محمدعلی عموزاد در وزن 65 کیلوگرم برد مهمی را برابر پیمان بیابانی قهرمان سابق جوانان جهان کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس آذر که در هفته ابتدایی شانس بزرگی برای کسب سه امتیاز ارزشمند و بیرون از خانه را از دست داده، اکنون امیدوار است برابر تیم هوادار در دیدار خانگی‌اش، به اولین برد دست یابد.
ژوزه مورایس پیروزی سپاهان برابر تراکتور در هفته ابتدایی لیگ برتر را به خبرنگار فقید اصفهان تقدیم کرد.
میلاد والی‌زاده، جوان‌ترین عضو تیم ملی کشتی آزاد به ویدیویی که از او بعد از برد بزرگ برابر رقیبش در مجارستان وایرال شد، واکنش نشان داد.
تیم ملی کویت با سرمربیگری محمد ناظم الشریعه توانست در دیداری دوستانه مقابل صربستان به برتری دست یابد.
استقلال در حالی آماده رویارویی با تیم تراکتور در هفته پایانی می شود که برای بهبود عملکرد خود در برابر تیم های بالای جدولی نیاز به برد در این دیدار دارد.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
العین با پیروزی مهم برابر شارجه فاصله خود با صدر جدول لیگ امارات را به سه امتیاز کاهش داد.
میلانو با پیروزی برابر لوبه یک گام دیگر به حضور در فینال سری آ نزدیک شد.
مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید تیم‌شان می‌تواند همانند پرسپولیس، سپاهان را نیز اذیت کند.
تیم ملی بسکتبال ایران با وجود شکست برابر چین و به لطف برتری استرالیا مقابل قزاقستان، سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را به دست آورد تا صعودی متفاوت به این رویداد بزرگ داشته باشد.
در شرایطی که دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اشتباهات تیم خودشان را دلیل شکست برابر پرسپولیس عنوان کرد، سرخپوشان تهرانی خوب بودن تیمشان را دلیل رسیدن به این برد ارزشمند عنوان کردند.
شکست پرسپولیس برابر فولاد در دیداری پرحاشیه و جنجالی، پیروزی سپاهان برابر نساجی، برد پرگل استقلال برابر ملوان و فرار گل‌گهر از شکست برابر مس رفسنجان جذابیت های لیگ را چند برابر کرد.
در روزی که تیم های بالانشین لیگ دسته اول برابر حریفانشان متوقف شدند، خیبر خرم آباد با برد برابر فجر سپاسی به رده سوم صعود کرد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست در یک دیدار سخت و دشوار، از سد تیم قدرتمند الجزیره عبور کند.
سیتی با هدایت «پپ گواردیولا» با این باخت فرصت ویژه ای را برای نزدیک شدن به آرسنال صدرنشین از دست داد و با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. یونایتد هم با برد امروز ۳۸ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.
برد بزرگ ژاپن برابر آلمان و پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین انگیزه بزرگی به نسل بزرگ فوتبال ایران برای بازگشت داده است.
ژاوی هرناندز شب گذشته از شکست بارسا برابر بایرن و ناکامی تیمش در صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ناراحت بود و در رختکن عملکرد بازیکنان را زیر سوال برد.
هوگو لوریس، دروازه بان فرانسوی تاتنهام، مقصر اصلی گلزنی گابریل ژسوس و شکست امروز تیمش برابر آرسنال بود.
تیلور ۳۱ ساله با تجربه سه برد برابر یزدانی بدنبال چهارمین طلای خود است و یزدانی نیز با استفاده از تاکتیک و قدرت جوانی می‌رود تا به یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران ایران تبدیل شود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که ملی‌پوشان برابر بازیکنان قدرتمند آرژانتین به پیروزی رسیدند، گفت: دو تیم با اطلاعات و آگاهی بسیار خوب مقابل هم قرار گرفتند.
مدافع ملی‌پوش ایرانی با گلزنی در وقت اضافه دیدار الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
مدافع ملی پوش ایرانی با گلزنی در در وقت اضافه الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
تیم فوتبال پورتو در هفته سوم لیگ پرتغال در دیدار حساس برابر اسپورتینگ لیسبون به پیروزی پرگل رسید. مهدی طارمی در شب انجام صدمین بازی برای پورتو، پاس گل داد و به خاطر مصدومیت تعویض شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ