چهار بازیکن تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز این تیم به اعلام آخرین شرایط و روند آماده سازی ایران قبل از حضور در جام جهانی پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اظهار نظر شبانه یک مدیر باعث شد تا بازیکنان استقلال حسابی شوکه شوند.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان با حضور در برنامه زنده «مجله فوتبال» در شبکه خبر در خصوص آخرین تحولات تیم خود و‌ فوتبال ایران اظهار نظر کرد.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال سوئد اظهار امیدواری کرد سامان قدوس بازیکن ایرانی راهی تیم مالمو شود.
اینی آلوکو، بازیکن سابق تیم ملی زنان انگلیس که اظهارنظر او درباره دکلان رایس جنجالی شده بود، به دنبال توهین‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزانه، صفحه توییتر خود را بست.
علی دوستی‌مهر می‌گوید بازیکنان حاضر در اردوی تیم زیر 20 سال ایران تنها 20 درصد از پتانسیل واقعی فوتبال ایران در این سن هستند.
روبرتو اولابه، مدیر ورزشی سوسیداد، از اظهارنظر ژاوی در مورد مارتین زوبیمندی عصبانی است و گفت که مربی بارسا نباید از بازیکن تیم حریف صحبت کند.
رئیس باشگاه پورتو درباره تمارض بازیکنان در پرتغال صحبت‌هایی را بر زبان آورد که حمله هواداران پرتغالی را به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به دنبال داشت.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: قهرمانی در آسیا را پس می گیریم و روی سکوی جام جهانی می رویم.
سوفیان بوفال، بازیکن تیم ملی مراکش و الریان قطر، صحبت‌های جنجالی که به نقل از او درباره کریستیانو رونالدو منتشر شده بود، تکذیب کرد.
ستاره سابق تیم ملی روسیه درباره بازی با ایران اظهار نظر جالب توجهی داشت.
پلیس ترکیه درباره درگیری بازیکنان فوتبال دو تیم روسی و اوکراینی در هتلی در شهر آنتالیا اظهارنظر کرد.
پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، با یک اظهارنظر جنجالی مدعی شد ویروسی شدن بازیکنان فرانسه در قطر عمدی بوده است.
هندبالیست‌های تیم بانوان ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی اظهار داشتند که این موفقیت بزرگ با همدلی و برنامه ریزی کادر فنی به دست آمده است.
ستاره تیم ملی ملی برزیل در اظهارنظری جنجالی کیلیان امباپه را بازیکنی خودبزرگ پندار توصیف کرد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار این تیم مقابل ایران در جام جهانی، در خصوص پنالتی تیم ملی کشورمان اظهارنظر کرد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار این تیم مقابل ایران در جام جهانی، در خصوص پنالتی تیم ملی کشورمان اظهارنظر کرد.
غلامپور: چرا مربیان و بازیکنان ذوب آهن به خود اجازه می‌دهند در مورد تیم ما این صحبت‌ها را مطرح کنند؟
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تا جایی که بتواند حامی بازیکنان تیمش است اما تا جایی که جواب دهد.
مدیران عامل استقلال و فولاد حاضر به اظهار نظر در مورد شرایط دو تیم قبل از جدال حساس هفته هشتم نشدند. سرمربی تیم ملی هم دستیارانش را برای آنالیز بازیکنان به ورزشگاه فرستاده بود.
بازیکنان استقلال تهران نسبت به کسب پیروزی دلجسب برای هواداران خود مقابل نساجی ماندران واکنش نشان دادند.
خیابانی که این روزها به واسطه اظهار نظر درباره بازیکنان قدیمی فوتبال ایران خبرساز شده است به عنوان مجری در ورزشگاه وطنی حضور دارد.
چند نفر در حج به کرونا مبتلا شدند؟
من به قانون احترام می‌گذارم و اگر بگوید نمی‌توانم شرکت کنم، اصرار ندارم کار بی‌قانونی کنم. فضای امروز تیم ملی مورد پسند ما نیست. این فضا بسیار نادر است. هیچ دوره‌ای بازیکنان تیم ملی این‌گونه اظهار نظر نکردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ