نخست وزیر دولت پاکستان امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای از احتمال کناره‌گیری زودهنگام دولت قبل از پایان دوره قانونی خود در ماه آگوست خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال بالای پیوستن نیلوفر اردلان به سپاهان همچنان ادامه دارد.
باتوجه به همه شواهد بحث توافق پورتو، طارمی و میلان رو به اتمام است
شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشار‌های دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده ۵ با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است.»
روز گذشته با تایید باشگاه اینترمیامی مشخص شد سرخیو بوسکتس رسما به این تیم پیوسته است. امروز جزئیات قراردادی که بین این ستاره اسپانیایی با اینترمیامی امضا شده منتشر شد.
جواد نکونام لیست مورد نظر خود را برای تقویت تیم در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده است. فهرستی که اگر آبی‌ها موفق به جذب آنها شوند، شاهد تشکیل یک استقلال پرستاره و مدعی خواهیم بود.
رسانه‌های عبری از مقدمات مذاکرات پشت‌پرده میان آنکارا و تل‌آویو برای سفر قریب‌الوقوع بنیامین نتانیاهو به ترکیه خبر دادند.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد ماجرای حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا صحت ندارد.
بعد از انتشار شایعاتی درباره برکناری اولیور کان از پست مدیریت بایرن مونیخ و منصوب شدن فیلیپ لام به جای او، لام در یک مصاحبه گفت قصد پذیرفتن هیچ پستی در باشگاه بایرن مونیخ را ندارد.
سرمربی پرسپولیس در معرض انتخاب‌های مهم و حساس برای شهرآورد قرار گرفته است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت به علت نابسامانی بازار خودرو را نادرست توصیف کرد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت به علت نابسامانی بازار خودرو را نادرست توصیف کرد.
درحالی که طی هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر بیمار بودن رمضان قدیروف رهبر چچن منتشر شده، وی با انتشار ویدئویی از خود که درحال دویدن روی یک تردمیل است تلاش کرد که به گمانه‌زنی‌ها درباره بیماری خود پایان دهد. احمد زاکایف، رهبر سابق چچن و از رهبران ارشد جدایی‌طلب گفته بود که رمضان قدیروف از مشکلات حاد کلیوی رنج می‌برد.
در شرایطی که جنگ روسیه در اوکراین هنوز ادامه دارد، چین همچنان از گرفتاری آمریکا در یک جای دیگر دنیا بدش نمی‌آید و کارزار طولانی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عملا شروع شده است، می‌توان مطمئن بود که داستان تعیین تکلیف عامل و آمر انفجار‌های نورد استریم، در روز‌ها و هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت و جدی‌تر خواهد شد.
گوآردیولا پس از تماشای نمایش گوآردیول در مصاف هفته گذشته منچسترسیتی برابر لایپزیش به هیچ وجه حاضر نیست این مدافع جذب تیم دیگری شود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد که گزینه جدیدی که برای سرپرستی تیم فوتبال امید مطرح شده واقعی نیست و اصلا صحبتی در مورد او انجام نشده است.
باشگاه استقلال به طور رسمی نسبت به انتشار قرارداد ریکاردو ساپینتو در برخی رسانه‌ها موضع‌گیری کرد.
در روز‌هایی که وضعیت اینترنت و آینده آن نامشخص است دبیر شورای‌عالی فضای مجازی نیز به‌یک‌باره استعفا می‌کند تا وضعیت مبهم‌تری را شاهد باشیم. گمانه‌زنی‌های جانشینی او اینطور می‌گوید که فردی سکان‌دار شورای عالی فضای مجازی خواهد شد که نگاه مقابل ابوالحسن فیروزآبادی در خصوص «طرح صیانت اینترنت» را دارا باشد.
گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین احتمالی اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی آلمان، همچنان ادامه دارد.
شایعه مجدد استعفای رستم قاسمی و عدم حضور او در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، گمانه‌زنی‌ها برای خداحافظی قریب الوقوعش از وزارت راه و شهرسازی را تقویت کرده؛ هرچند هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.
شایعه مجدد استعفای رستم قاسمی و عدم حضور او در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، گمانه‌زنی‌ها برای خداحافظی قریب الوقوعش از وزارت راه و شهرسازی را تقویت کرده؛ هرچند هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.
انتشار فهرست ۲۶ نفره تیم ملی فوتبال ایران، مهم‌ترین خبر امروز ورزش ایران خواهد بود.
فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر احتمالا شگفتی خاصی به همراه نخواهد داشت.
صحبت‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره آخرین حریف تدارکاتی ایران قبل از جام جهانی، گمانه‌زنی‌ها را به سمت امارات می‌برد.
اگرچه تاکنون بار‌ها گمانه‌زنی‌ها درباره استعفا یا برکناری برخی وزرای ضعیف یا پرحاشیه تکذیب و رد شده است، اما تجربه نشان داده برخی اخبار با این مضمون به منظور گرفتن بازخورد‌های جامعه است و در صورت پالس مثبت جامعه، این امر در کمترین زمان ممکن محقق می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ