یک هواداران خردسال رئالی پیش از شروع ال‌کلاسیکو وارد زمین شده و با ستاره های محبوبش عکس یادگار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن هاشمی گفت: ساختار فعلی انتخابات باید تغییر کند تا مشارکت بالا برود. ۴۰ سال قبل مرحوم هاشمی رفسنجانی توسط آیت الله جنتی تایید صلاحیت شدند و اخیرا همین ایت الله جنتی با ۱۰۰ سال سن دوباره برای ریاست شورای نگهبان منصوب شدند. خود همین عدم تغییر باعث می‌شود مشارکت کم شود.
آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد آملی با ۷ سال و ۱۰ ماه سن رکورد کم سن ترین کوهنورد پسر ایرانی که موفق به پیمایش وصعود "قله دماوند" بام ایران شده را به نام خود ثبت کرد.
افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، سن بالای ۶۵ سال یا کمتر از ۴ سال بچه‌ها را خیلی مراقب باشند، کسانی که بیماری کلیوی، کبدی، قلبی، فشارخون و دیابت دارند آسیب پذیرتر هستند و باید بیشتر مراقبت کنند ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر که اوج گرما است سعی کنند در محیط به خصوص نور مستقیم آفتاب همراه با فعالیت بدنی پرهیز کنند حتی الامکان اگر کار واجب ندارند از خانه بیرون نروند و مراقبت کنند که آب بدن کم نشود.
گوشه‌ای از جنایات رژیم بعث عراق علیه مردم مظلوم ایران، به اسارت گرفتن نوجوانان کشورمان بود. تعداد بیشماری از اسرای ایرانی جنگ ایران و عراق افراد کم سن و سال بودند.
امین پیل علی، دومین بازیکن تیم ملی جوانان خواهد بود که خیلی زود طعم لژیونر شدن را می‌چشد.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش امروز به کرانه باختری با عملیات مبارزان مقاومت غافلگیر شده و برای نخستین بار از زمان انتفاضه دوم (قریب به ۲۰ سال پیش) مجبور به استفاده از بالگرد تهاجمی شدند.
بارسلونا اولین خرید تابستانی خود را رسما انجام داد و یک مدافع کم سن و سال اهل سنگال را به خدمت گرفت.
قانون حمایت خاصی از دختران قربانی کودک فروشی نمی‌کند. خلاء‌های قانونی، زمینه ساز همه این مشکلات می‌شود. سران و قانونگذاران مدام تبلیغ ازدواج و فرزندآوری را انجام می‌دهند، اما هیچ حمایتی از دختران کم سن و سال نمی‌کنند. مواد قانونی باید دختران را از ازدواج‌های اجباری در سنین پایین نجات دهد.
رشد قارچ‌گونه مربی‌نماها در رشته‌های مختلف رزمی به معضلی تبدیل شده که آینده و سلامت هنرجویان کم سن و سال را به خطر مواجه کرده است. معضلی که اکنون فدراسیون‌های رزمی پرمخاطب عزم خود را برای مقابله با آن و حمایت از علاقمندان کم سن و سال جزم ک
یامال در 15 سالگی برای تیم اصلی بارسا بازی کرد، اما ستاره‌های بزرگ فوتبال در این سن کم کجا بودند؟ آیا مسی و رونالدو به گرد پای یامال می‌رسند؟
یکی از این تصاویر یک گوزن شمالی غول پیکر را در حال قدم زدن در یک پارکینگ نشان می‌دهد. در تصویری دیگر سه اسب از نژاد کلایدسدال را می‌بینیم که مردی را احاطه کرده اند؛ و در یک تصویر هم یک اسب آبی دیده می‌شود که جلوی یک پسربچه‌ی کم سن و سال قد علم کرده است.
با بالا رفتن سن علاوه بر بالا رفتن تجربه، علائم فیزیکی مثل چین و چروک پوست نیز نمایان می‌شود. آنتی‌اکسیدان موجود در سرکه سیب می‌تواند از پیری زودرس جلوگیری کند و حتی به کاهش سرعت پیری نیز کمک کند. توانایی سرکه سیب در حفظ تعادل بازی اسیدی در بدن نیز نقش مهمی در این خصوص ایفا می‌کند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد کودکان خردسال مبتلا به دیابت نوع ۱، مانند بزرگسالان، می‌توانند با استفاده از «لوزالمعده مصنوعی» قند خون خود را کنترل کنند. این امر در تنظیم قند خون کودکان کم سن و سالی که به دیابت مبتلا هستند، نقش بسزایی دارد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید توصیه‌اش درباره خوب غذا خوردن و خوب خوابیدن خطاب به نیمار نبوده است.
کره شمالی در یک رژه نظامی عظیم در پیونگ یانگ، بزرگ‌ترین موشک‌های بالستیک قاره پیما (ICBMs) را به نمایش گذاشته که به گفته تحلیلگران می‌تواند سیستم دفاعی آمریکا را به چالش بکشد. حضور دختر کم سن و سال کیم جونگ اون نیز در این رویداد خبرساز شده است.
فاش‌شدن بهره‌کشی استرالیایی‌ها از توپ‌جمع‌کن‌های کم سن و سال خشم هواداران تنیس را برانگیخت.
بر اساس آخرین اخبار رسمی، سد‌های پنج‌گانه تامین‌کننده آب تهران یعنی امیرکبیر، لتیان، ماملو، لار و طالقان وضعیت نگران‌کننده‌ای دارند؛ ذخیره آب سد ماملو با کاهش ۷۰ درصدی نسبت به میانگین سال گذشته مواجه شده و در حالی که حجم مفید مخزن این سد که ۲۲۲ میلیون مترمکعب است، همین حالا تنها ۴۶ میلیون مترمکعب آب دارد.
متهمن گفت: چند سال قبل در کار خرید و فروش مواد مخدر بودم. زمانی که قصد داشتم ۱۰ کیلو هروئین را ترانزیت کنم، دستگیر شدم. دادگاه مرا به اعدام محکوم کرد وقتی دیدم حکمم اعدام است تصمیم به فرارگرفتم. حدود ۲ سال قبل قرار بود یک روز برای تحقیق و انجام یک‌سری کار‌ها مرا از زندان به دادگاه ببرند که من هم با دوستانم هماهنگ کردم. آن‌ها در مسیر به کمین نشستند و زمانی که مرا از دادگاه به زندان انتقال می‌دادند، دوستانم راه را سد کردند و مرا از خودروی حمل زندانیان فراری دادند.
اینها کودکان و نوجوانانی کم سن و سال بیش نیستند. این چه ادبیاتی است برادر!
دادستان کشور گفت: ابلاغ کردم اگر دستگیر شدگان جوانان کم سن و سال هستند، برای آنها برنامه‌ای تبیین کنند، آنها فرزندان ما هستند، نباید به گونه‌ای با آنها رفتار شود که از ما فاصله بگیرند.
رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی بیمارستان لقمان حکیم، بر اهمیت تشخیص علائم کم شنوایی و ناشنوایی در کودکان تاکید کرد.
یکی از اعضای کم سن و سال طالبان اعتراف کرد که تعداد زیادی را در کابل ترور کرده است.
سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان گفت: مکانیسم و فرمول مناسب برای شروع سن سالمندی جمعیت این است که ۱۵ سال از سن امید به زندگی بدو تولد آن جمعیت کم کنیم. به عبارتی در سرشماری سال ۱۳۹۵، سن امید به زندگی جامعه ایرانی حدود ۷۵ سال بود اگر ۱۵ سال کم کنیم سن ۶۰ سال، سن شروع سالمندی جامعه ایرانی است یا اگر در ژاپن سن امید به زندگی ۸۴ سال است تا ۷۰ سال می‌تواند سن شروع سالمندی آن کشور باشد.
میثم صالحی، امیرحسین توخته و بردیا سعادت سه ستاره والیبال ایران هستند که از سن و سال کم در کنار یکدیگر بوده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ