مشهد ـ مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: از زمان اجرای طرح تشدید نظارت‌های نوروزی دامپزشکی این استان ۱۶۲۵ کیلوگرم فراورده خام دامی غیر بهداشتی معدوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قدرت متوسط آرواره‌ی انسان PSI ۱۶۲ (معادل ۱۱ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع) است و با چنین نیرویی می‌توان پوست پسته را شکست. اما این رقم در قیاس با قدرت دیگر جانداران اصلاً به چشم نمی‌آید، در حدی که اگر بخواهید قدرت آرواره‌ی انسان را با دیگر جانداران مقایسه کنید، گونه‌ی انسان رسماً باید جلوی کفتار، لاک‌پشت و حتی پیرانا هم تعظیم کند.
وزیر اقتصاد در مراسم افتتاح نمایشگاه صنعت مالی گفت: نسبت تسهیلات به سپرده‌ها در شبکه بانکی کشور از ۸۳.۲ درصد در اسفند ۱۴۰۰ به ۸۵‌.۱ درصد در اسفند ۱۴۰۱ رسید.
لکسوس LBX طولی برابر با ۴۱۹۰ میلی‌متر و عرضی برابر با ۱۸۲۵ میلی‌متر دارد. ارتفاع آن ۱۵۴۵ میلی‌متر است و فاصله محوری آن به ۲۵۸۰ میلی‌متر می‌رسد. با چنین ابعادی باید گفت LBX اندکی جثه بزرگ‌تری از یاریس کراس دارد، اما با ۱۲۸۰ کیلوگرم وزن حدود ۱۰ کیلوگرم سبک‌تر است.
امیرحسین زارع با نمایشی خیره کننده طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم جام تختی آزاد را بر سینه اش ضرب کرد.
منابع فلسطینی آماری از عملیات‌های مقاومتی در یک هفته‌ اخیر علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه‌باختری منتشر کردند.
وزیر امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد که این کشور برای پذیرش شماری از آوارگان اوکرینی آمادگی دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شروع طرح جدید حجاب و عفاف در کشور به نوع برخورد با بدحجابی و بی‌حجابی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد.
رضازاده درباره تغییر وزن عجیب خود و علت آن گفت: بنده در دوران اوج ورزشی ام ۱۶۲ کیلوگرم بودم و امروز حدود ۳۰ کیلوکاهش وزن داشته‌ام. این موضوع هم به بیماری دیابت برمی گردد و هم ورزش کردن. سعی می‌کنم هر روز پیاده روی داشته باشم و رژیم غذایی هم دارم.
شعاع زمین ۶۴۰۰۰۰۰ متر (۶۹۹۹۱۲۵ یارد) است. اگر همه این مقادیر را حل کنید و M ۱ را به دست آورید، متوجه می‌شوید که جرم زمین ۶،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ کیلوگرم (۶×۱۰۲۴ کیلوگرم یا ۱.۳×۱۰۲۵ پوند) است.
آمریک ۱۲۵.۱۳ میلیون دلار موشک های جاولین را در اختیار انگلیس قرار خواهد داد.
نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران به مدال طلای رقابت های رنکینگ کرواسی دست یافت.
نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران به مدال طلای رقابت های رنکینگ کرواسی دست یافت.
امیرحسین زارع با نتیجه ۹ بر ۲ حریف مجارستانی خود را شکست داد و راهی دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات بین المللی کشتی آزاد کرواسی شد.
مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) امشب در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی با بیان اینکه ۱۲۵ هزار مشمول غیرغایب به سفر اربعین رفتند، گفت: ۳ میلیون مشمول غایب در کشور داریم.
وزارت بهداشت قرقیزستان اعلام کرد آمار تلفات درگیری‌های مرزی این کشور با تاجیکستان افزایش یافته است.
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه ۸ بر ۰ به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.
در ادامه این رقابت‌ها، حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در مبارزه‌ای حساس تا دقایقی دیگر مقابل دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک به میدان می‌رود. امیرحسین زارع نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز جهان مقابل آمارور دسی از کانادا برای کسب مدال برنز جهان به میدان خواهد رفت.
محمد نخودی و حسن یزدانی به دیدار فینال اوزان ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد جهان در صربستان راه یافتند و امیرحسین زارع راهی دیدار رده بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم شد.
نمایندگان اوزان ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران به مرحله نیمه نهایی چهار وزن نخست رقابتهای قهرمانی جهان در صربستان راه یافتند.
نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان با رکورد مجموع ۱۶۵ کیلوگرم اولین مدال تیم وزنه برداری بانوان را به گردن آویخت.
سید مهدی هاشمی جویباری در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کشتی وزن ۱۲۵ کیلوگرم بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی مقابل ساپاروف از ترکمنستان موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی دست یابد و فینالیست شود.
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و همزمان با آن حملات موشکی سرایا القدس به قدس اشغالی خبر می دهند.
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و همزمان با آن حملات موشکی سرایا القدس به قدس اشغالی خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ