شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با اصلاح بیش از ۴۰ هزار واحدی کار را آغاز کرده بود که اکنون به اصلاح ۲۴ هزار واحدی رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش بینی می شود بازار در روز شنبه ۲۷ خرداد وضعیت صعودی متعادل داشته باشد.
در جریان دومین عرضه اولیه بورس تهران و پنجمین عرضه اولیه بازار سرمایه در سال جدید ، تعداد ۳.۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت گروه مالی شهر با نماد "شهر" کشف قیمت شد.
بازار سرمایه امروز توانست با وضعیت مثبت و صعودی مواجه شود و به جایگاه ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحد برسد.
امروز بازار از روز گذشته متعادل تر شده و بیش از ۶۰ درصد نمادهای بازار سرمایه در وضعیت مثبت قرار داشتند.
محمد غفوری گفت:پیش بینی می شود بازار سرمایه در ابتدای هفته با روند متعادل مثبت آغاز شود و باید به گزارش های نمادها در سامانه کدال دقت شود.
محمد غفوری گفت:پیش بینی می شود بازار سرمایه در ابتدای هفته با روند متعادل مثبت آغاز شود و باید به گزارش های نمادها در سامانه کدال دقت شود.
شاخص کل بورس امروز هم توانسته یک روند متعادل مثبت را داشته باشد.
شاخص کل بورس امروز هم توانسته یک روند متعادل مثبت را داشته باشد.
امروز بورس همانگونه در پیش بینی دیشب گفته شد، معاملات متعادلی را داشت.
معاملات بورس روز چهارشنبه در نماد‌های شاخص‌ساز، با نوسانات منفی همراه شد و نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با افت سه هزار و ۶۵۱ واحدی که معادل ۰.۱ درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات چهارشنبه در سطح دو میلیون و ۵۱۴ هزار واحدی ایستاد. امروز در اولین روز هفته شاخص تغییر مسیر خواهد داد؟
بورس تهران در روز ابتدایی هفته اول با رشد ۷۳ هزار و ۴۳۸ واحدی معادل ۳.۱ درصدی رو‌به‌رو شد و شاخص کل در پایان معاملات شنبه در سطح دو میلیون ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص بورس فردا سبز است یا قرمز؟
شاخص کل بورس در انتهای معاملات یکشنبه با رشد خفیف ۸۶۱۰و احدی به جایگاه یک میلیون و ۵۳۳ هزار واحد رسید.
نمادهای خودرویی امروز با افزایش فشار فروش در صبح مواجه بودند که در ساعت پایانی متعادل شدند.
شاخص کل امروز به وضعیت متعادل و کم رشد درآمده است.
بورس امروز با رشد خفیفی همراه شد اما بازار امروز نسبت به دیروز متعادل همراه شد.
بازار امروز نسبت به دیروز متعادل شد اما همچنان تعداد صف فروش در بازار بالاست.
بازار امروز نسبت به دیروز متعادل شد اما همچنان تعداد صف فروش در بازار بالاست.
بورس تهران در روز چهارشنبه توانست به روند صعودی چندروز گذشته خود ادامه دهد و شاخص کل بورس در نهایت با یک افزایش ۰.۴۷ درصدی به کار خود پایان دهد. اما بازار بورس شنبه چه خواهد شد؟ آیا این روند مثبت و متعادل ادامه دار خواهد بود؟
بورس در ابتدای معاملات روز یکشنبه به صورت منفی کار خود را آغاز کرد اما نسبت به دیروز وضعیت متعادلی را تجربه می کند.
مدیرکل حمل و نقل بین الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش ۳۲ درصدی ترانزیت در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی تیمش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
سهام عدالت همچنان بر مسیر نزولی پیش می‌رود. در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۳ درصد کاهش یافت
عرضه تدریجی سهام سرخابی‌ها در بازار پایه‌ فرابورس در کنار رفع ابهامات و بندهای مندرج در گزارشات حسابرسی و بازرسی علاوه بر تأثیر در عملکرد آنها مدیریت این دو باشگاه را بهبود می‌دهد.
جو بازار هفته پیش رو تحت تاثیر تغییر قیمت نفت و موضع گیری های ایران در قبال حمله روسیه به اوکراین خواهد بود، در گام نخست افزایش قیمت نفت گروه پالایشی را به صف خرید خواهد کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ