نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان با رکورد مجموع ۱۶۵ کیلوگرم اولین مدال تیم وزنه برداری بانوان را به گردن آویخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتايج انفرادی و‌ تیمی فیزیک انتخابى تيم ملى پرورش اندام؛ بسامی اوورال شد
نماینده سوریه در سازمان ملل ضمن تأکید دوباره بر ضرورت پایان حضور غیرقانونی آمریکا در کشورش گفت که آمریکا شریک رژیم صهیونیستی در جنایت و تجاوزات علیه سوریه است.
این دوقلو به نام های احسان و بسام در بیمارستان کودکان ملک عبدالله شهر ریاض تحت عمل جراحی جداسازی قرار گرفتند.
بسطامی گفت:موقعیت استراتژیک ایران و قرار گرفتن در شاهراه‌های ارتباطی خاورمیانه دسترسی سریع را به سرمایه گذاران خارجی برای ایران و ۱۵ کشور همسایه فراهم کرده است.
شاهرود- امام جمعه بسطام مشکلات کشاورزان در شهرستان شاهرود و بخش بسطام را عدیده دانست و گفت: از مسئولان می خواهیم برای رفع معضلات بکوشند.
شاهرود- رئیس آموزش و پرورش منطقه بسطام از فعالیت سه هزار دانش آموز در زمینه قرآنی در این بخش خبر داد و گفت: ۳۵ شعبه دارالقرآن در بخش بسطام وجود دارد.
شاهرود- مجموعه تاریخی بسطام متشکل از مقبره بایزید بسطامی، امامزاده محمد(ع)، ایوان اولجایتو و ... با قدمتی دیرین، سال‌ها در انتظار ثبت جهانی است.
باشگاه السیلیه قطر از فسخ قرارداد بسامی طرابلسی، سرمربی تونسی خود، خبر داد.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در پایان پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دورهم به خوشی بگذارنند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
بسطامی سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت: انجمن کیک بوکسینگ را فعال کردیم و امیدواریم با همکاری وزارت علوم و فدراسیون ورزشهای رزمی مسابقات دانشگاه‌های کشور را برگزار کنیم.
اولین نماینده وزنه برداری زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 بحرین، با عنوان هشتمی به کارش پایان داد.
از امروز كار نمايندگان ايران در مسابقات وزنه بردارى قهرمانى آسيا به ميزبانى بحرين آغاز مى شود.
دادگاه رژیم صهیونیستی بار دیگر با آزادی «بسام السعدی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین مخالفت کرد.
مسئولان رژیم صهیونیستی دادگاه شیخ بسام السعدی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به بهانه تکمیل تحقیقات به تعویق انداختند.
مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بازداشت بسام السعدی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین را ۵ روز دیگر تمدید کرده اند.
«اگرچه کسی در ماجرای "بسام الشیخ حسین" آسیب ندید با این حال، امکان داشت که در صورت کشته شدنِ وی توسط نیروهای امنیتی لبنان، وضعیت به شدت وخیم شود و بسیاری با الهام گرفتن از او به خیابان ها بریزند و یک قیام گسترده را آغاز کنند. درست شبیه به آنچه در مورد ماجرای "محمد بوعزیزی" در تونس در سال 2011 شاهد بودیم.»
رسانه ها اولین تصاویر را از بسام السعدی رهبر ارشد جهاد اسلامی در دادگاه صهیونیستها پخش کردند.
پوپک بسامی، وزنه‌بردار دسته ۵۵ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران برای رسیدن به وزن مورد نظر خود در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی دست به یک حرکت جالب بزند
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت بسام السعدی توسط نظامیان صهیونیست، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بهای این حماقت خود را خواهد پرداخت.
نوروز ۱۴۰۰ فرارسیده و یکشنبه نخستین روز سال جدید خواهد بود. همزمان با سال نو، به روال هر سال بسته نوروزی «تابناک» متشکل از ویدیو‌هایی متناسب با حال و هوای این ایام تقدیم مخاطب محترم و پیگیر «تابناک» می‌شود.
بهار، پیام آور تعادل است و اینکه در سایه تعادل، زندگی زیبا می‌شود. با دیدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به یاد می‌آوریم. در اینکه چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات، سرازیر است و اگر ما او و نشانه‌هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی‌کند و با دگرگونی فصل‌ها نیز به جلوه گری قدرت بی‌پایانش می‌پردازد.
نوروز 1401 فرارسیده و دوشنبه نخستین روز سال جدید خواهد بود. همزمان با سال نو، به روال هر سال بسته نوروزی «تابناک» متشکل از ویدیو‌هایی متناسب با حال و هوای این ایام تقدیم مخاطب محترم و پیگیر «تابناک» می‌شود.
بهار، پیام آور تعادل است و اینکه در سایه تعادل، زندگی زیبا می‌شود. با دیدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به یاد می‌آوریم. در اینکه چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات، سرازیر است و اگر ما او و نشانه‌هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی‌کند و با دگرگونی فصل‌ها نیز به جلوه گری قدرت بی‌پایانش می‌پردازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ