وزارت بازرگانی پاکستان با صدور بیانیه ای شایعات اخیر مبنی بر برقراری روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تکذیب و تاکید کرد: پاکستان هرگز خواهان مبادله تجاری با رژیم صهیونیستی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت پاکستان و رهبر مخالفان این کشور بر سر معرفی گزینه نخست‌وزیر موقت این کشور به توافق رسیدند.
دولت پاکستان با صدور اطلاعیه‌ای ناتوانی خود را برای پیگیری پروژه واردات گاز ابراز کرده است مگر این که تحریم‌های آمریکا علیه ایران رفع شود یا واشنگتن به اسلام‌آباد چراغ سبز نشان دهد تا این پروژه را ادامه دهد.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره خیرخواه دولت و ملت پاکستان بوده و خواهد بود.
رئیس جمهور در پی جان باختن و زخمی شدن عده‌ای از شهروندان پاکستان در انفجار تروریستی در پیامی به نخست وزیر پاکستان، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز انفجار در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان را محکوم کرد.
نخست وزیر دولت پاکستان امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای از احتمال کناره‌گیری زودهنگام دولت قبل از پایان دوره قانونی خود در ماه آگوست خبر داد.
وزیر دولت پاکستان در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات با ظرفیت کسب و کارهای نوپا و اینترنتی ایران آشنا شد.
ناظران اقتصادی و مطبوعات پاکستان با استقبال از تصمیم دولت این کشور برای اجرای سازوکار تهاتر در تجارت با جمهوری اسلامی ایران، گفتند که حذف دلار در همکاری‌های بازرگانی تهران و اسلام‌آباد کلید خورد.
مقامات دولت ائتلافی پاکستان با رد پیشنهاد مذاکره از سوی عمران‌خان اعلام کردند که ما با کسانی که خشونت خیابانی را ضد دولت ترویج می‌کنند، هرگز وارد گفت‌وگو نمی‌شویم.
شبکه خبری «جیو نیوز» پاکستان امروز در گزارش خود اعلام کرد که عمران‌خان و همسر وی در کنار ۶۰۰ نفر دیگر از اعضای حزب تحریک انصاف ممنوع الخروج شده و دولت به تمام نهاد‌های امنیتی و انتظامی دستور داده تا جلوی هرگونه سفر از مرز‌های هوایی و زمینی افراد یادشده را بگیرند.
در بیانیه پایانی نشست سه‌جانبه وزرای خارجه چین، پاکستان و دولت طالبان اعلام شد: ۳ طرف تصمیم گرفتند همکاری خود را در حوزه‌های امنیتی بر اساس اصول احترام متقابل گسترش دهند.
نشست سه‌جانبه وزرای خارجه چین، پاکستان و دولت طالبان امروز در شهر اسلام‌آباد برگزار شد.
سومین دور از مذاکرات میان دولت پاکستان و حزب «عمران خان» آغاز شده است.
وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان قرار است به‌زودی به پاکستان سفر کند.
وزیر خارجه پاکستان و وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان در تماسی تلفنی رایزنی کردند.
سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز به انتقاد وزیر خارجه پاکستان از این گروه در کنفرانس امنیتی مونیخ واکنش نشان داد.
دولت پاکستان علی رغم اینکه حمایت جدی را از روی کار امدن طالبان در افغانستان داشته و تصور می کرده که این خدمتی که به آنها می‌کند در مقابل باعث می‌شود تا دولت جدید از اختلاف مرزی یا ادعای مرزی علیه پاکستان صرف نظر می‌کند. آن بخشی از ارتش پاکستان که حامی حضور طالبان افغانستان در قدرت بود اهمیتی به پیشبینی‌ها بر سر این موضوع نمی‌دادند.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در بیانیه ای اعلام کرد: طالبان تلاش می کند تا از خاک افغانستان ضدپاکستان و کشورهای دیگر استفاده نشود.
وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز هشدار داد: تشنج در مرز میان پاکستان و افغانستان به نفع مان نیست.
سرپرست وزارت امور مهاجرین در دولت موقت طالبان در دیدار با کاردار سفارت پاکستان در کابل، به «بدرفتاری» پلیس اسلام آباد با مهاجران افغان اعتراض کرد.
در پی بروز درگیری میان نیروهای نظامی پاکستان و نیروهای نظامی دولت موقت طالبان افغانستان، اسلام آباد گذرگاه مرزی چمن را تا اطلاع ثانوی مسدود کرد.
سخنگوی وزارت خارجه در پی سقوط یک فروند بالگرد نظامی در پاکستان که منجر به جان باختن تعدادی از پرسنل ارتش این کشور شد، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
سوریه با دولت و ملت پاکستان به خاطر جاری شدن سیل و جان باختن شماری از شهروندان پاکستانی ابراز همدردی کرد.
یک رسانه پاکستانی به نقل از مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان امروز اعلام کرد که «عمر خالد خراسانی» از فرماندهان ارشد تحریک طالبان پاکستان در ولایت پکتیکا کشته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ