این روز‌ها شاهد سبزپوشی بورس هستیم و ورود نقدینگی به بازار ادامه دارد. تا حدودی این روز‌ها تداعی کننده روند بورس در سال ۹۹ می‌باشد. نیما میرزایی کارشناس بازار سرمایه به سه پرسش پرتکرار سهامداران در این روز‌ها پاسخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عشقی رئیس سازمان بورس گفت: چند شرکت بورسی، سود سهام عدالت را ناقص واریز کرده‌اند که تا فردا تکمیل می‌کنند و پس از چند روز محاسبه از روز شنبه یا یکشنبه پرداخت‌ها را آغاز می‌کنیم.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تشریح دلایل صعود بازار سرمایه، بر این نکته تاکید کرد که صعود این بازار نگران کننده نیست و تمهیدات لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاران خرد به کار گرفته شده است.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه یک تجدید ساختاری در طبقه‌بندی بازارهای بورس و فرابورس نیاز است، اعلام کرد که بر این اساس نمادها در بازارها جابه‌جا می‌شوند و برای طبقات مختلف دامنه نوسان مختلفی پیشنهاد داده شده است.
امروز مطالبی همچون خودرویی که به بالای ۷۰۰ میلیون تومان رسید، شوک در بازار دلار چه بود؟، آیا وضعیت بازار طلا قابل پیش بینی است؟، پیش بینی بورس| فردا این نماد‌ها با رشد همراهند، چه سهم‌هایی از بورس تهران و انرژی منتقل خواهند شد؟، پیش بینی مجید عشقی از وضعیت بورس تا پایان سال، کم ریسک‌ترین نماد‌های بورسی برای خرید کدام هستند؟، سهامداران غمارگ بخوانند | غمارگ کی بازگشایی می‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر تحویل به موقع دناپلاس عرضه شده در بورس کالا تاکید کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: موافقت این وزارت‌خانه با واگذاری صنایع خودروسازی، مشروط به ارایه برنامه بلند مدت اصلاح این صنعت توسط وزارت صمت است.
رئیس سازمان بورس ضمن تاکید بر اینکه با عرضه خودرو در بورس، صنعت خودرو از مرگ حتمی نجات می یابد، گفت: بورس کالا به هیچ عنوان موجب افزایش قیمت خودرو نشده است.
رئیس سازمان بورس ضمن تاکید بر تداوم و افزایش عرضه خودرو در بورس برای بهبود شرایط، گفت: قرعه کشی خودرو شبیه به یک بخت آزمایی و لاتاری ملی به منظور توزیع رانت بی هدف است.
تاکید بهارستان نشینان بر تداوم عرضه خودرو در بورس کالا
سخنگوی وزارت صمت ضمن تاکید بر تداوم عرضه‌های متراکم و پرتعداد خودرو در بورس کالا، گفت: بازار خودرو به زودی با واردات و افزایش تولیدات داخلی به نقطه اشباع عرضه می‌رسد.
امروز قصد داریم تا به بررسی دو سهم کی بی سی و ولبهمن به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این دو سهم در روزهای آینده بورس است.
وزیر صمت تاکید کرد: از تولید داخلی حمایت می‌کنیم و حمایت ما از برخی جا‌ها نباید به تولیدات دیگر ضربه بزند. حمایت از تولید را شبکه‌ای می‌بینم نه نقطه ای، لذا به ماشین آلاتی که ظرفیت ساخت داخل ندارند اجازه واردات می‌دهیم و به آن‌ها که ساخت داخل دارند ۵۰ درصد اجازه واردات می‌دهیم.
وزیر صمت تاکید کرد: باید سالانه سه هزار مگاوات سرمایه‌گذاری در حوزه برق کشور می‌شده که این طرح ها به پایان نرسیده است؛ در حوزه گاز برنامه ۸۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری داشتیم که انجام نشد لذا به جز مدیریت مصرف کاری نمی توانیم انجام دهیم.
این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه بند بیمه کردن پرتفوی سهامداران حقیقی که در بسته جدید حمایتی آمده راهکار خوبی است، بیان کرد: تورم انتظاری به تهدیدی برای بازار سرمایه ما تبدیل شده است. اسناد خزانه اسلامی "اخزا"ها در بازار با نرخ ۳۰ درصد نیز فروشنده دارند و با این وضعیت، سهم با P/E حدود ۳ هم جذابیت ندارد.
از روز گذشته ۲ آبان ماه تعلیق شدن نماد معاملاتی باشگاه استقلال به یکی از اخبار ویژه رسانه‌ها تبدیل شده است. اما چه موضوعی باعث شد تا نماد استقلال در بورس تعلیق شود و این تعلیق تا چه زمانی ادامه دارد؟
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر تولید اقتصادی و حفظ حقوق سهام داران و ذی نفعان، تصریح کرد: مادامی که قیمت تمام شده تولید محصول از قیمت فروش بالاتر باشد، سفته بازی و تقاضای کاذب در بازار وجود خواهد داشت و برای رفع این مشکل باید تقاضای کاذب را از میان ببریم و به تقاضای واقعی برسیم.
آراد پورکار کارشناس بازار سهام گفت: بازار سرمایه در حال حاضر در وضعیت بسیار ارزنده‌ای قرار دارد و در حال حاضر p.e بازار سهام به حدود ۶ تا ۷ می‌رسد.
آقابزرگی با تاکید بر اینکه روند بورس را اقدامات سیاستگذاران بازار سرمایه رقم می‌زند، گفت: در حال حاضر اراده بر این است که بورس کنترل شود. علیرغم اینکه از ابتدای سال تا خردادماه بازار با یک بازدهی مناسب روبرو بود، اما در فصل تابستان نزول را شاهد بودیم. به نظر می‌رسد متولیان بازار و همچنین و دولت تمایل داشته باشد که بورس اگر قرار باشد در مسیر رشد نیز قرار بگیرد، به صورت کنترل شده برخوردار است.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران بر ترغیب پیمانکاران جهت تهاتر بدهی‌های خود با املاک عرضه شده در بورس تاکید کرد.
سمیه رفیعی به عنوان عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی محیط زیست انتخاب شد.
ایالات متحده آمریکا از انجام یک حمله پهپادی علیه یک هدف مهم القاعده در افغانستان خبر داد.
ارزش سهام عدالت در حالی که بازار سرمایه سیر نزولی گرفته، به شدت کاهش یافته به طوری که ارزش این سهام به کمتر از ۱۰ میلیون تومان رسیده است.
یک روز پس از این که شرکت مادر فیس بوک با بزرگترین ریزش یک روزه ارزش بازار در تاریخ خود روبرو شد، آمازون بزرگترین رشد یک روزه ارزش بازار خود را به ثبت رساند.
روز سه‌ شنبه ورق بورس برگشت و شاخص کل این بازار پس از دو روز کاهشی، از همان ابتدای معاملات صعودی ظاهر شد و این روند را تا پایان دادوستدها حفظ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ