فدراسیون فوتبال آسیا مرکزی (کافا) تصمیم دارد برای اولین بار مسابقات را در رده سنی بزرگسالان و در سطح تیم های ملی برگزار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان با حضور در برنامه زنده «مجله فوتبال» در شبکه خبر در خصوص آخرین تحولات تیم خود و‌ فوتبال ایران اظهار نظر کرد.
حدادی اظهار کرد: موضوع صلاحیت خانم منصوری در آخرین جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی شد و به جهت محکومیت قضایی وی، صلاحیت ایشان مردود اعلام شد و بنابراین انتخاب وی به عنوان رئیس جبهه اصلاحات خلاف قانون است.
معاون اجتماعی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت خانه اندیشمندان علوم انسانی و حواشی مطرح شده در این رابطه، گفت: این چنین تهمت‌هایی به مدیریت شهری نمی‌چسبد، ما به دنبال پلمب این خانه نبودیم و توقع‌مان این بود که کسانی که اظهارنظر می‌کنند موضع ما را هم بپرسند. آن‌ها بدون داشتن موضع ما صحبت‌هایی را ارائه کرده‌اند.
نائب رئیس شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران و حضورش در شورای شهر، اظهار کرد: به لطف خدا روند سلامتی وی رو به بهبودی است و بیشتر هواداران ایشان توصیه می‌کنند که استراحت کنند تا بهبودی کامل حاصل شود. اما این‌که چه روزی به شورا باز می‌گردند بسته به توصیه پزشکان دارد.
معاون وزیر اقتصاد و دارایی از اعلام جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس در هفته آینده گفته‌ است.
معاون قهرمانی وزارت ورزش در آخرین گفتگوی خود ضمن رد نگرانی بابت حذف قرمزهای پایتخت، حذف استقلال از لیگ قهرمانان را قطعی دانست.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
حسن اکبری - معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره آخرین وضعیت «ایران» - یوز ماده ایرانی در اسارت - اظهار کرد: هنوز سونوگرافی برای «ایران» انجام نشده است چراکه نظر تیم دامپزشکی بر طی کردن روند طبیعی بوده است. بدین جهت به طور قطعی نمی‌دانیم که باردار است یا خیر؟ او گفت: اگر ایران حامله باشد که احتمال آن وجود دارد، همه چیز آماده است.
متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، به شایعه انتقال لیونل مسی از پاری سن ژرمن به بارسلونا در تابستان آینده واکنش نشان داد.
سخنگوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ضمن تأیید خبر مسمومیت دانش‌آموزان این مدرسه دخترانه، اظهار کرد: صبح امروز در مدرسه پیام شاهد، تعدادی از دانش‌آموزان پس از استشمام بو و اظهار سوزش گلو از مسئولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند و پس از آن مسئولان مدرسه برای کسب اطمینان از سلامت دانش‌آموزان با اورژانس تماس گرفتند و موضوع را بررسی کردند، بلافاصله پس از حضور اورژانس ۱۵ نفری که اظهار داشتند سوزش گلوی بیشتری دارند به مراکز درمانی منتقل شدند.
مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که «آیا امکان غیرحضوری شدن مدارس تا پایان سال ۱۴۰۱ وجود دارد»، اظهار کرد: فعلا تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در نشست خبری امروز خود به اظهارنظر جنجالی دیروز برادر مسی واکنش نشان داد و یک بار دیگر به لالیگا حمله کرد. او در مورد آخرین روند احیای سوپرلیگ نیز حرف زد.
معاون فنی شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور - درباره دلیل اختلال رخ داده در اینترنت کشور اظهار کرد: با توجه حجم ترافیک داخل کشور و توسعه‌ای که باید اتفاق بی افتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد.
حسین امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین اخبار از مذاکرات احیای برجام، اظهار کرد: آمریکا ریاکارانه عمل می‌کند. به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی انجام می‌شود. آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیم ملی توضیح داد.
چهار بازیکن تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز این تیم به اعلام آخرین شرایط و روند آماده سازی ایران قبل از حضور در جام جهانی پرداختند.
میشل عون رئیس جمهور لبنان امروز دوشنبه درباره آخرین تحولات مربوط به توافق ترسیم مرزهای دریایی با تل آویو اظهار نظر کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره منابع مالی قطعه دوم آزادراه تهران‌-شمال، اظهار کرد: به منظور اتمام عملیات اجرایی منطقه دو آزادراه تهران- شمال ۶۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که مقرر شده بخشی از این اعتبار از محل تهاتر اراضی مازاد دولت یا سایر ظرفیت‌های مشخص‌شده در قانون و بودجه بهره گرفته شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با اشاره به برگزاری نشست تخصصی بررسی راهکارهای برخورد با مجرمان جرایم خشن و سارقان مسلح، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت نقش امنیت جامعه چه امنیت مالی، روانی و جانی دستگاه قضایی و مجموعه حاکمیت وظیفه دارند همه توان خود را به کار بگیرند تا برای مردم این امنیت ایجاد شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با اشاره به برگزاری نشست تخصصی بررسی راهکارهای برخورد با مجرمان جرایم خشن و سارقان مسلح، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت نقش امنیت جامعه چه امنیت مالی، روانی و جانی دستگاه قضایی و مجموعه حاکمیت وظیفه دارند همه توان خود را به کار بگیرند تا برای مردم این امنیت ایجاد شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: بنابراین تلاش می‌شود که این طرح به سمت پویاتر شدن عوارض حرکت کند. جریان ترافیکی در سطح شهر دائم درحال تغییر است. برای مثال باید عوارض در زمان و مکان‌هایی که ترافیک، وضعیت بحرانی دارد، تغییر کند تا مردم تشویق شوند که شبکه معابر را خلوت کنند.
تقریبا ۳-۲ روز در میان آقای وزیر نفت یک حرف مشابه را تکرار می‌کند: «نفت می‌فروشیم، خیلی هم می‌فروشیم، پولش را هم می‌گیریم، نقد هم می‌گیریم.» البته در آخرین اظهارنظر او آمده که ۲۰ درصدش را تهاتر می‌کنیم، اما بقیه‌اش نقد است.»
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای حکم اعدام احمدرضا جلالی و مبادله این شخص با حمید نوری، اظهار کرد: فرآیند رسیدگی به اتهامات احمدرضا جلالی به پایان رسیده و در خصوص این شخص حکم شرعی و قانونی از دادگاه صالح صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ