شاگردان فرهاد مجیدی در ادامه روند خوب خود توانستند میزبان خود شباب الاهلی را با تساوی بدون گل متوقف کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت‌الاسلام مصطفی پور محمدی دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه با روزنامه جوان دیدگاه خود را در باره انتخابات پیش رو بیان کرده است.
خدائیان گفت: دستگاه قضا در اجرای مصوبات و وظایف محوله از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جزو دستگاه‌های پیشرو است و ما در سازمان بازرسی، پیگیر انجام وظایف دستگاه‌های مختلف هستیم.
ارتباط تمامی کلانتری‌های سراسر کشور با مراجع قضایی به صورت برخط والکترونیک است. در این طرح امکان دریافت مستقیم و برخط شکوائیه در راستای اجرای ماده ۳۷ آیین دادرسی کیفری فراهم‌شده است. با اجرای این طرح موجب کاهش زمان رسیدگی و خطرات مربوط به جعل یا مفقود شدن پرونده ها، افزایش دقت رسیدگی‌ها و درنهایت افزایش رضایت مندی عمومی مراجعان به هر دو نهاد شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم گفت: یک فروند کشتی تفریحی به دلیل بی‌توجهی به قوانین و عدم رعایت شئونات اسلامی در سواحل این جزیره توقیف شد.
این منبع آگاه تاکید کرد که هیچ نماینده­ای از سوی آقای جهانگیری به قصد کسب رضایت تعیین نشده و نخواهد شد. اتفاقاً آقای جهانگیری از حضور در دادگاه آن هم براساس شکایت آقای قالیباف که مورد توجه خاص افکار عمومی هستند، به منظور شفاف سازی بخشی از مسائل دوره مدیریت شان استقبال می کند.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور بر انجام تکالیف قانونی تاکید کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: متصدیان و مجموعه حراست فروشگاه‌ها و اماکنی که به هر نحو ارائه خدمت می‌کنند، شرعا و قانونا مکلفند از آمران به معروف و ناهیان از منکر که در چارچوب قانون به‌صورت لسانی تذکر می‌دهند، حمایت کنند، در غیر اینصورت وفق مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده است.
رئیس دستگاه قضا، نیروی انتظامی را از مهم‌ترین ضابطین قوه قضاییه عنوان کرد که مانند دادسراها در خط مقدم مراجعات مردمی قرار دارند و در همین رابطه تصریح کرد: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه‌ نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت:مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش به سزایی دارد.
توصیه اکید این‌جانب، جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن، جلب رضایت مردم عزیز در حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی است. ارتقاء توانائی‌های سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت توصیه مهم دیگر است.
توصیه اکید این‌جانب، جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن، جلب رضایت مردم عزیز در حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی است. ارتقاء توانائی‌های سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت توصیه مهم دیگر است.
عال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رضایی گرچه عنوانش معاون اقتصادی دولت است اما واقعیت این است که در تیم اقتصادی دولت به کار گرفته نشد. من نمی‌گویم که اگر به کار گرفته می‌شد شق‌القمر می‌کرد اما برای قضاوت عملکرد او باید در این نکته را مدنظر قرار دهیم و علت اینکه از دولت کناره‌گیری هم نکرد شاید این باشد که نخواست از نظر روانی و افکار عمومی به دولت لطمه وارد شود.
امیرحسین تابع گفت: این رویداد بر اساس شاخص‌های بین‌المللی ASQ و مقررات داخلی، سطح رضایت مردم و رفاه عمومی مسافران در فرودگاه‌ها را ارزیابی، رتبه‌بندی و نظارت می‌کند.
علیرغم باور اشتباه عمومی، مهمانداران هواپیما مجبور نیستند مانند مدل‌ها باشند. حداقل قد آن‌ها باید ۱۵۷ سانتیمتر باشد و طول دستان شان باید به ۱۵ تا ۲۳ سانتیمتر برسد. آن‌ها باید بتوانند چمدان‌ها را داخل قفسه‌های هواپیما قرار دهند. وزن بر اساس شاخص توده بدنی محاسبه می‌شود که باید بین ۱۸/۵ تا ۲۴/۹ باشد. مقررات در اینباره ممکن است در هر شرکت هواپیمایی متفاوت باشد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اگر همه مدیران آسیب پذیری های عمومی و ساده را جدی بگیرند و به دستورالعمل ریز تخصصی برای برطرف کردن آسیب پذیری در همه حوزه ها که از سوی این سازمان تهیه شده است، عمل کرده و آموزش های لازم را فرا بگیرند در برنامه حداکثر ۲ ماهه می توان ۸۵ درصد آسیب پذیرهایی که به زیرساخت ها وارد می شود را برطرف کرد.
نتایج یک نظرسنجی نشان داد که میزان رضایت از عملکرد ائتلاف حاکم در آلمان روند نزولی در پیش گرفته است.
وزیردادگستری گفت: در تلاش هستیم با اصلاح ساختار وزارت دادگستری بر اساس ماموریت‌های تعیین شده، در مسیر افزایش بهره‌وری و رضایت عمومی گام برداریم.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: کنفرانس عمومی در اصل می‌تواند با برگزاری ملاقات‌های دوجانبه یا چندجانبه، فرصت گفت‌وگو درباره مسائل مختلف را فراهم کند و ما نیز همانند سال گذشته از فرصت به دست آمده در جریان برگزاری این کنفرانس استفاده کردیم و ملاقات‌هایی با کشورهای دیگر داشتیم.
وزیر خارجه چین امروز در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: اصل عدم دخالت در امور داخلی سایر کشورها باید رعایت شود.
محسن رضایی تخریب اموال عمومی را عملی داعشی خواند و گفت: این افراد قصد دارند با سوءاستفاده از امنیت و آرامش کشور به چهره نیرو‌های مسلح خدشه وارد کنند، اما غافل از این هستند که نیرو‌های مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
مصطفی طاهری نماینده مجلس و عضو کمسیون صنایع و معادن درباره خدمات پس از فروش خودروسازان و اینکه آیا رضایت عمومی از این خدمات وجود دارد یا خیر، توضیح داد.
برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی کرد و در عین حال خاطرنشان شده که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد. سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه (بواسطه فراگیری ویروس کرونا) امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ