زنان شهرهای ایران روز گذشته برای گرفتن مرادشان پیراهن یا کیسه ای دوختند تا سال بعد حاجت روا شوند. برخی دیگر هم مرادشان را گرفته بودند و آمدند تا نذرشان را ادا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پوشیدن پیراهن شماره 5 توسط آرمین سهرابیان به نظر می رسد آبی پوشان قید تمدید قرارداد با عارف غلامی را زده اند.
پنج اثر ناملموس یزد شامل نحوه بافت بادبزن اسمی بافق، حناسایی یزد، طرز تهیه فالوده یزدی، مراسم دوخت پیراهن مراد در روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، مراسم صبح روسیَه (سیاه) در فهرج و خرانق در فهرست میراث ناملموس کشور به ثبت رسیده است.
مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان با اتفاقات و حواشی جالب توجهی همراه بوده است.
پوشیدن شماره‌های سه رقمی در اکثر رقابت‌ها ممنوع است. اما با این حال استثناهایی نیز برای آن وجود دارد.
در فاصله کمتر از 24 ساعت تا برگزاری مراسم معارفه لیونل مسی، پیراهن‌ اینترمیامی با نام و شماره این بازیکن به شدت کمیاب شده است.
کاپیتان پرسپولیس اولین فصل فوتبال حرفه‌ای خود را با پیراهن نساجی رقم زد.
کسی انتظارش را نداشت کامبیز دیرباز برای تماشای بازی پرسپولیس - نساجی به استادیوم وطنی برود اما او با پیراهن سرخ خود را به قائمشهر رساند.
حامد پاکدل در اندک فرصت‌ها با پیراهن تراکتور نمایش خوبی ارائه می‌کند.
کاپیتان پیکان در بازی با تراکتور در تبریز یک اتفاق عجیب را تجربه کرد.
شهرداری آستارا با پیروزی 3-0 در برابر شهرداری همدان شانس زیادی برای بقا در جدول تیم‌های دسته اولی پیدا کرد و بدون شک دیدارهای پایانی را با دغدغه کمتری دنبال خواهد کرد.
جوردی آلبا، مدافع بارسلونا، ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی بار دیگر به این باشگاه برگردد.
شهبازی می‌گوید: «دوخت لباس باید تا قبل از اذان به پایان می‌رسید و بعد از نماز آن را به تن صاحب حاجت می‌کردند. در اواخر سلطنت قاجاریه که چرخ خیاطی در منازل اعیان و اشراف راه یافت، زنان رجال برای دوختن پیراهن مراد چرخ خیاطی خود را به وسیله نوکران خود به مسجد می‌فرستادند تا مراد آن‌ها هم داده شود. در کتاب خاطرات «عبدالله مستوفی» و همچنین «عین‌السلطنه» آمده است: تهرانی‌ها پارچه‌های خود را معمولاً از بزاز‌های حجره‌های مسجد سپهسالار خریداری می‌کردند.»
داریوش شجاعیان و بابک مرادی سرشناس‌ترین بازیکنان هوادار هستند که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند.
به نظر نمی‌رسد که درگیری و دشمنی ایجاد شده بین جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، با شکیرا به این زودی به پایان برسد.
یکی از شاهدان که با تحقیقات پلیس شناسایی شده بود به قاضی صفری گفت: حدود ساعت ۶ صبح بود که صدای جیغ وحشتناک یک زن را شنیدم. وقتی از منزل به بیرون نگاه کردم، مردی را دیدم که خانمی را روی زمین انداخته و انگار به او مشت می‌زند، اما زمانی که دقت کردم چاقوی بزرگی را در دست آن مرد دیدم که پیراهن مشکی بر تن داشت!
هواداری که با پوشیدن پیراهن هر تیمی، شکست خورده از ورزشگاه خارج می شود، مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.
یک شرکت انگلیسی حسابی از حذف این تیم از جام جهانی ضرر کرده است.
رامین رضاییان بالاخره بعد از وقفه‌ای نسبتا بلند مدت، پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کند.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.
علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.
۱۱ سال قبل مردی در جریان یک درگیری زنی را به قتل رساند و به قصاص محکوم شد. در طول این سال‌ها ۸ نفر از اولیای دم مقتول خواهان قصاص شدند و ۴ بار مرد میانسال به پای چوبه‌دار رفت. اما هر بار با تلاش واحد صلح و سازش مهلت گرفت.
نساجی دیروز در شرایطی در برابر ملوان به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت که تماشاگران این تیم دست به یک رفتار فراموش نشدنی زدند.
پاره شدن پیراهن رضا اسدی با سماجت امین پورعلی لحظات حساسی را در دقایق تلف شده دیدار تراکتور و گل‌گهر سیرجان ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ