قیمت هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته ۶ تومان کاهش و یورو ۲۶ تومان افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی وضعیت قیمت خودرو طی هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها یا ثابت بوده اند یا به صورت جزئی با افزایش مواجه شده اند که البته هنوز هم مشتریان رغبتی به حضور در بازار ندارند.
بررسی وضعیت قیمت خودرو طی هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها یا ثابت بوده اند یا به صورت جزئی با افزایش مواجه شده اند که البته هنوز هم مشتریان رغبتی به حضور در بازار ندارند.
بررسی قیمت خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته اول مرداد بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش و قیمت مونتاژی ها بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
بررسی قیمت خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته قبل بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان و قیمت مونتاژی ها بین ۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
قیمت دلار در بازار آزاد با کاهش قیمت مواجه شده است و این کاهش تا به امروز ادامه دار بوده است.
بررسی قیمت خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته قبل بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان و قیمت مونتاژی ها بین ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
بررسی بازار خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به یکم تیر ماه بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان افزایش و قیمت خودروهای مونتاژی بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.
دلار بدون تفاوت با قیمت دیروز در همان محدوده ۴۱۰۰۰ تومان مبادله شد.
طی هفته جاری قیمت خودرو مانند هفته پیش روند صعودی خود را حفظ کرده و قیمت ها میانگین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان با افزایش مواجه شده اند.
قیمت دلار در بازار با افزایش قیمت مواجه شده و در بازار مبادله ارز و طلا ثابت مانده است.
قیمت دلار در بازار مبادله ارز و طلا با تغییرات کمی نسبت به دیروز مواجه شده است.
قیمت دلار و یورو نسبت به ابتدای هفته تفاوت چندانی نکرده است.
قیمت دلار و یورو نسبت به ساعات معاملاتی شب قبل بدون تفاوت بوده و ثبات داشته است.
قیمت سکه نسبت به دیروز با کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی مواجه شده است.
قیمت دلار در بازار مبادله نسبت به هفته قبل تفاوت چندانی نداشته است.
قیمت دلار در بازار نسبت به دیروز روند افزایشی داشته است.
قیمت دلار در بازار با افزایش نسبت به دیروز مواجه شده است.
قیمت دلار همچنان در حال کاهش بوده و دلار نسبت به دیروز با افت بیش از ۱۰۰۰ تومانی همراه شده است.
دلار در بازار آزاد امروز ۲۱ خرداد ماه با کاهش قیمت مواجه شد و به کانال ۴۷ هزار تومان رسید.
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه، قیمت دلار به صورت اسکناس ۴۲ هزار و ۱۲۴ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۲۹۵ تومان اعلام شد.
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه، قیمت هر اسکناس دلار ۴۲هزار و ۳۵۲ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸هزار و ۵۰۲ تومان اعلام شد.
سال گذشته (۲۰۲۲)، سالی نزولی برای ارزهای دیجیتال بود؛ بازار رمزارزهای دیجیتال حدود ۷۵ درصد از دست داد و بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که در سال ۲۰۲۳ قیمت بهتری برای ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد.
امروز مطالبی همچون پیش بینی ارز‌های دیجیتال در هفته آینده | کدام ارز بیشترین رشد را خواهد داشت؟،  قیمت دلار در آخرین روز هفته چقدر شد؟، لایو مجمع حفاری با اعتراضات تند یک سهامدار قطع شد! + فیلم، ۵ خبر پر حاشیه بورس در هفته‌ای که گذاشت! + فیلم، رد پای هکر‌های کره شمالی در ممنوعیت تورنادوکش!، بیت کوین همانند طلا و سکه کاهش یافت!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ