کلوت‌ها جزئی از بیابان لوت هستند. کوه‌های شنی در میانه این بیابان‌ها یا همان کلوت‌ها، که با وزیدن ممتد باد‌ها و فرسایش اندک اندک زمین‌های بیابانی شکل می‌گیرد یکی از این جذابیت‌های طبیعی پنهان در بیابان‌های ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد شهدای دیپلمات مزار شریف، یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ با حضور امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه و جمعی از خانوده‌های شهدای دیپلمات در محل وزارت خارجه برگزار شد.
مراسم وداع با شهدای حمله تروریستی جاده خاش - تفتان عصر امروز ۲ مرداد ۱۴۰۲ با حضور کارکنان راهور فراجا و مردم شهید پرور در معراج شهدای تهران برگزار شد.
زاهدان- تصاویر شهدای پلیس راه زاهدان منتشر شد.
زاهدان- تصاویر و اسامی شهدای حمله تروریستی امروز به کلانتری ۱۶ زاهدان، اعلام و منتشر شد.
دو نفر از عوامل کلانتری ستوان علی کیخا و سرباز وظیفه رشیدی پس از مقاومت جانانانه به شهادت رسیدند.
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی امروز با شکوه هرچه تمام‌تر در جنین برگزار شد.
تصاویر ۵ تن از شهدای مرزبانی شب گذشته در سیستان و بلوچستان را ببینید که دو تن از آن‌ها استوار دوم و سه تن از آن‌ها سرباز انجام وظیفه بودند.
مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی در نوار غزه از ساعتی پیش در این باریکه آغاز شده است.
بابلسر- «امیرحسین شیرجی» بازیکن تیم فوتبال شهدای بابلسر در زمین فوتبال دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.
سرهنگ یونس دهقانی روز چهارشنبه اعلام کرد: در پی آتش گرفتن چندین بنر از تصاویر شهدا و تبلیغات دهه فجر در سطح شهر جم پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
مراسم تشییع پیکر شهدای اردوگاه جنین با حضور گسترده فلسطینیان ساکن این اردوگاه برگزار شد.
به مناسبت رحلت حضرت ام البنین (س) تصاویر مادران شهدا در سازه های تبلیغاتی شهر تهران اکران شد.
رئیس جمهور همزمان با شب یلدا به دیدار خانواده شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مدافع امنیت رفت.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد در ماه‌های اخیر در جریان تحقیق و تفحص پیکر شهدای دفاع مقدس در منطقه شلمچه و محدوده دیواره دفاعی کانال ماهی در داخل خاک عراق، به همراه پیکر یکی از شهدای گمنام یک پیراهن ورزشی باشگاه استقلال پیدا شد همچنین دو ماه پس از کشف این پیراهن، پیراهنی از باشگاه پرسپولیس نیز در کنار پیکر شهید گمنام دیگری یافت شد
اجتماع خانواده شهدای مدافع حرم، امنیت، ترور، دفاع مقدس و ... برای دفاع از حقوق زنان در ایران به جهت اینکه در سازمان ملل برای حذف کرسی زنان در سازمان ملل تصمیم گیری می‌شود. این تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران صورت پذیرفت.
مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه صبح جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا صبح سه شنبه (۱۰ آبان ‍۱۴۰۱) در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ و عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده شهدای این حادثه به شیراز سفر کردند. دراین سفر قرار است معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور ضمن حضور در بیمارستان و عیادت مجروحان، در حرم شاهچراغ هم حضور یابند.
مراسم تشییع پنج شهید فلسطینی ظهر امروز با حضور گسترده هزاران نفر از مردم شهر نابلس در شمال کرانه باختری برگزار شد.
تصاویری از دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب / پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب
جمعی از پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این دیدار که به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما در حال پخش است، جمع دیگری از پیشکسوتان دفاع مقدس در مراکز استان‌ها از طریق ارتباط تصویری با حسینیه امام خمینی (ره) در ارتباط هستند.
در ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه ، امروز یک جوان فلسطینی دیگر در منطقه خان یونس به شهادت رسید.
منابع فلسطینی گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید اعتراضات در کرانه باختری در پی حملات علیه غزه، در وضعیت آماه باش قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ