وزیر خارجه پاکستان و وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان در تماسی تلفنی رایزنی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه سابق پاکستان و نایب رئیس حزب تحریک انصاف که نفر دوم حزب «عمران‌ خان» محسوب می‌شود، امروز در پایتخت این کشور توسط پلیس بازداشت شد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین مرحله از ملاقات‌های رسمی خود در اسلام آباد، پنجشنبه شب با ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ملاقات کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به اسلام‌آباد با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان پس از دیدار، در حیاط وزارت خارجه پاکستان، نهال دوستی کاشتند.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان پس از دیدار، در حیاط وزارتخارجه پاکستان، نهال دوستی کاشتند.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به پاکستان مورد استقبال همتای خود قرار گرفت.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر اقدام تروریستی در باجور ‌ پاکستان را به شدت محکوم کرد
وزیر خارجه پاکستان امروز درباره رایزنی خود با «امیرعبداللهیان» گفت: با برادرم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران صحبت کردم؛ مشترکاً اقدام شنیع هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد رابه شدت محکوم کردیم.
سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ظهر امروز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در محل ساختمان شماره یک وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس پارلمان عراق امروز سه شنبه میزبان بلاول بوتو زرداری، وزیر خارجه پاکستان و هیئت همراهش بود.
وزیر خارجه پاکستان که به بغداد سفر کرده است با نخست وزیر و رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
حسن عباس در کتابش نوشته است که امیرخان متقی، وزیر خارجه حکومت طالبان قبل از آن‌که از هند بخواهد که دیپلمات هایش را دوباره به افغانستان بفرستد، با قمر جاوید باجوا، رئیس وقت نیروی زمینی ارتش پاکستان نشست مفصلی داشته است تا نظر مثبت او را دریافت کند.
با بازداشت وزیر خارجه سابق پاکستان و شماری از اعضای ارشد حزب تحت ریاست عمران خان، خبرگزاری‌ها از کشته شدن هشت نفر و زخمی شدن دست‌کم ۲۲۰ نفر در اعتراضات پاکستان خبر دادند.
سازمان ملل می‌گوید فرستاده طالبان می‌تواند هفته آینده با وزرای پاکستان و چین در اسلام آباد دیدار کند.
وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان قرار است به‌زودی به پاکستان سفر کند.
در حاشیه چهارمین نشست کشور‌های همسایه افغانستان در سمرقند امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه دولت سرپرستی موقت افغانستان و حنا ربانی وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست همسایگان افغانستان با وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان دیدار کرد.
سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز به انتقاد وزیر خارجه پاکستان از این گروه در کنفرانس امنیتی مونیخ واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای پاکستانی خود در تاشکند دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه پاکستان امروز با انتشار پیامی به تشریح محورهای رایزنی امروز خود با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز هشدار داد: تشنج در مرز میان پاکستان و افغانستان به نفع مان نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان و بلاول بوتور زرداری وزیر امور خارجه پاکستان، آخرین تحولات و مناسبات دوجانبه و بین المللی مورد رایزنی قرار گرفت.
وزیر امور خارجه پاکستان در گفتگو تلفنی با «حسین امیرعبداللهیان» از کمک‌های بشردوستانه تهران برای سیل‌زدگان در پاکستان قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ