رضا مراد صحرایی متولد ۱۳۵۵ و دکتری زبانشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی و استاد تمام این دانشگاه است که از اردیبهشت سال گذشته بعنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا مراد صحرایی، وزیر تازه رسیده آموزش و پرورش در روزهای پرتلاطم این وزارتخانه به سفر حج رفت و امروز پس از چند هفته در هیئت دولت حاضر شد. تصویر خبرگزاری فارس از این وزیر پرحاشیه، در فضای مجازی پربازدید شد.
رضا مراد صحرایی گفت: مدارس دولتی حق دریافت هیچ وجهی را در زمان توزیع کارنامه و ثبت‌نام ندارند.
رضا مراد صحرایی، جانشین یوسف نوری شده است. تصدی او به وزارت آموزش و پرورش در شرایطی است که از اواخر سال گذشته تا کنون، مشکلات زیادی از جمله تعویق در پرداخت حقوق معلمان، پیرامون وزارت اموزش و پرورش وجود دارد. بنابراین، صحرایی برای اداره وزارتخانه تحت هدایت خود به طور حتم با چالش‌هایی جدی رو به رو خواهد شد.
جلسه بررسی صلاحیت، برنامه‌ها و اخذ رأی اعتماد به رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از صبح امروز ۹ خرداد ۱۴۰۲در صحن علنی مجلس برگزار شد؛ در پایان جلسه امروز رضا مراد صحرایی توانست از نمایندگان مجلس رای اعتماد برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش را به دست بیاورد.
جلسه رای اعتماد به رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش صبح امروز سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رضا مراد صحرایی بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیسی در نامه ای به رئیس مجلس، رضا مراد صحرایی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرد.
رضا مراد صحرایی به‌زودی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی خواهد شد.
ژوزه مورایس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پیکان به تمجید از کیفیت یاسین سلمانی پرداخت.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما هیچ اولویتی بالاتر از تضمین آزادی اتباع آمریکایی که به ناحق در خارج از کشور بازداشت شده‌اند، نداریم و بی‌وقفه برای تضمین آزادی اتباع آمریکایی که به ناحق در ایران بازداشت شده‌اند، تلاش می‌کنیم. وی گفت: ما بار دیگر از ایران می‌خواهیم که از شیوه ناپسند خود در حبس ناعادلانه اتباع خارجی به عنوان اهرم سیاسی دست بردارد و شهروندان آمریکایی عماد شرقی، مراد طاهباز و سیامک نمازی را فوری آزاد کند.
زنان شهرهای ایران روز گذشته برای گرفتن مرادشان پیراهن یا کیسه ای دوختند تا سال بعد حاجت روا شوند. برخی دیگر هم مرادشان را گرفته بودند و آمدند تا نذرشان را ادا کنند.
شهبازی می‌گوید: «دوخت لباس باید تا قبل از اذان به پایان می‌رسید و بعد از نماز آن را به تن صاحب حاجت می‌کردند. در اواخر سلطنت قاجاریه که چرخ خیاطی در منازل اعیان و اشراف راه یافت، زنان رجال برای دوختن پیراهن مراد چرخ خیاطی خود را به وسیله نوکران خود به مسجد می‌فرستادند تا مراد آن‌ها هم داده شود. در کتاب خاطرات «عبدالله مستوفی» و همچنین «عین‌السلطنه» آمده است: تهرانی‌ها پارچه‌های خود را معمولاً از بزاز‌های حجره‌های مسجد سپهسالار خریداری می‌کردند.»
پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش وپرورش، سید ابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنیگان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد. تصاویر حضور یوسف نوری در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی را در ادامه مشاهده می‌کنید.
در پی استعفای وزیر آموزش و پرورش، رئیس جمهور با پذیرش این استعفا « رضا مراد صحرایی» را به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب کرد.
در پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش سید ابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنیگان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد.
انسیه خزعلی از توران ولی مراد، پژوهشگر حوزه زنان، شکایت کرد.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد روسیه همراه با نماینده این کشور در جام باشگاه‌های جهان در تهران حاضر می‌شود.
قهرمان کشتی آزاد جهان با سرمربی تیم ملی روسیه در جام باشگاه‌های جهان در ایران حضور خواهد یافت.
رامین رضاییان بالاخره بعد از وقفه‌ای نسبتا بلند مدت، پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کند.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند، تحقق وحدت در اوضاع کنونی، با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست؛ اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
شاگردان فرهاد مجیدی در ادامه روند خوب خود توانستند میزبان خود شباب الاهلی را با تساوی بدون گل متوقف کنند.
زامبیا یکی از بالاترین نرخ‌های نابرابری در جهان را دارد. تخمین زده می‌شود که ۵۸ درصد از ۱۸ میلیون زامبیایی زیر خط فقر زندگی می‌کنند. این رقم در کشور‌های جنوب صحرای آفریقا ۴۱ درصد است.
وکیل مدافع مراد طاهباز زندانی دوتابعیتی ایرانی-انگلیسی و آمریکایی و یکی از متهمان پرونده فعالان محیط زیست امروز به مرخصی آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ