سازمان امور مالیاتی از محاسبه نرخ مالیات صفر درآمد بیمارستان ها، هتل ها و مراکز اقامتی و تفریحی تا ۵ سال از زمان صدور پروانه بر اساس قانون مالیات های مستقیم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیروز بیمارستان ها و کلینیک های چند ایالت آمریکا فرایند وقت گیر بازیابی از یک حمله سایبری را آغاز کردند که سیستم های رایانشی آنها را مختل کرده بود.
در پی حمله سایبری به سرورهای کامپیوتری بیمارستان‌ها در سراسر آمریکا خدمات درمانی این کشور با اختلال مواجه شد و اورژانس‌های چندین ایالت را از ارائه خدمات منع کرد.
آرژانتینی‌ها از برخورد پلیس اروگوئه با هواداران بوکا جونیورز به شدت خشمگینند و می‌گوید هواداران این تیم علاوه بر کتک خوردن در بیمارستان‌ها به حال خود رها شده‌اند.
افزایش آمار سقوط از پشت بام و مرگ برخی مصدومان باعث ترافیک در بخش ارتوپدری بیمارستان‌ها شده بود. خبرنگار اطلاعات از والدین خواسته که حتما در مورد خوابیدن فرزندان خود روی پشت بام بیشتر حساس باشند.
حملات و تجاوزات صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین باردیگر از سر گرفته شده است و صهیونیست‌ها تلاش دارند با بمباران اردوگاه جنین، خانوارها را از این اردوگاه بیرون کنند.
علی جعفریان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی، می‌گوید که به دنبال نوسانات نرخ ارز، پزشکان دیگر قادر به شرکت در کنگره‌های بازآموزی بین‌المللی و فراگیری تجربیات جامعه پزشکی دنیا نیستند که این اتفاق، یک معادل نگران‌کننده دارد؛ پسرفت و درجا زدن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پزشکان و جراحان در همان جایی که هستند.
بر اثر گرمای هوا در ایالت‌های اوتار پرادش و بیهار هند تا کنون ۱۶۶ نفر جان باختند.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره پیگیری حادثه فوت نوزاد تازه متولد شده در سردخانه یکی از بیمارستان‌ها عنوان کرد: مجموعه وزارت بهداشت و همکاران ما حساس هستند هرگونه تخلف و قصوری صورت بگیرد حتما در مقابل آن عمل می‌کنند.
تذکر خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره استفاده نکردن از کارتخوان و قرارداد نداشتن بیمارستان‌ها و مطب‌ها با بیمه‌های پایه درمانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جعفر میعادفر درباره حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در کشور از اول تا ۲۳ اسفند امسال اظهار کرد: تا ساعت ۱۰ صبح روز ۲۳ اسفند تعداد ۳۷۳ نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری مصدوم شده‌اند که از این تعداد ۵۶ نفر در بیمارستان‌ها بستری شدند و ۵ نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.
عضو شورای شهر تهران گفت: بسیاری از مراکز آموزشی نیز فرسوده هستند و بهتر است حداقل یک تیم تشکیل شود که با اولویت مجتمع‌های مسکونی، مراکز آموزشی و مراکز درمانی، میزان فرسودگی را مشخص کنند.
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد توضیح داد: در بیمارستان‌های دولتی بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود.
سرقت‌های خطرناک زن تا جایی پیش رفت که دو بیمار و یک همراه بیمار بر اثر مصرف دوز بالای داروی بیهوشی به کما رفتند. زنده ماندن آن‌ها معجزه بود. با این‌حال آن‌ها بر اثر مصرف دوز بالای دارو به کما رفته بودند. تحقیقات برای شناسایی این زن ادامه یافت تا اینکه اثر پایین یک دارو روی یکی از طعمه‌های این زن، راز سرقت‌های او را فاش کرد.
سوال از وزیر بهداشت و درمان درباره علت عدم حل مشکل دارو در تمام داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات پزشکی، از تبعیض‌ها در روند صدور مجوز‌ها، گلایه دارند و معتقدند سیاست‌ها نیازمند اصلاحات اساسی است. احتمال دارد که بحران کمبود دارو در حوزه تجهیزات پزشکی هم تکرار شود.
کمبود اقلام پزشکی مصرفی در حوزه قلب و عروق، مغز، ارتوپدی، چشم و... منجر به تهدید جان بیمار خواهد شد. این در حالی است که تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان این قبیل کالا‌های پزشکی، در دسترس هستند و هیچ مشکلی برای تأمین نیاز بیمارستان‌ها ندارند.
تاکنون ۷میلیون ۳۳۴ هزار و ۹۶۸نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۶۱نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
نه شربت‌های آنتی‌بیوتیک، سرماخوردگی و تب‌بر در داروخانه‌ها موجود است و نه قرص‌های چرک‌خشک‌کن و مسکن‌ها به‌سادگی یافت می‌شوند. حتی بیمارستان‌ها نیز در مقادیر بسیار کم این اقلام دارویی را در اختیار دارند.
هرچند داروی ایرانی تولید داخلی برای بیماران تالاسمی در کشور تولید می‌شود، اما باید توجه کرد که از یک سو تولید این دارو‌ها اصلا به اندازه نیاز بیماران تالاسمی نیست و از سوی دیگر هم مصرف داروی داخلی با برخی بیماران تالاسمی سازگاری ندارد؛ به‌طور‌کلی مطالعات نشان داده است بین ۱۰ تا ۳۵ درصد از بیماران تالاسمی به تناسب نوع داروی مصرفی، امکان مصرف داروی تولید داخلی را ندارند.
معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد: علت اینکه امسال آنفلوآنزا ناگهانی همه‌گیرشد، به این بازمی‌گردد که دو تا سه سال است که به دلیل استفاده از ماسک در همه‌گیری کرونا، خوشبختانه آنفلوآنزا نداشتیم و در نتیجه سیستم ایمنی ما به تدریج در برابر این ویروس‌ها ضعیف شده و اکنون که دوباره بروز پیدا کرد و ماسک‌ها هم برداشته شد، یک همه‌گیری را ایجاد کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از طرح تشویقی شهرداری تهران برای بیمارستان ها و مراکز درمانی که برای جمع آوری و حمل پسماندهای پزشکی شان اعلام آمادگی کنند، خبر داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اعلام کرد: بیماری مالاریا تقریبا در تمام شهر‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مشاهده شده و بدنبال این افزایش موارد، موارد بستری در بیمارستان‌ها نیز افزایش پیدا که براساس آزمایش‌های انجام شده از هر ۲ نوع انگل‌های ویواکس و فالسیپاروم است.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: نصب دوربین در اتاق عمل، برای حفظ حقوق بیمار و پزشکان است تا قصوری صورت نگیرد. اینکه یک غیر پزشک بخواهد با اقدامات خودش جایگاه حرفه پزشکی را زیر سوال ببرد، پذیرفتنی نیست.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ممکن است زمانی فردی در یک جاده تصادف کرده و به یک بیمارستان محلی که مثلا ۳۲ تختی است، مراجعه کند و طبق استاندارد‌ها سی‌تی‌اسکن به آن تعلق نمی‌گیرد، اما آن بیمارستان‌ها به صورت شبکه‌ای هستند و به محض اینکه وضعیت بیمار پایدار شد، بلافاصله او را به یک مرکز مجهز منتقل می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ