وزارت بهداشت قرقیزستان اعلام کرد آمار تلفات درگیری‌های مرزی این کشور با تاجیکستان افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۱۹ مرداد تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ۲هزار و ۱۰۵نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۲۸نفر اکنون بستری هستند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: از ابتدای پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ۲۲ هزار و ۱۶۵ نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده‌اند.
وزیر اقتصاد در مراسم افتتاح نمایشگاه صنعت مالی گفت: نسبت تسهیلات به سپرده‌ها در شبکه بانکی کشور از ۸۳.۲ درصد در اسفند ۱۴۰۰ به ۸۵‌.۱ درصد در اسفند ۱۴۰۱ رسید.
تبریز- فرماندار سراب گفت: زلزله دو روز پیش به ۱۶۵ واحد مسکونی در ۲۸ روستا از ۱۰ تا ۵۰ درصد خسارت وارد کرده است و ۶۰ واحد نیز در شهر سراب تا ۳۰ درصد آسیب دیده اند.
۱۶۵ نفر از دانش‌آموزان سمپاد که از هفت استان کشور در قالب ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی به استان هرمزگان رفته بودند، با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف آشنا شدند.
۱۶۵ نفر از دانش‌آموزان سمپاد در قالب ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی از پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس بازدید کردند.
اصفهان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از مصدوم شدن ۱۵ نفر در سانحه تصادف اتوبوس و نیسان در اتوبان آزادگان این شهر خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از مصدوم شدن ۱۵ نفر در سانحه تصادف اتوبوس و نیسان در اتوبان آزادگان این شهر خبر داد.
بال‌توری‌ها نوعی از حشرات با بال‌های بزرگِ شفاف هستند که پهنای بالِ برخی از آن‌ها به ۶۵ سانتی‌متر می‌رسد. آن‌ها اغلب در آمریکای شمالی و اروپا زندگی می‌کنند. تحقیقات قبلی نشان داده بودند که آن‌ها در بخش‌های بزرگی از آسیا نیز می‌زیسته‌اند. آن‌ها درحالِ حاضر در زمره قدیمی‌ترین نوروپتران‌هایی طبقه‌بندی می‌شوند که قدمتِ آن‌ها به ۱۶۵ میلیون سال قبل باز می‌گردد.
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته این جمعیت به یک هزار و ۳۰۰ خودرو در محورهای استان امدادرسانی کرده است، گفت:۱۵ مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: حمایت ۱۶۵ تن از اعضای کنگره آمریکا از منافقین، یک‌بار دیگر پیوند عمیق نظام آمریکا با تروریسم را به جهانیان نشان داد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و ششم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۶۵ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌
روابط عمومی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی مرگبار اتوبوس مسافربری در استان سیستان و بلوچستان یک مسافر کشته و ۱۶نفر مصدوم شده اند.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۶۵ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
دولت کره جنوبی اعلام کرد تعداد کشته‌های حادثه مرگبار هالووین در این کشور به ۱۵۶نفر افزایش یافته است.
شیراز- یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیده و ۴۰ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیدند.
معاون تربیت و آموزش پلیس پایتخت با اشاره به احداث و تجهیز ۱۶۵ کارگاه محیط واقعی کار گفت: در سال جاری بیش از ۲ هزار سرباز وظیفه در دورهای مهارت آموزی شرکت کرده اند.
از دیروز تا امروز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: طی تفاهمی که با سازمان زندان ها داشته‌ایم ۱۶۵ زن زندانی دارای آزادی مشروط شدند.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه واژگونی پراید در کیلومتر ۱۴محور ایوانکی_شریف آباد باعث جان باختن یک هموطن شد، گفت: از ابتدای مرداد جاری ۱۵نفر در جاده‌های استان جان باختند.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ