رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: قانون بودجه ۱۴۰۱ برای مدیران شرکت‌های دولتی که گزارش صورت‌های مالی خود را ارائه ندهند مجازات ۶ ماه تا ۲ سال حبس در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: سومین واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی سبلان با حجم سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورو به شبکه سراسری برق کشور متصل و وارد چرخه تولید انرژی شد.
اصفهان- رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان برخوار از پایش ۲۰۰ واحد صنعتی و صدور اخطاریه رفع آلایندگی برای ۱۳۰ واحد آلاینده در این شهرستان طی ماه جاری خبرداد.
سمنان- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان، از اجرای طرح تحولی «فهم قرآن» در ۱۳۰ مدرسه ابتدایی سراسر استان همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.
سمنان- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان، از اجرای طرح تحولی فهم قرآن در ۱۳۰ مدرسه ابتدایی سراسر استان همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.
مرکز پژوهشهای مجلس اعلام کرد: تا پایان اسفند ۱۴۰۱ زیان دو خودروساز مجموعا به بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد تومان رسید.
این گله گرگ‌ها، نیمه‌های شب وارد آغل گوسفندان شدند و بیش از ۱۱۰ رأس را تلف و ۲۰ رأس گوسفند دیگر را نیز زخمی کردند.
یزد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از تجهیز شهرک صنعتی تفت ۲ و منطقه ویژه اقتصادی یزد به خودرو آتش نشانی با تخصیص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
در حالی دولت از حدود ۱۵ ماه پیش به دنبال واگذاری خودروسازان است که زیان انباشته شرکت های مادر -منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱- به ۱۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان از آزادی ۱۳۰ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
در سال ١۴٠٠ در معادن در حال بهره برداری کشور مجموعاً ۱۳۰ هزار و ۳۵۸ نفر مشغول به کار بوده‌اند که نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۸.۳ درصدی را نشان می دهد.
رشت- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مصدومیت ۱۳۰ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال استان خبر داد و گفت: هیچ فوتی و قطع عضوی نداشته ایم.
۱۳۰ سال حبس برای متهمان پرونده فرار مالیاتی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از ۱۳۰ ماموریت آتش‌نشانان تهران در مورد حوادث چهارشنبه سوری در روز جاری و از ساعت ۱۷ تاکنون خبر داد.
شهردار تهران گفت: میزان بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران ۵۱ همت بود که تا امروز شاهد تحقق ۱۳۰ درصدی آن هستیم.
مدیرکل محیط زیست مازندران با تأکید بر اینکه درنای "رؤیا" که هماهنگ و مشترک با درنای امید زمستان‌گذرانی کرده است تالاب را به‌قصد مهاجرت به سیبری ترک کرد، یادآور شد: تلاش سازمان محیط زیست این بود تا از لحظه ورود تا نگهداری و ایجاد شرایط مناسب زمستان‌گذرانی دو پرنده هدف‌گذاری تحقیقاتی انجام شود و در این امر موفقیت لازم صورت گرفت و این دو پرنده به‌صورت مشترک تالاب را ترک کردند.
وزیر کار از از صدور ۱۳۰ هزار مجوز مشاغل خانگی در دولت سیزدهم خبر داد.
۱۳۰هزار فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در معرض خطر تخریب خانه هایشان از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۲۹ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد، این در حالی است که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز این شاخص روی عدد ۱۳۰ یعنی بازه ناسالم قرار داشته است.
کشتی کروز برای اسکان طرفداران حاضر در قطر به این کشور رسید.
پس از فاجعه متروپل فضای شهر آبادان تحت تأثیر قرار گرفت و مردم از وضعیت فعلی گلایه‌مند هستند. شهردار در هر شهر کلیددار شهر است و اکنون می‌توان اینگونه قلمداد کرد که کشتی شهر آبادان روی عرشه خود کشتی ندارد.
آبادان- بعد از ریزش ساختمان متروپل که شهر آبادان را در یک شوک عجیب فرو برد اکنون این شهر بیش از ۱۳۰ روز است که شهردار ندارد و کارهای مدیریت شهری روی زمین مانده است.
«علی‌اکبر یوسفی‌احمدچالی» در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی توانست با صدرنشینی در گروه خود به نیمه نهایی راه بیابد و می‌بایست در آن مرحله با نفر دوم گروه دوم کشتی بگیرد.
سهام عدالت همچنان بر مسیر نزولی پیش می‌رود. در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۳ درصد کاهش یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ