معاون گردشگری استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه بالغ بر ۹۰ درصد ظرفیت کلیه واحد‌های اقامتی اعم از زائرسراها، هتل‌ها، مهمان‌پذیر‌ها و ... همگی تکمیل شده است و مشاهدات و گزارش‌ها حاکی از حرکت ضریب اشغال تا ۱۰۰ درصد دارد، گفت: با وجود رو به تکمیل بودن فضای واحد‌های رسمی اقامتی، مطابق تدابیر اتخاذ شده امکان اسکان زائران در واحد‌های اقامتی اضطراری وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران خبرداد.
یک اتفاق عجیب در فاصله چند دقیقه تا شروع دیدار ایران و فرانسه بازیکنان و اعضای دو تیم را متعجب کرد.
اصفهان- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جزئیات ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه دولتی و متوسطه نظری و فرهنگ استان را اعلام کرد.
یزد- مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به تکمیل ظرفیت برخی مدارس در نواحی یک و دو یزد و شهرستان‌های اردکان و میبد، عدالت بخشی و تقویت ۵۶ مدرسه حاشیه شهر را اولویت این سال تحصیلی برشمرد.
تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از شروع فینال جام حذفی روی سکوهای ورزشگاه آزادی با هم درگیری لفظی پیدا کردند و علیرضا بیرانوند و ریکاردو ساپینتو به شدت تشویق شدند.
در دولت سیزدهم در صنعت انتقال نفت با تکمیل ۴ طرح که در مدار بهره‌برداری قرار گرفته‌اند، درحدود ۷۷۵ هزار بشکه به ظرفیت انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی از شبکه خطوط لوله اضافه خواهد شد.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: دهکده های فناوری بخش کشاورزی، ظرفیت استقرار ۲ هزار شرکت دانش بنیان را در خود دارد.
اهواز - در حالی که هنوز موعد سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم اهواز نرسیده، ظرفیت مصلای اهواز در حال تکمیل شدن است.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام اولویت‌های جدید، از تکمیل شدن روند ثبت نام در کاروان‌های حج ۱۴۰۲ در روزهای آتی خبرداد.
اصفهان- معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تکمیل ظرفیت هتل‌های شهر تاریخی اصفهان تا ۲۹ اسفندماه خبر داد.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی همزمان با تکمیل ظرفیت اقامتگاه‌ها در برخی استان‌ها و شهرها، دبیر ستاد خدمات سفر، شهرهایی را که خلوت‌تر هستند، به عنوان مقصدِ سفر جایگزین و مکمل در نوروز ۱۴۰۲، پیشنهاد کرد.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل استقبال خوب متقاضیان حج، اکنون ۸۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تکمیل شده و برای اولویت های اول و دوم فراخوان داده شد.
سید مرتضی ناصریان با اشاره به کریدورهای ترانزیتی در ایران و همسو با ابتکار یک کمربند و یک جاده ، بر ظرفیت کشور چین برای مشارکت و همکاری در تکمیل کریدورهای ریلی تاکید کرد.
تکمیل زنجیره خدمات معلم در قالب فروش خرد و ظرفیت های سهامداری
در ۸ ماهه دولت سیزدهم ۴ بیمارستان با ظرفیت ۸۲۷ تخت بیمارستانی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تکمیل شد.
تماشاگران مراکش تمام ظرفیت اختصاص داده شده به خود در دیدار نیمه نهایی را تکمیل کردند.
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت که این دیدار در ورزشگاه زیبای بین المللی خلیفه دوحه برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت که این دیدار در ورزشگاه زیبای بین المللی خلیفه دوحه برگزار می‌شود.
تماشاگران تمام صندلی‌های ورزشگاه دیدار ایران و انگلیس را تکمیل کردند.
اسامی دانشگاه‌های پذیرنده مرحله تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های پزشکی اعلام شد.
آستارا- معاون وزیر راه گفت: ظرفیت ترانزیت بین ایران و جمهوری آذربایجان و کشورهای اروپایی با تکمیل پایانه ریلی و پل مشترک جاده‌ای آستارا- آستارا افزایش می‌یابد.
مشهد ـ مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد ظرفیت هتل‌ها در مشهد تکمیل شده است.
سردار اشتری گفت: بیشترین ازدحام در مرز‌های شلمچه ومهران است و احتمال بسته شدن کامل مرز‌ها نیز وجود دارد؛ با رایزنی‌هایی که با کشور عراق انجام شده توانستیم تعداد زیادی را از مرز خارج کنیم، در شرایط فعلی مرز‌ها گنجایش و ظرفیت پذیرش زائران جدید را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ