سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تشکیل قرارگاه فرماندهی رتبه بندی معلمان استان برای پیگیری بهتر امور، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجمین جلسه قرارگاه قرآنی نور سپاه صبح یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد.
اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: «قرارگاه غدیر» برای هماهنگی بیشتر نیروهای مسلح استان در فضای مجازی تشکیل شد.
فرمانده سپاه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۶ بیمارستان دیگر در سطح کشور را در دست ساخت دارد.
سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) از نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.
«محمد باقری» (محمد افشردی) معاونت اطلاعات - عملیات قرارگاه خاتم الانبیاء در سال‌های جنگ (۱۳۶۱ تا ۱۳۶۷) و فرماندهی فعلی ستاد کل نیروهای مسلح
فرمانده کل ارتش از تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: این قرارگاه ۱۲ تکلیف را تعیین کرده است که نیروهای مسلح در حال اجرای آن هستند.
آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه برگزار شد.
با حکم فرمانده کل سپاه سردار عبدالرضا عابد به عنوان فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) معرفی شد و از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سیدحسین هوش السادات فرمانده پیشین قرارگاه در مدت تصدی این سمت نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه برگزار شد.
محمد نظرعظیمی فرمانده قرارگاه غرب نجف اشرف، حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و احمد خادم، فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلا در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
مشهد ـ جانشین فرماندهی قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی گفت: قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی با هدف محرومیت زدایی خود بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی ویژه مناطق کم‌برخوردار تهیه و توزیع کرد.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی باید پای درس شهید باقری بنشینند،گفت: هر فرماندهی اگر ماهیت جنگی را که درگیر آن است نشناسد شکست می خورد
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی باید پای درس شهید باقری بنشینند، گفت: هر فرماندهی اگر ماهیت جنگی را که درگیر آن است نشناسد شکست می خورد
فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه در جنوب غرب کشور از کشف مقادیر زیادی سلاح در مرزهای جنوب غرب کشور خبرداد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت:برای ساخت سکوهای فشارافزایی باید از همه ظرفیت‌های کشور از جمله قرارگاه و شرکت صدرا استفاده شود و مذاکراتی برای این منظور انجام شده است.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: می‌توانستیم رهبر یکی از این گروه‌های تروریستی را هدف قرار دهیم، اما این کار را نکردیم، زیرا او در کنار همسر و خانواده‌اش بود. همچنین توانستیم یکی از سرکردگان گروه‌های تروریستی مجروح کنیم که به بیمارستانی در اربیل منتقل شد و او دبیرکل اغتشاشگران است.
فرمانده سابق قرارگاه ثارالله که این روزها روی صندلی مجلس شورای اسلامی نشسته است امشب به میان مدافعان امنیت رفت تا با آنها خوش و بش کرده و خداقوت بگوید.
فرمانده قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی کشور درباره اینکه آیا زائران اربعین باید از همان مرزی که از کشور خارج شده‌اند به کشور بازگردند، گفت: هیچ ضرورتی وجود ندارد که زائران از همان مسیر یا مرزی که از کشور خارج شدند برای بازگشت استفاده کنند. امکان بازگشت از همه مرز‌ها وجود دارد.
فرمانده کل سپاه با قدردانی از خدمت‌رسانی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به مردم خوزستان در تکمیل و اجرای ابر طرح آبرسانی غدیر تاکید کرد: خدمت‌رسانی به مردم با شتاب و سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ۹ قرارگاه برای ایجاد وحدت و حل مشکلات خوزستان تشکیل شده تا در پنج سال آینده مشکلات استان بر طرف شوند.
این یک تغییر چشمگیر نسبت به دو سال گذشته است؛ زمانی که فلزات در موجی از خوش بینی های پس از قرنطینه، پیش بینی های تورمی و غوغای عرضه افزایش یافتند. اکنون، تورم اینجاست و ذخایر هنوز کم است. اما به دلیل نگرانی ها در مورد کند شدن فعالیت صنعتی در سراسر اقتصادهای بزرگ، قیمت ها به شدت کاهش می یابد و تقاضا در چین کاهش می یابد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی از عملکرد "مخبر"انتقاد کرد.
در سال‌های پایانی جنگ، قرارگاه سری نصرت به فرماندهی شهید سردار علی هاشمی، فرمانده سپاه ششم امام صادق (ع) تشکیل شد و بعد از آنکه دشمن پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ دست به هجومی دوباره زد، او و یارانش با دلاوری‌های فراوان شهید شدند.
با رسیدن آقامحسن از جنوب و آمدن برادر شوشتری در همان شب، فرماندهی قرارگاه مرکزی در صحنه نبرد را آقای محسن رضایی، شخصا عهده‌دار شدند و فرماندهی و هدایت قرارگاه تاکتیکی را به شهید شوشتری سپردند... برادر محسن رضایی هم با استقرار روی ارتفاعی مشرف به اسلام آباد، یگان‌ها و قرارگاه تاکتیکی را هدایت می‌کرد. علاوه بر این، برادر احمد وحیدی با حکم آقامحسن به عنوان فرماندار نظامی شهر کرمانشاه منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ