سمنان- استان سمنان در ارزیابی وزارت کشور از عملکرد استان‌ها در اولین سال از تحقق بخشی به شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تشکیل قرارگاه فرماندهی رتبه بندی معلمان استان برای پیگیری بهتر امور، خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری ۶۰۰ نفر در راستای برگزاری طرح فتح ۳ در استان خبر داد و گفت: برابر قانون با این تعداد متخلف دستگیر شده برخورد می شود.
سمنان- معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری مراسم معنوی احلی من العسل ویژه نوجوانان استان برای یازدهمین سال پیاپی خبر داد و گفت: هیئات دانش آموزی در این مراسم حضور دارند.
سمنان- با افزایش دمای هوا، تنش آبی در بیشتر نقاط استان سمنان افزایش یافته تاجایی که مدیران آبفا اعلام کرده اند سه شهر سمنان، شاهرود و ایوانکی در تنش شدید آبی قرار دارند.
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به خشکسالی و کمبود آب در استان گفت: اولویت ما تامین آب شرب سالم برای مردم است.
تیم گلستانی در فینال مسابقات قهرمانی کشور هاکی روی چمن با برتری برابر آذربایجان غربی به عنوان قهرمانی دست یافت.
سمنان- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در سکوت خبری و بدون اطلاع رسانه‌ها، برای بازدید از طرح‌های زیست محیطی وارد استان سمنان شد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از درخشش دانش آموزان استعدادهای درخشان استان در المپیاد ورزشی خبر داد و گفت: تیم‌های استان سه مقام برتر را کسب کردند.
سمنان- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان گفت: سنجش سلامت ویژه نوآموزان بدو ورود به دبستان در سراسر استان تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
سمنان- مدیرکل امور زندان‌های سمنان با بیان اینکه ۵۶ زندانی جرایم غیرعمد در استان وجود دارد، گفت: این افراد ۲۴ میلیارد تومان بدهی دارند و کمک خیران می‌تواند آن‌ها را از زندان آزاد کند.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه نیروهای امداد و نجات طی نوروز سال جاری در ۶۴ عملیات حضور داشته است، گفت: بیشترین امدادرسانی حوادث آسانسور و اطفای حریق بوده است.
سمنان- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی، ۱۹ هنرستان در مناطق روستایی و عشایری استان وجود دارد.
سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: موضوع بحران آب در سمنان بیش از آنکه به سمت حل مسئله حرکت کند، در حال تبدیل شدن به امری تبلیغاتی است.
سمنان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به آماده باش اورژانس در شب چهارشنبه سوری گفت: خود مراقبتی مهمترین رکن جلوگیری از آسیب‌های حوادث این شب است.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه این استان دارای ۱۱ هزار و ۷۶۰ بافنده فرش است، گفت: ۲۷۰ مورد تسهیلات حمایت از تولید فرش در یک سال اخیر پرداخت شده است.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه این استان با قطعی گاز مواجه نشده است، گفت: با همراهی مردم و تمهیدات اندیشیده شده، مصرف گاز در استان ۵۰ درصد کاهش یافت.
ایران در میان کشور‌های جهان رتبه ۶۵حوادث جاده‌ای را دارد و آمار‌های منتشرشده سازمان پزشکی قانونی در سال گذشته نشان می‌دهد که هر نیم ساعت یک نفر جان خود را به‌دلیل حوادث جاده‌ای از دست می‌دهد و سیستان و بلوچستان، سمنان، مرکزی، کرمان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، فارس، بوشهر و زنجان ۱۰استان با بیشترین تلفات جاده‌ای به نسبت جمعیت هستند.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه با توجه به کویری بودن استان باید از کشت محصولات آب بر جلوگیری شود، گفت: این استان می‌تواند پایلوت اصلاح الگوی کشت کشور معرفی شود.
سمنان- رئیس پلیس راه کشور از افزایش ۶۰ درصد فوتی تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد و گفت: تقویت و افزایش ایمنی جاده‌های این استان باید بیشتر و نقاط حادثه خیز رفع شود.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۶۴ واحد صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگشته است، گفت: در این شاخص رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده‌ایم.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۶۴ واحد صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگشته است، گفت: در این شاخص رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده‌ایم.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۶۴ واحد صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگشته است، گفت: در این شاخص رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده‌ایم.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل اصلی شهادت دو حافظ امنیت که چند شب قبل در مشهد به شهادت رسیده بودند در ایوانکی شهرستان گرمسار خبر داد.
معاون گردشگری کشور ظرفیت‌های متنوع شهر سمنان را با هدف انتخاب به عنوان عضو اصلی جمهوری اسلامی ایران در ساختار اتحادیه بین‌المللی شهرهای جاده ابریشم مورد بررسی قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ