نفر اول مسابقات کشتی آزاد کشوری در مورد شکستش مقابل محمدعلی عموزاد گفت که بهانه نمی‌آورد اما خودش دیر در این مبارزه استارت زد و همین باعث شد که بی‎‌دلیل کشتی حساس شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تورنمنت بین‌المللی هندبال روسیه به احتمال فراوان برای نخستین بار با حضور یک تیم ایرانی برگزار خواهد شد.
تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با کسب ۱ مدال طلا و ۲ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کنکورد روسیه پایان داد.
تمرینات ۵ بوکسور تیم ملی برای حضور در تورنمنت بین‌المللی بوسنی و هرزگوین از سوم مردادماه آغاز می‌شود و به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.
حضور در تورنمنت بین‌المللی هوپس برنامه مصوب فدراسیون بسکتبال برای تیم هوپس است.
حضور در تورنمنت بین‌المللی هوپس برنامه مصوب فدراسیون بسکتبال برای تیم هوپس است.
تیم‌های ملی پاراتکواندوی بانوان و آقایان کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا و تورنمنت بین‌المللی عازم پاریس خواهند شد.
سرمربی تیم ملی فرنگی نوجوانان تاکید کرد که به واسطه حضور تیم‌های اروپایی در تورنمنت بین‌المللی ترکیه، سطح این رقابت‌ها از قهرمانی آسیا بالاتر بوده است.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این که بازی به بازی شرایط تیم ایران بهتر می‌شود، گفت: امیدوارم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.
محمدهادی ساروی و امین میرزازاده دو کشتی‌گیر عنوان‌دار کشتی فرنگی ایران هستند که فردا در تورنمنت بین‌المللی بیشکک روی تشک خواهند رفت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که قهرمانان اوزان دهگانه جام تختی بعد از محک خوردن کشتی خارجی‌شان در یک تورنمنت بین‌المللی، شانس حضور در بازی‌های آسیایی و ایندورگیم را دارند.
قرعه‌کشی چهار وزن نخست تورنمنت بین‌المللی جودوی روسیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
از 21 آذر تا 14 اسفند کایل اسنایدر آمریکایی در سه تورنمنت بین‌المللی شرکت کرد و در وزن 97 کیلوگرم سه حریف ایرانی‌اش را شکست داد.
الهلال پس از انجام دو تورنمنت بین‌المللی به لیگ عربستان بازمی‌گردد تا به کورس قهرمانی برگردد و این در شرایطی است که درخشش رونالدو توجه جهانی را به این لیگ جلب کرده است.
۱۵ آزاد و فرنگی‌کار ایران عازم تورنمنت بین‌المللی بلغارستان می‌شوند.
۱۵ آزاد و فرنگی‌کار ایران عازم تورنمنت بین‌المللی بلغارستان می‌شوند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان طبق چرخه انتخابی، علاوه بر توجه کافی به قهرمانان و عنوانداران این رشته، نگاه ویژه ای هم به مدعیان جوان و جویای نام دارد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، سال جدید میلادی را با اعزام فرنگی‌کاران منتخب به دو تورنمنت بین‌المللی در فرانسه و کرواسی آغاز خواهد کرد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، سال جدید میلادی را با اعزام فرنگی‌کاران منتخب به دو تورنمنت بین‌المللی در فرانسه و کرواسی آغاز خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از برنامه‌ریزی برای اعزام فرنگی‌کاران ایران به دو تورنمنت بین‌المللی هنری دگلان در فرانسه و تورنمنت رنکینگ کرواسی خبر داد.
در روز دوم رقابت‌های تکواندو بین‌المللی پاکستان، فرزان عاشورزاده و حسن بشیری در اوزان 63- و 80- کیلوگرم صاحب نشان طلا و نقره شدند.
با تصمیم مسئولان فدراسیون تکواندو، 18 تکواندوکار زنان و مردان ایران در تورنمنت بین‌المللی لبنان حضور خواهند داشت.
تیم ملی کشورمان جهت آماده‌سازی برای حضور در مسابقات گرندپری منچستر و مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در تورنمنت بین‌المللی لبنان حضور خواهد داشت.
تیم ملی والیبال نشسته ایران در حالی تا یک ماه دیگر میزبان تورنمنت بین‌المللی خواهد بود که برزیل از حضور در این رویداد امتناع کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ