رئیس سازمان وظیفه عمومی با بیان اینکه ۱۲۵ هزار مشمول غیرغایب به سفر اربعین رفتند، گفت: ۳ میلیون مشمول غایب در کشور داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی گفت: در صورتی که دهک های اول تا سوم ۲۰۰ هزار تومان خرید کنند، 120هزار تومان اعتبار یارانه‌ای اضافه می‌شود.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت در پایان می‌گوید: «اگر کنکور باشد وزیر که دیگر نامه نمی‌نویسد. ما هر وقت از آزمون کنکور فاصله گرفتیم حتما شکست می‌خوریم، مگر این‌که حتما نظارت باشد، ما نظارتی نداشتیم که رتبه ۱۷۵ هزار دارد تحصیل می‌کند، به ما هم می‌خندد، بیش از ۷۰ درصد افرادی که با همین مصوبه (تبصره سال ۱۳۹۶ مصوبه ۷۳۵) وارد دانشگاه شدند در تهران تحصیل می‌کنند.»
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت گفت: «کسی را داشتیم که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده اما الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شود.»
مدیر کل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک از پیش‌بینی تولید ۱۲۰ هزار تنی توت فرنگی در کشور خبر داد.
در معاملات روز دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۲۵ هزار و ۷۶۱ واحد نسبت به روز کاری گذشته سقوط کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۴۰۶ واحد پایین آمد. امروز بازار به ریزش‌های سنگین ادامه خواهد داد؟
امروز بورس به طور عجیبی برای دومین روز متوالی قرمز رنگ شده و رکورد ریزش های بورس با این ریزش ۱۲۵ هزار واحدی زده شد.
وزیر امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد که این کشور برای پذیرش شماری از آوارگان اوکرینی آمادگی دارد.
فدراسیون فوتبال مصر با پرداخت ۱۲۵ هزار دلار به کارلوس کی‌روش از تسویه حساب با این سرمربی پرتغالی خبر داد.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، هفته آینده برای پی‌گیری مصوبات دور اول سفرهای استانی، ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات به حساب استان‌ها واریز می‌شود.
وزیرجهاد کشاورزی با اشاره به نیاز کشور بر ایجاد ۱۲۵ هزار گلخانه، گفت: برای ایجاد این میزان سطح گلخانه نیاز به همراهی سرمایه‌گذاران و مردم داریم و دولت نیز در حوزه تسهیلات به آنها کمک می کند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از برپایی ۹۵ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق آسیب‌دیده از زلزله خوی خبر داد و گفت: ۱۲۵ هزار زلزله‌زده اسکان داده شده‌اند.
تحقیقی که به تازگی در رابطه با استخوان‌های ۱۲۵ هزار سالۀ به جا مانده از فیل‌های راست‌عاج باستانی انجام شده، حقایقی تازه را دربارۀ زندگی نئاندرتال‌ها در آن دوران آشکار می‌کند.
نخست وزیر ژاپن می‌گوید کشورش به دلیل کاهش نرخ زاد و ولد در آستانه ناتوانی به عنوان یک جامعه است. ژاپن با ۱۲۵ میلیون نفر جمعیت سال گذشته فقط ۸۰۰ هزار تولد به ثبت رساند. این رقم در دهه ۱۹۷۰ بیش از دو میلیون بود.
قزوین- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ هزار هکتار گلخانه در کشور وجود دارد، گفت: به دنبال ایجاد ۱۲۵ هزار هکتار گلخانه جدید در کشور هستیم.
قدمتِ یافته‌های اخیر ۳۰۰۰ سال قدیمی‌تر از سرپرتابه‌هایِ خیاره‌دارِ کلاویس است که در سراسر آمریکای شمالی پیدا شدند، همینطور ۲۳۰۰ سال قدیمی از سرپرتابه‌هایی که قبلاً در همان مکان کشف شدند.
شاخص کل بورس با رشد ۴۵ هزار و ۱۳۳ واحدی موفق شد به ارتفاع یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۸۷۸ واحد برسد. شاخص کل هم‌وزن بازار نیز با رشد ۹ هزار و ۷۴۰ واحدی به واسطه عملکرد مطلوب کلیت بازار سرمایه توانست به محدوده ۴۳۰ هزار و ۱۲۵ واحدی برسد. امروز این رشد بازار ادامه دار است؟
قیمت سکه امامی امروز نسبت به دیروز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی همراه است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۸۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۵ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۸۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۵ تن از ایشان وخیم است.
وزارت جهاد کشاورزی از آغاز فصل خرید گندم تاکنون حدود یک میلیون و ۴۱۱ هزار محموله گندم به ارزش ۷۶۰ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال را از کشاورزان خریداری کرده است.
مرکز توزیع دیجیتال آتن اکنون از ۱۲۵ ربات کوچک بهره می‌برد و می‌تواند حدود هفت هزار بسته در هر ساعت و ۱۶۵۰۰۰ مورد را در روز مدیریت کند.
ایران در میان کشور‌های اسلامی در جایگاه سوم است و در جهان جایگاه پنجاه و هشتم را دارد. ۱۲۵ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر اقدام به خودکشی می‌کنند که از این بین ۶ نفر موفق می‌شوند. همچنین روزانه ۱۳ نفر اقدام به خودکشی می‌کنند و از سال ۹۹ این ۱۳ نفر تبدیل به ۱۵ نفر شده است. میانگین خودکشی در کشور ما ۶ است و میانگین جهانی ۵.۲ است، طبق آمار پزشکی قانونی، جوانان قربانیان اصلی خودکشی‌اند و بیشتر خودکشی‌ها بین افراد ۱۵ تا ۳۵ ساله رخ می‌دهد.
سفینه فضای لوکس جدید شرکت Space Perspective که «نپتون» نام دارد، در هفته جاری معرفی شد. این سفینه فضایی به یک کابین داخلی شیک و راحت مجهز شده است که در طول سفر آب و هوا و فشار را بخوبی کنترل می‌کند.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: درخصوص معامله رمز ارزها در بورس ایران پیشنهاداتی ارائه شده است، مبنی بر اینکه رمزارزهایی که در داخل کشور تولید شدند در قالب صندوق سرمایه گذاری معامله شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ