شبکه خبری «جیو نیوز» پاکستان امروز در گزارش خود اعلام کرد که عمران‌خان و همسر وی در کنار ۶۰۰ نفر دیگر از اعضای حزب تحریک انصاف ممنوع الخروج شده و دولت به تمام نهاد‌های امنیتی و انتظامی دستور داده تا جلوی هرگونه سفر از مرز‌های هوایی و زمینی افراد یادشده را بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه سابق پاکستان و نایب رئیس حزب تحریک انصاف که نفر دوم حزب «عمران‌ خان» محسوب می‌شود، امروز در پایتخت این کشور توسط پلیس بازداشت شد.
در پی اعلام حکم حبس نخست‌وزیر سابق پاکستان، رسانه‌های این کشور اعلام کردند نیروهای پلیس دقایقی پیش او را بازداشت کردند.
در پی اعلام حکم حبس نخست‌وزیر سابق پاکستان، رسانه‌های این کشور اعلام کردند نیروهای پلیس دقایقی پیش او را بازداشت کردند.
رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند دادگاهی در اسلام‌آباد نخست‌وزیر سابق این کشور را به ۳ سال حبس محکوم و حکم بازداشت فوری او را نیز صادر کرده است.
محاکمه نخست‌وزیر پیشین پاکستان در خصوص اتهام فروش هدایای دولتی به‌طور موقت متوقف شد.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند حکم بازداشت نخست‌وزیر سابق این کشور صادر شده است.
رئیس حزب «عمران‌خان» امروز حین خروج از منزل خود از سوی نیروهای امنیتی پاکستان بازداشت شد.
مقامات دولت ائتلافی پاکستان با رد پیشنهاد مذاکره از سوی عمران‌خان اعلام کردند که ما با کسانی که خشونت خیابانی را ضد دولت ترویج می‌کنند، هرگز وارد گفت‌وگو نمی‌شویم.
درست زمانی که تصور نمی‌شد پاکستان بتواند بیش از این در باتلاق سیاسی و اقتصادی فرو برود، به نظر می‌رسد رهبران نظامی و غیرنظامی‌اش توانسته‌اند یک بحران دیگر هم ساخته و پرداخته کنند. استفاده از نیرو‌های نظامی برای بازداشت عمران‌خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان، در محدوده جغرافیایی دادگاه عالی اسلام‌آباد بازتابی است از ناتوانی رهبران سیاسی پاکستان برای ارائه راهبردی منسجم جهت مقابله با گرفتاری‌های اقتصادی و سیاسی این کشور.
دیوان عالی پاکستان اعلام کرد که با توجه به غیرقانونی بودن بازداشت نخست‌وزیر این کشور، وی باید فورا آزاد شود.
دادگاهی در پاکستان نخست وزیر سابق این کشور که دیروز(سه‌شنبه) بازداشت شد را به فروش هدایای دولتی متهم کرد!
در پی اقدام نیروهای امنیتی پاکستان به بازداشت نخست‌وزیر سابق این کشور، هواداران خشمگین او به مراکز نظامی و دولتی حمله کردند.
به دنبال بازداشت «عمران خان» نخست‌وزیر سابق پاکستان به اتهام فساد مالی، شماری زیادی از هواداران او با حضور در خیابان‌ها، به برخی مراکز دولتی و نظامی در شهرهای مختلف این کشور حمله کردند.
رویترز به نقل از منابع محلی پاکستان اعلام کرد نیروهای پلیس ساعاتی پیش عمران‌خان، نخست‌وزیر سابق این کشور را بازداشت کردند.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند که حکم بازداشت نخست‌وزیر سابق و چند تن از مسئولان ارشد حزب تحریک این کشور صادر شده است.
حزب تحریک انصاف پاکستان یک روز پس از سوءقصد به جان نخست وزیر پیشین این کشور، در بیاینه‌ای از عوامل پشت پرده این ترور پرده برداشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه سوءقصد انجام شده علیه عمران خان، نخست وزیر پیشین پاکستان را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ