رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: اولویت اسکان باید به مراکز اقامت رسمی اختصاص داده شود و بعد از تکمیل ظرفیت آن‌ها، به مراکز اقامت غیررسمی فرصت داده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: حرکت به سمت نظام مالیاتی هوشمند و اصلاح الگوهای تعاملی با مودی در اولویت سازمان امور مالیاتی است.
وزیر کشور گفت: برگزاری باشکوه انتخابات مهم‌ترین اولویت کشور محسوب می شود چرا که حضور حداکثری در انتخابات لازمه اقتدار ملی و تثبیت کننده امنیت کشور است.
رییس جمهور با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور و مأموریت جدی دولتمردان است تاکید کرد: دستگاه‌های عضو در شورای‌عالی اشتغال مصوبات شورا را با جدیت پیگیری کنند.
رییس جمهور با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور و مأموریت جدی دولتمردان است تاکید کرد: دستگاه‌های عضو در شورای‌عالی اشتغال مصوبات شورا را با جدیت پیگیری کنند.
با وجود اینکه کریستوف گالتیه قصد دارد فصل بعد در جمع پاریسی ها بماند، ممکن است نظر مدیران باشگاه راجع به او تغییر کند.
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا در دو رشته آزاد و فرنگی گفت: اولویت فدراسیون کشتی مسابقات المپیک و جهانی است و قهرمانی آسیا در رده بعدی قرار دارد.
تبریز- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به اولویت های مجلس گفت: بهبود معیشت و رفاه مردم اولویت اصلی مجلس شورای اسلامی است.
رئیس جمهور سوریه از سرگیری روابط ایران و عربستان سعودی با میانجیگری چین را یک توافق شگفت‌ انگیز توصیف کرد و گفت که دمشق طی چهار دهه گذشته روابط مستحکمی با ایران داشته‌ است.
امیر حسین ثروت جو گفت: اولویت نخست وزارت راه و شهرسازی استفاده از ظرفیت نوسازی مردمی در بافت‌های فرسوده است که برای پیشبرد این امر مشوق‌های مختلفی نیز در نظر گرفته شده است.
وزیر نفت گفت: پروژه بزرگ ایران ال‌ان‌جی که بیش از هشت سال زیر باران و گرمای سوزان منطقه ویژه پارس رها شده بود را توانستیم فعال کنیم.
محمد ربیعی پس از روز دشواری که پیش از مصاف با فولاد خوزستان در رفسنجان تجربه کرد، در دو کنفرانس خبری آرامش جالب توجهی داشت.
مجمع عمومی سال ۱۴۰۰ راه آهن جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار گردید و طی آن بر ضرورت مولد سازی دارایی به عنوان اولویت اصلی راه آهن تاکید شد.
لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورا مورد بررسی اعضا قرار گرفت و شهردار تهران توضیحاتی را در این باره ارائه داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت:در برنامه چهارم توسعه اولویت اصلی گسترش حمل و نقل عمومی و تکمیل خطوط و اضافه کردن ناوگان و اورهال مترو است.
بازیکنان تیم ملی مراکش بیخیال پاداش نجومی که در انتظارشان است، به تاریخ‌سازی می اندیشند.
نیشابور ـ استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع اشتغال و مسکن در خراسان رضوی اولویت کاری مدیران است و امیدواریم بتوانیم در این حوزه با مشارکت مردم اقدامات مناسبی انجام دهیم.
دبیرکل ناتو می‌گوید که تأمین سامانه‌های پدافند هوایی برای اوکراین، اولویت اصلی غرب محسوب می‌شود.
سرپرست جدید فدراسیون ژیمناستیک اولویت اصلی خود در دوران حضور در این فدراسیون را اعلام کرد.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه سلامت زائران اولویت اساسی است، گفت: وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر با ظرفیت و آمادگی کامل در صحنه و میدان عملیات حضور دارند.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که یکی از اولویت های اصلی ما پایبندی اصولی به مسئله و آرمان فلسطین و مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که یکی از اولویت های اصلی ما پایبندی اصولی به مسئله و آرمان فلسطین و مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
اردبیل- معاون مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای سال تحصیلی جدید آموزش حضوری مد نظر است و به هیچ وجه قصد برگزاری کلاس‌ها را به صورت غیرحضوری نداریم.
رئیس هیأت مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: اورهال ناوگان و افزایش رضایتمندی مسافران برای ما در اولویت قرار دارد.
مدیر عامل گروه بهمن: تکریم مشتری اولویت اصلی ما در بهمن است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ