متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، به شایعه انتقال لیونل مسی از پاری سن ژرمن به بارسلونا در تابستان آینده واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت:محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید ۶۰لیتر با کارت سوخت شخصی و ۴۰لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.
بازیکنان الشارجه پس از برگزاری تمرین امروز برای سفر به تمرین آماده شدند.
قیمت هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته ۶ تومان کاهش و یورو ۲۶ تومان افزایش یافت.
وزیر اطلاعات از دستگیری آخرین تروریست حادثه حرم شاهچراغ خبر داد.
وزیر اطلاعات درباره آخرین پیگیری‌ها از عاملان و آمران حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: آخرین نفر آنان در ایران دستگیر شد و هماهنگ شده تا ان‌شاالله به کشوری که این کار را کرده برویم.
تیم ملی بسکتبال در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از حضور در جام جهانی به مصاف ونزوئلا می رود.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی است هنوز به جمع بندی لازم برای جذب مهاجم خارجی مدنظر دست نیافته‌اند.
رئیس بیمارستان پیمانیه جهرم گفت: در پی این حادثه هفت مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان پیمانیه انتقال یافتند که ۵ مصدوم این حادثه در همان ساعت‌های اولیه بعد از انجام مراقبت‌های درمانی بهبود و مرخص شده‌اند.
پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال تراکتور در آستانه بازی با شارجه توضیحاتی ارائه داد.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان با حضور در برنامه زنده «مجله فوتبال» در شبکه خبر در خصوص آخرین تحولات تیم خود و‌ فوتبال ایران اظهار نظر کرد.
معاون اجتماعی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت خانه اندیشمندان علوم انسانی و حواشی مطرح شده در این رابطه، گفت: این چنین تهمت‌هایی به مدیریت شهری نمی‌چسبد، ما به دنبال پلمب این خانه نبودیم و توقع‌مان این بود که کسانی که اظهارنظر می‌کنند موضع ما را هم بپرسند. آن‌ها بدون داشتن موضع ما صحبت‌هایی را ارائه کرده‌اند.
معاون وزیر اقتصاد و دارایی از اعلام جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس در هفته آینده گفته‌ است.
معاون قهرمانی وزارت ورزش در آخرین گفتگوی خود ضمن رد نگرانی بابت حذف قرمزهای پایتخت، حذف استقلال از لیگ قهرمانان را قطعی دانست.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: نگاه به فضای عمومی در آمریکا به عنوان پدرخوانده رژیم جعلی ‎اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی‌ها، نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: نگاه به فضای عمومی در آمریکا به عنوان پدرخوانده رژیم جعلی ‎اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی‌ها، نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: نگاه به فضای عمومی در آمریکا به عنوان پدرخوانده رژیم جعلی ‎اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی‌ها، نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.
فدراسیون فوتبال آسیا مرکزی (کافا) تصمیم دارد برای اولین بار مسابقات را در رده سنی بزرگسالان و در سطح تیم های ملی برگزار کند.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در نشست خبری امروز خود به اظهارنظر جنجالی دیروز برادر مسی واکنش نشان داد و یک بار دیگر به لالیگا حمله کرد. او در مورد آخرین روند احیای سوپرلیگ نیز حرف زد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیم ملی توضیح داد.
چهار بازیکن تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز این تیم به اعلام آخرین شرایط و روند آماده سازی ایران قبل از حضور در جام جهانی پرداختند.
میشل عون رئیس جمهور لبنان امروز دوشنبه درباره آخرین تحولات مربوط به توافق ترسیم مرزهای دریایی با تل آویو اظهار نظر کرد.
تقریبا ۳-۲ روز در میان آقای وزیر نفت یک حرف مشابه را تکرار می‌کند: «نفت می‌فروشیم، خیلی هم می‌فروشیم، پولش را هم می‌گیریم، نقد هم می‌گیریم.» البته در آخرین اظهارنظر او آمده که ۲۰ درصدش را تهاتر می‌کنیم، اما بقیه‌اش نقد است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ