یک کارشناس بازار سهام گفت: یکی از جذابیت‌های بازار سهام P.E پایین این بازار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به اعلام رسمی تعطیلی شعب بانک‌ها در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، فردا و پس‌فردا در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ مرداد تعطیل خواهد بود.
شاخص کل بورس از ابتدای معاملات امروز با ریزش بیش از 11 هزار واحدی مواجه شده است.
امروز شاخص کل تنها ۶ هزار واحد ریزش کرد اما شاخص هم وزن بیش از ۲ هزار واحد رشد کرد تا پارادوکس نزول و صعود کم قدرت در بازار شکل بگیرد.
امروز شاخص کل تنها 6 هزار واحد ریزش کرد اما شاخص هم وزن بیش از 2 هزار واحد رشد کرد تا پارادوکس نزول و صعود کم قدرت در بازار شکل بگیرد.
بورس امروز بیش از ۳۳ هزار واحد ریخت، این ریزش بعد از تکذیب خبر اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی توسط سخنگوی دولت صورت گرفت.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ایران، پیش بینی قیمت طلا فردا ۶ تیر ۱۴۰۲، خبرهای مهم برای سهامداران شیراز و آبادا، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۶ تیرماه | خبر مهم برای شرکت‌های قندی، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۵ تیر ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند تا زمانی که پول جدیدی به بازار تزریق نشود بازار به همین منوال نوسانی و ریزشی است.
تعطیلات روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته در معاملات امروز بازار سرمایه تاثیر مستقیم گذاشته و ارزش معاملات خرد بورس به میزان حداقلی رسید.
پیش بینی می شود در معاملات روز چهارشنبه تک سهام هایی که موج اصلاحی خود را پایان دادند با تقاضا مواجه شوند.
بازار سرمایه امروز توانست با وضعیت مثبت و صعودی مواجه شود و به جایگاه ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحد برسد.
هاتف سیدپور گفت: دو و سه سال اخیر با یک سرکوب قیمتی مواجه شده است، بورس ایران در این سالها به اندازه تورم داخلی و حتی تورم حداقلی که دولت آن را اعلام می‌کند، رشد نکرده است.
خبرنگار نبض بورس در گفتگو با داوود رزاقی مدیرعامل تامین سرمایه نوین این پرسش را مطرح کرد که بورس ۱۴۰۲ چه روندی را طی خواهد کرد و چگونه خواهد بود؟
این روزها بورس بعد از رشد قابل توجهی که داشت و مقاومت های مختلفی را شکست، قرمزپوش است و همین مسئله سهامداران را کمی نگران کرده است. نبض بورس در گفتگو با کارشناسان بازار این پرسش را مطرح کرده است که آیا بورس ارزنده است؟ و این قرمزپوشی بورس پایان خواهد یافت؟
۵۶سال از ورود نخستین کارگزاران بخش خصوصی به بورس تهران می‌گذرد. در آن سال‌ها چراغ بورس اوراق بهادار تهران با ورود سهام «بانک صنعت و معدن» و «نفت پارس» روشن شد و شهروندان تهرانی برای اولین بار با مقوله‌هایی همچون خرید اوراق بهادار و سود سهام آشنا شدند.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با اصلاح بیش از ۴۰ هزار واحدی کار را آغاز کرده بود که اکنون به اصلاح ۲۴ هزار واحدی رسیده است.
کارشناس بازار سرمایه معتقد استف روز چهارشنبه نیز بورس آغاز و پایان مثبتی خواهد داشت.
این روز‌ها شاهد سبزپوشی بورس هستیم و ورود نقدینگی به بازار ادامه دارد. تا حدودی این روز‌ها تداعی کننده روند بورس در سال ۹۹ می‌باشد. نیما میرزایی کارشناس بازار سرمایه به سه پرسش پرتکرار سهامداران در این روز‌ها پاسخ داده است.
رکورد ارزش معاملات به سمت بالا شکسته شده و توانست یک رکورد تاریخی ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی را ایجاد کند.
۲۳۰ تحلیلگر بازار سرمایه در یک نظرسنجی شرکت کرده اند و به ۱۲ پرسش کلیدی بورسی پاسخ داده اند. از جمله این پرسش‌ها این است که بورس در سال ۱۴۰۲ چقدر سود می‌دهد و بیشترین سوددهی در کدام فصل اتفاق می‌افتد؟
شاخص کل بورس با رشد 51 هزار واحدی توانست رکورد جدیدی را ثبت کند
بررسی صورت‌های مالی دو شرکت خودروساز نشان می‌دهد عرضه خودرو در بورس کالا موجب شد تا ایرانخودرو به سود دهی برسد و زیان شرکت سایپا نیز کاسته شود.
بورس در ابتدای معاملات امروز با اصلاح کار خود را آغاز کرده بود که در انتهای معاملات به رشد تغییر جهت داد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزندگی سهام باعث می‌شود که بازار سرمایه در حال حاضر نسبت به بازار‌های رقیب برای سرمایه گذاران جذاب‌تر به نظر برسد.
عرضه املاک شهرداری تهران در بورس کالا باعث کاهش هزینه‌های طرفین برای سپرده‌گذاری معامله، کوتاه شدن زمان عرضه، سرعت بالا و سهولت انجام معامله و از همه مهمتر افزایش شفافیت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ