عرضه املاک شهرداری تهران در بورس کالا باعث کاهش هزینه‌های طرفین برای سپرده‌گذاری معامله، کوتاه شدن زمان عرضه، سرعت بالا و سهولت انجام معامله و از همه مهمتر افزایش شفافیت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویژگی‌های سرویس ناوبری (گوگل مپس) غول فناوری (گوگل) فراتر از آن چیزی می باشد که معمولا شناخته شده است.
معاون وزیر کار گفت: در طرح کالابرگ، مردم ۸۲۳ هزار تومان خرید می‌کنند و حدود ۶۰۰ هزار تومان آن را از یارانه خود می پردازند؛ یعنی ۲۲۳ هزار تومان کمتر پرداخت می‌کنند.
اصفهان- معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و نگاه معطوف به آینده مزیت دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری است.
آیت‌الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت که در مدل شورای قانون اساسی و دادگاه قانون اساسی ممکن است در تصویب قوانین عادی نقض قانون اساسی صورت بگیرد اما در مدل شورای نگهبان از نقض قانون اساسی و همچنین شرع جلوگیری می‌شود.
در حال حاضر کشت در برخی باغ های پسته توجیه اقتصادی ندارد و بهتر است آب این اراضی به زمین های دیگر که توان باروری بالاتری دارند، منتقل شود.
گواهی سپرده کالایی نفتی مزیت های زیادی دارد. مهم ترین مزیتش این است که فرآیند دسترسی به منابع حاصل از فروش نفت در چرخه سرمایه در گردش دولت، وزارت نفت و شرکت نفت را تسریع می کند و بخش خصوصی به بازار و تجارت نفت کشور وارد خواهد شد و از طرف دیگر فروش نفت نیز شفاف خواهد شد.
رایحه‌های عطر‌ها که اغلب دارای اسانس گلی و میوه‌ای هستند، استرس شما را کاهش می‌دهند، روحیه‌تان را تقویت می‌کنند و به بهبود در خواب کمک می‌کنند. در این مطلب نگاهی عمیق‌تر به ۱۰ مزیت استفاده روزانه از عطر‌ها می‌اندازیم.
شرکت هایی که با فناوری نوین فعالیت دارند مسیر بلوغ خود را طی کرده و امروز به دنبال افزایش بهره وری هستند؛پس اشتغالزایی در این شرکت ها می تواند جاذبه ای برای تمرکز سیاست گذاری ها به شمار رود.
جنگنده‌های سوخو ۳۵ جزو جنگنده‌های مدرن در جهان به حساب می‌آید. چون هم از نظر سقف پروازی بالاتر از همه جنگنده‌های قبلی ایران است و هم سرعتش در بین هزار و ۵۰۰ تا دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر است.
نور اولیه روز، باعث افزایش ۵۰ درصدی ترشح هورمون کورتیزول، اپی‌نفرین و دوپامین در بدن می‌شود و افزایش قابل توجه انرژی، تقویت سیستم ایمنی و بهبود حال روحی را در بر دارد.
ماچا یک نوع چای سبز است که منبع مایع آنتی اکسیدان است و زمانی که در یک رژیم غذایی سالم گنجانده شود ممکن است از قلب، مغز و متابولیسم حمایت کند.
مسیر پیش روی تپسی در سال آینده/ مزیت رقابتی مهم برای تپسی
وزیر میراث‌فرهنگی ایران‌هراسی را یکی از شیوه‌های دشمن برای مقابله با ظرفیت‌های گردشگری ایران بیان داشت و گفت: گردشگری حلال مزیت کشورهای اسلامی است.
کارشناس حوزه بورس کالا گفت: قرارداد آتی، قراردادی است که طی آن فروشنده متعهد می‌شود در سررسید معینی در آینده، مقدار مشخصی از کالا را به قیمتی معلوم به فروش برساند.
بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مزیت فناوری بلاکچین چیست ؟
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز بهرمندی از دریا برای ما یک مزیت ژئوپلیتیک است و کسانی که از این ظرفیت برخوردار نیستند دچار یک خفگی ژئوپلیتیکی هستند.
بدون شک مهم‌ترین مزیت سدان لوکس چانگان لامور نسبت به آریزو ۸ در بازار، قیمت مناسب آن است. در حال حاضر چری آریزو ۸ را بین ۱۵ هزار و ۳۹۱ دلار تا ۱۸ هزار و ۷۳۴ دلار معادل ۶۱۰ تا ۷۴۲ میلیون تومان به فروش می‌رساند. اما این قیمت برای چانگان لامور به حدود ۱۲ هزار و ۳۵۴ دلار معادل ۴۹۰ میلیون تومان می‌رسد.
با به روز رسانی سامانه سمات در قالب نسخه ۲.۲ از این پس اطلاعات و گزارش های با کیفیت و روایی بالا در زمینه تسهیلات و تعهدات در سطح ملی در اختیار شبکه بانکی قرار می گیرد.
کیان پیرفلک بدون شک خبرسازترین فرد هفته بود. به نام خدای رنگین کمانش دل خیلی از ایرانی ها را فرو ریخت. جان باختن جگرسوز او در جریان اعتراضات در ایذه در روز 25 آبان موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت. علیرضا عصار قطعه ای به نام خدای رنگین کمان برای او خواند. بسیاری استوری های شبکه های اجتماعی شان را به عکس این کودک 10 ساله مزین کردند.
۴ مزیت مهم بیمه سهام چیست؟
افزایش محدوده دامنه نوسان در کنار مزایای متعدد خود نیازمند تقویت بازارگردانی است، تقویت بازارگردانی می‌تواند در شرایط هیجانی بازار وارد مدار شده و از انحراف شدید روند با ثبات سهم‌ها جلوگیری کند.
از روز دو شنبه هفته جاری دامنه نوسان در بازار اول بورس و فرابورس یک درصد افزایش می یابد، افزایش دامنه نوسان همیشه از تاکیدهای اهالی بازار سرمایه بوده است، که خوشبختانه رئیس سازمان بورس پی گیر مطالبات اهالی بازار سرمایه است و قرار است تا به صورت فصلی دامنه نوسان افزایش یابد.
دامنه کاربرد پایانه فروشگاهی بسیار وسیع بوده و همه فعالان اقتصادی مشمول مالیات بر درآمد و مشمول مالیات بر ارزش افزوده که در بخش‌های تولید و توزیع کالا و خدمات اشتغال دارند را در بر می‌گیرد.
کارل هاینس رومنیگه، رییس سابق باشگاه بایرن مونیخ، از ولخرجی این باشگاه برای جذب سادیو مانه و ماتیس دی‌لیخت راضی نیست.
سخنگوی شرکت نفت یمن می‌گوید عواید حاصل از فروش نفت یمن که توسط ائتلاف متجاوز سعودی به سرقت می‌رود به یک بانک در عربستان سعودی واریز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ