به گفته‌ی پروفسور استنلی کورن، متخصص حوزه‌ی سگ‌ها در دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا، «افغان هاند» کم هوش نژاد سگ در زمینه‌ی درک و پیروی از دستورات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهره‌مندی از هوش مصنوعی به ظاهر درگیری اجتماعی را کم می‌کند اما این کاهش سطح درگیری از پیش ساخته شده به معنای وفاق نیست و نمی‌توان آن را دستاورد یک جامعه اسلامی دانست.
کم شدن آب دریاچه آزادی باعث شد تا روئینگ‌سواران تصمیم به سفر بگیرند.
یکی از سرلشکرهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به هوش دبیرکل حزب الله لبنان، از مقامات تل آویو خواست او را دست کم نگیرند.
۵ G اصطلاحی است که برای نسل پنجم فناوری شبکه تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند از اینترنت پهن باند پرسرعت با تاخیر کم پشتیبانی کند. برخلاف نسل‌های قبلی فناوری شبکه تلفن همراه، شبکه ۵ G ظرفیت شبکه عظیمی دارد و تجربه کاربری یکسانی را ارائه خواهد داد.
معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ۵۰ تا ۶۰ درصد از اعتبار ریالی سرمایه‌ای این شرکت در هر سال صرف توسعه، ارتقا و بهسازی شبکه توزیع برق شهر تهران می شود.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خشکسالی و کم آبی را بزرگترین بحران این حوزه انتخابیه دانست و گفت: شاهد کاهش ۶۰ درصدی نزولات جوی در گرمسار هستیم.
«ما در ایران دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، شرایط جهان برای پرداختن به هوش مصنوعی، اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرو، جایی برای انتخاب افراد ناآگاه، یا کم اطلاع در مسند‌های تصمیم گیری کشور نمی‌گذارد. جهان منتظر آزمون و خطا‌های ما نمی‌ماند. اکنون همه کشور‌ها با نهایت توان خود در حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کنند و سعی دارند به جایگاه ویژه‌ای برسند. در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس «وزارت هوش مصنوعی» راه اندازی شده است. اما در ایران چنین نهاد متمرکز و تخصصی نداریم که به هوش مصنوعی به عنوان یک دغدغه مهم نگاه کند»
امین پیل علی، دومین بازیکن تیم ملی جوانان خواهد بود که خیلی زود طعم لژیونر شدن را می‌چشد.
نتایج نشان داد که هوش به‌طور کلی با استرس کمتر (پریشانی و نگرانی کم و درگیری با کار زیاد) قبل و بعد از آزمون‌های هوش مرتبط است حتی بدون انجام آزمون، افرادی با ضریب هوشی بالاتر احساس شادی و انرژی بیشتری داشتند.
رضا مؤمنین در راستای توصیه‌های پزشکی به زائران حج تمتع از زائران خواست که از کم خوابیدن پرهیز کنند.
میرزاآقاسی که در صحنه حکومت ایران یکه‌تازی می‌کرد در قیاس با هم‌عصران خود به قدری کم‌هوش بود، که شرح کار‌های ساده‌لوحانه‌اش گاه شگفت‌آور و باور ناکردنی می‌نماید. یکی از ده‌ها کار احمقانه صدراعظم ایران، ساختن کفش آهنی برای شتران بود که در تاریخ ایران و شاید جهان بی‌نظیر باشد.
در شبی که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران و صعودشان به فینال این مسابقات برگزار شد، صداوسیما پخش برنامه‌های دیگر را در دستور کار قرار داد.
هرچه بیش‌تر به پاک کننده ربات خیره شدم رباتی که کارش را بدون خستگی، بدون زحمت و ۲۴ ساعت هفته انجام می‌داد بیش‌تر متوجه شدم که به آینده‌ای خیره شده ام که تقریبا همگان آن را انکار می‌کنند. آن آینده دنیایی است که به جای نیاز مبرم به کارگران بیش‌تر برای جبران نرخ پایین زاد و ولد، پیری جمعیت و مسائل مرتبط به کارگران بسیار کم تری نیاز خواهد داشت.
یک هواداران خردسال رئالی پیش از شروع ال‌کلاسیکو وارد زمین شده و با ستاره های محبوبش عکس یادگار گرفت.
گلر ملوان از عملکردشان دفاع می کند ‌و امیدوار است در بازی های بعد شکست مقابل فولاد را جبران کنند.
کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت روز گذشته بازار سرمایه گفت: پس از دو سال بازار شاهد ثبت یکی از بهترین روزهای خود بود. آیا با این وجود شاخص کل به ۲ میلیون واحد خواهد رسید؟
کم ریسک ترین نمادهای بورسی ، نمادهایی هستند که از مقاومت اولیه خود گذر کرده باشند.
برای کمک به تشخیص کم خونی‌های ناشی از کمبود ویتامین، ممکن است آزمایش‌های خونی انجام دهید که این موارد را بررسی می‌کند. کم خونی ناشی از کمبود ویتامین با دوز‌هایی از هر ویتامینی که کمبود دارد درمان می‌شود.
پس از آنکه دستیار جدید هوش مصنوعی جستجوی گوگل به یک سوال پاسخی اشتباه داد، بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار ارزش گوگل کاهش یافت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: با وجود فعالیت چندین سامانه بارشی از ابتدای زمستان تا کنون، هنوز تمام شش حوضه آبریز اصلی کشور با کاهش بارش نسبت به شرایط نرمال مواجه است.
بر اساس نتایج مطالعات سازمان بهداشت جهانی، سطح فعالیت افراد در ۱۷۴ کشور، عدم تحرک بدنی یک تهدید جدی برای سلامت در همه کشور‌های جهان است، به‌طوری‌که تا سال ۲۰۳۰ احتمالاً ۵۰۰ میلیون مورد جدید بیماری قابل پیشگیری رخ خواهد داد، مگر اینکه دولت‌ها اقدامی انجام دهند.
بانک‌ها به دلایل مختلف از جمله بخشنامه‌های بانکی، از پرداخت تسهیلات به مردم و بخش‌های تولیدی خودداری می‌کنند. اما این موضوع تنها یک روی سکه است؛ زیرا در روی دیگر سکه تحرکات بسیاری از بانک‌ها در فضای بنگاه داری و ملک داری است. موضوعی که در این سال ها مورد انتقاد رهبر انقلاب نیز بوده و تاکید داشته اند بانک برای بنگاه‌داری نیست.
این تیم تحقیقاتی از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از بافت انسان، موش آزمایشگاهی، موش صحرایی و ماهی قاتل استفاده کرد. آنها دریافتند که ژن‌های طولانی‌تر و کوتاه‌تر به ترتیب با طول عمر بیشتر و کم تر مرتبط هستند.
پیکان و هوادار در یک بازی نفسگیر و کم موقعیت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ