شاخص کل بورس با رشد 51 هزار واحدی توانست رکورد جدیدی را ثبت کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که فعالان بازار سرمایه انتظار رشد در شاخص کل بورس را داشتند اما شاخص به صورت غیرمنتظره ریزش سنگینی را تجربه کرد.
بورس امروز دوباره با سقوط مواجه شده و دلیل آن هم سیگنال های توافق در فضای رسانه ای است.
انتظار می‌رود، روند صعودی بازار ادا‌مه‌دار باشد، اصلاح زمانی با شیب بیشتر و زمان کمتر اتفاق می‌افتد. جامعه سهام‌داران با توجه به تجربه سال ٩٩ و همچنین دو و نیم سال رکود بازار، چشم‌شان ترسیده و نمی‌خواهند تجربه آن ضرر دوباره اتفاق بیفتد
شاخص کل بورس در هفته گذشته با وضعیت نوسانی در معاملات چهارشنبه مواجه شد اما کارشناسان بر این باورند که این نوسان طولانی مدت نخواهد بود.
بازدهی شاخص کل بورس از ابتدای سال جاری نسبت به سایر بازار‌های مالی قابل توجه بوده است. در این میان تاخت و تاز قیمت‌ها در تالار شیشه‌ای نیز باعث شده تا دوباره مردم برای خرید سهام، بورسی شوند. اما این اتفاق چه دلایلی دارد؟
شاخص کل بورس تا این لحظه با رشد بیش از 60 هزار واحدی مواجه شده است.
شاخص کل بورس تا این لحظه با رشد بیش از 60 هزار واحدی مواجه شده است.
مهمترین اتفاق معاملات امروز بازار سرمایه فتح دوباره کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد بود.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
با تصمیم شورای عالی بورس خودرو دوباره در بورس کالا عرضه می شود.
نوید رجایی گفت: اگر نگاهی به شاخص کل داشته باشیم متوجه خواهیم شد که مقاومت یک میلیون و ششصد هزار واحد شکسته شده و بازار در این ناحیه تثبیت شده است.
شاخص کل بورس امروز با رشد ملایم ۱۱۶۷۰ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۶۴۶ هزار واحد رسید.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد؛ با عبور ثبت‌نام بیش از دو میلیون سهامدار در سجام، کل رکورد سال ۱۴۰۰ تنها در ۹ ماه در سال ۱۴۰۱ شکسته شد.
نماد معاملاتی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران رفع تعلیق شده و دوباره آماده انجام معامله است.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۹۹۰ واحدی توانست به جایگاه یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحد برسد.
بازار سرمایه امروز را به صورت ریزشی آغاز کرده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون همه پرسش‌ها درباره عرضه املاک در بورس کالا، جزئیات کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، افت نسبی نرخ دلار و یورو در بازار توافقی، خبری مهم برای سهامداران اخابر، جزییات جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تحلیل حپترو | سقف قبلی را لمس می‌کند؟، رکود بازار رمزارز ها، فرصتی برای تقویت وب نسل سوم، تحلیل تکنیکال بایننس کوین + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس انرژی ایران امروز دوشنبه میزبان عرضه حدود ۴ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است که در میان آن‌ها دو عرضه دریایی «نفت کوره» و «گاز مایع» نیز به چشم می‌خورد.
به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛ تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت یکی از اقدامات کوتاه مدت در نیمه دوم امسال خواهد بود
شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران حجم مبنا تحت شرایطی حذف خواهد شد. همچنین رئیس سازمان بورس گفت: بزودی برنامه زمانی تغییر دامنه نوسان به صورت شفاف اعلام و پس از آن اجرا می شود. در گفتگو با محمدمهدی سماواتی از کارشناسان بازار به این پرسش پاسخ دادیم که حذف حجم مبنا و دامنه نوسان به نفع بازار سرمایه است؟
مدیرعامل فرابورس ایران به جلسه اخیر سازمان خصوصی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی که برای تعیین‌تکلیف عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها برگزار شد، اشاره کرد و گفت: برخی مراحل برای تکمیل فرآیند عرضه سهام، باقی‌مانده که اگر به صورت منظم پیش برود، طی هفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آتی شاهد درج نماد و عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در بازار پایه فرابورس هستیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ