قهرمان کشتی آزاد جهان با سرمربی تیم ملی روسیه در جام باشگاه‌های جهان در ایران حضور خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که سایه بحران سیاسی و اقتصادی بر سر لبنان ادامه دارد، رئیس بانک مرکزی که متهم به پرونده‌های بزرگ فساد مالی است پس از ۳۰ سال بالاخره از منصب خود کنار می‌رود.
اعضای تیم منتخب کشتی آزاد ایران که برای شرکت در جام کنکورد روسیه عازم این کشور شده‌اند، با دعوت سرمربی تیم ملی روسیه شام را با حاجی‌مراد گاتسالوف صرف کردند.
گئورگی گوگچلیدزه قهرمان پیشین کشتی جهان مثل حاجی‌مراد گاتسالوف نسبت به درگذشت فرزند نایب قهرمان سال 2007 جهان واکنش نشان داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف کامیون حاوی مواد مخدر در محورهای شمالی شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو نفر دستگیر شدند.
زنان شهرهای ایران روز گذشته برای گرفتن مرادشان پیراهن یا کیسه ای دوختند تا سال بعد حاجت روا شوند. برخی دیگر هم مرادشان را گرفته بودند و آمدند تا نذرشان را ادا کنند.
شهبازی می‌گوید: «دوخت لباس باید تا قبل از اذان به پایان می‌رسید و بعد از نماز آن را به تن صاحب حاجت می‌کردند. در اواخر سلطنت قاجاریه که چرخ خیاطی در منازل اعیان و اشراف راه یافت، زنان رجال برای دوختن پیراهن مراد چرخ خیاطی خود را به وسیله نوکران خود به مسجد می‌فرستادند تا مراد آن‌ها هم داده شود. در کتاب خاطرات «عبدالله مستوفی» و همچنین «عین‌السلطنه» آمده است: تهرانی‌ها پارچه‌های خود را معمولاً از بزاز‌های حجره‌های مسجد سپهسالار خریداری می‌کردند.»
کوآنزیم کیوتن که به CoQ ۱۰ نیز معروف است، ترکیبی است که به تولید انرژی در سلول‌ها کمک می‌کند.
سخنگوی آتش‌نشانی قم: در این حادثه که در ساختمانی واقع در خیابان بعثت رخ داد، سه برادر به‌شدت مصدوم شدند که یکی از آن‌ها دچار ۹۰ درصد سوختگی شده است.
سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: موقعیت خوبی برای ما فراهم شد تا با حضور در جام باشگاه های جهان با کشتی گیران سطح بالای ایرانی مبارزه کنیم.
گرمسار- رئیس سازمان آتش نشانی گرمسار ضمن بیان اینکه انفجار خانه‌ای در روستای حاجی آباد بخش مرکزی گرمسار حادثه آفرید، گفت: در این اتفاق یک مرد ۵۰ ساله مصدوم شد.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد روسیه همراه با نماینده این کشور در جام باشگاه‌های جهان در تهران حاضر می‌شود.
فرمانده مسؤول ساقط کردن بالون چینی به خبرنگار پولیتیکو گفت که بالون تا ۲۰۰ فوت (۶۱ متر) ارتفاع داشت و محموله‌ای بیش از چند هزار پوند حمل می‌کرد. این ژنرال نیروی هوایی آمریکا اضافه کرد که بالون به طور بالقوه مواد منفجره حمل می‌کرد تا در صورت لزوم «بالون را منفجر و نابود کند.»
همانطور که حاجی‌مراد گاتسالوف عنوان کرده بود، تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مسابقات یاریگین روسیه شرکت خواهد کرد.
مشهد ـ فرمانده جبهه مقاومت عراق گفت: حاج قاسم به تمام معنا مرد میدان بود و در این میدان شجاعانه و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در برابر دشمنان ایستاد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حاج قاسم مرد شکستن تردیدها و مرد دفاع از حقوق ملت در میدان بود. حاج قاسم یک مکتب بود و همه ما باید راه آن شهید بزرگوار را ادامه دهیم.
بعد از حضور تیم منتخب کشتی آزاد ایران در لیگ پادوبنی، باید دید حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کشتی‌گیرانش در قالب تیمی باشگاهی در مسابقات باشگاه‌های جهان شرکت خواهد کرد؟
روز گذشته «عمو حاجی» مرد تنومند و کهن سالی که بیش از نیم قرن از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت.
با وجود دعوت روس‌ها از دو قهرمان کشتی ایران برای رویارویی با آرتور نایفونوف و حاجی مراد رشیداف، حسن یزدانی و رحمان عموزاد در این مسابقه شرکت نخواهند کرد.
با وجود دعوت روس‌ها از دو قهرمان کشتی ایران برای رویارویی با آرتور نایفونوف و حاجی مراد رشیداف، حسن یزدانی و رحمان عموزاد در این مسابقه شرکت نخواهند کرد.
مدافع مس کرمان نیز یکی دیگر از بازیکنان اخراجی این هفته از سوی داور بود که نسبت به این تصمیم واکنش نشان داده است.
پلیس سوئد در بیانیه ای از کشف و خنثی سازی یک بسته حاوی مواد منفجره در شهر استکهلم پایتخت این کشور خبر داد.
پلیس سوئد در بیانیه ای از کشف و خنثی سازی یک بسته حاوی مواد منفجره در شهر استکهلم پایتخت این کشور خبر داد.
رئیس جمهور در دومین روز از سفر به استان کرمان، در مرقد حاج قاسم سلیمانی حاضر و با مردم گفتگو کرد.
برادر محسن به محض آنکه از رسیدن منافقین به سر پل ذهاب مطلع شد، آقای هاشمی را در جریان قرار داد. برداشت آقای هاشمی این بود که این خبر بیشتر یک عملیات روانی است، اما آقا محسن که مساله را جدی گرفته بود با هلیکوپتر خود را به اسلام آباد غرب رساند و...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ