودرد و کاهش استرس و ... شماری از فواید مهم این دمنوش گیاهی و طبیعی به حساب می‌آید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که بیانیه‌های کشورهای غربی درباره ارائه ضمانت‌های امنیتی به اوکراین، پوچ و بی‌اساس است.
در کنار پالایشگاه فراسرزمینی، کشت فراسرزمینی در ونزوئلا هم اتفاق دیگری بود که از سمت کابینه سیزدهم بار‌ها شنیده شد. هرچند اخبار منتشرشده در این زمینه حاکی از آن است که از سال ۹۶ تاکنون برای توسعه کشت فراسرزمینی با ۲۸ کشور جهان قرارداد بسته شده، اما از گفته‌های علی رضوانی‌زاده، عضو هیئت‌مدیره انجمن کشت فراسرزمینی، این‌گونه برمی‌آید که کشت فراسرزمینی در ونزوئلا هم وضعیت مبهمی مثل پالایشگاه‌های فراسرزمینی در این کشور دارد.
رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند وسلی فوفانا، مدافع چلسی، رباط صلیبی پاره کرده و بخش اعظم فصل آینده را از دست خواهد داد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید این تیم در حدود یک دهه اخیر بزرگ‌ترین تیم انگلیس بوده است.
کارشناسان محیط زیست دریایی هرمزگان لاشه یک لاک پشت پوزه عقابی غول پیکر را در ساحل غدیر بندرعباس کشف کردند.
مصرف کم کله پاچه و خوردن یک بار در ماه کله پاچه مشکلی ایجاد نمی‌کند، ولی برای افراد ضعیف تقویت کننده است و اگر هضم آن به درستی انجام گردد، قوای جنسی را افزایش می‌دهد.
کله پاچه را در وعده ناهار یا وعده صبحانه مصرف کنید، اگر در وعده صبحانه کله پاچه خوردید، در وعده ناهار باید از یک غذای گیاهی سبک استفاده کنید. هرگز کله پاچه را در وعده شام مصرف نکنید زیرا کله پاچه غذایی بسیار سنگین است و می تواند موجب بی خوابی و ناراحتی های معده شود.
کله پاچه را در وعده ناهار یا وعده صبحانه مصرف کنید، اگر در وعده صبحانه کله پاچه خوردید، در وعده ناهار باید از یک غذای گیاهی سبک استفاده کنید. هرگز کله پاچه را در وعده شام مصرف نکنید زیرا کله پاچه غذایی بسیار سنگین است و می تواند موجب بی خوابی و ناراحتی های معده شود.
مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان بوشهر مدتی پیش از آغاز پایش این لاک‌پشت‌های پوزه عقابی با مشارکت کارشناسان این سازمان خبر داد و گفت: سال 1400 حدود 350 لاک‌پشت منقار عقابی علامت‌گذاری شد که پیش‌بینی می‌شود امسال همین تعداد پایش شود.
مائوریسیو پوچتینو برای انتخاب به عنوان سرمربی بعدی چلسی با این باشگاه به توافق شفاهی رسیده است.
سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، در نشست خبری این تیم گفت قصد شرکت در این نشست را نداشته و تنها برای احترام به رسانه‌ها و هواداران در سالن کنفرانس حاضر شده است.
پوره سیب زمینی یک غذای بسیار آسان، خوشمزه و در عین حال ارزان است که به دلیل داشتن سیب زمینی، کره و شیر بسیار مقوی است.
انتشار تصاویری از محموله هدف قرار گرفته شده در منطقه مرزی البوکمال، فریبکاری مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی را بار دیگر به اثبات رساند.
جسی لینگارد در آستانه بازگشت به اولدترافورد با اعتراض به کنار گذاشته شدنش از یونایتد، این رفتار را حق خود ندانست.
مهاجمانی که جزو گرانترین بازیکنان فصل جاری پرسپولیس نیز به شمار می‌رفتند درست در حساس‌ترین مقطع این تیم را تنها گذاشتند تا سرمربی سرخپوشان با شوکی سنگین به ادامه کار فکر کند.
«می‌دانی از چه چیزی در امباپه خوشم می‌آید؟ اینکه می‌داند چقدر خوب است و این، اعتماد به نفس به شدت بالایی می‌آورد.»
نطق‌های آتشین دبیر و ادعاهای او در اداره کشتی و برخورد با ورزشکارانی که منافع ملی را پایمال می‌کنند و زحمات و هزینه‌های سنگین اردوها و سفر به رقابت‌های بین‌المللی را بی نتیجه می‌گذارند، هیچ دستاورد عملی نداشت و در حد همان حرف باقی ماند.
دو جوان معترض به فعالیت های زیست محیطی درحالی روی تابلوی نقاشی کلود مونه پوره سیب زمینی ریختند که چنین اقدامی از نظر هنردوستان سخیف شمرده می شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های جدید کانادا علیه تعدادی از رسانه‌های داخل کشور گفت: تحریم رسانه‌ها و اهالی قلم ایران، نشانه پوچ بودن شعار غرب درخصوص دسترسی آزاد به اطلاعات است.
تیم هندبال زنان فولاد مبارکه سپاهان در چهارمین گام از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد.
احتمالا فدراسیون هندبال ایران دیگر از مونتسرات پوچه‌دیاز اسپانیایی برای هدایت تیم ملی هندبال زنان ایران استفاده نخواهد کرد.
تیم فرهاد مجیدی اولین بازی‌اش در لیگ امارات را با شکست سپری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ