یک شهروند عربستانی سفری پرماجرا و پرمخاطره از عربستان را در پیش گرفته تا خود را به دوحه پایتخت قطر که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در سفری از مرزهای شمالغرب کشور بازدید کردند. سرلشکر باقری به درخواست مجری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به زبان مادری شان ترکی آذربایجانی تکلم می کنند./منبع: تسنیم
در این ویدئو مشاهده می‌کنید که سفیر انگلیس و همراهانش در حال درست کردن جوجه کباب و کوبیده در باغ سفارت تهران به مناسبت روز جهانی کباب می‌باشند.
نخست وزیر کانادا امروز در سفری اعلام‌نشده همراه معاونش به کی‌یف، پایتخت اوکراین وارد شد. این دومین سفر ترودو به اوکراین از زمان آغاز درگیری‌ها با روسیه است.
خبرگزاری دولت سعودی (واس)‌ نوشت که نیکلاس مادورو نيز از این سفر و دیدار با ولیعهد ابراز خوشحالی کرد.
رئیس‌جمهور سوریه امروز (پنجشنبه) برای شرکت در اجلاس اتحادیه عرب وارد عربستان شد.
بشار جعفری سفیر سوریه در روسیه، سیاست جمهوری اسلامی ایران را یک مزیت برای منطقه خواند و گفت: توافق ایران و عربستان یک حرکت فوق‌العاده عالی و یک حرکت خوب ژئوپلیتیکی در منطقه بود که همه به آن نیاز دارند.
امیرعبداللهیان درباره زمان بازگشایی سفارتخانه‌های ایران و عربستان با توجه به فرارسیدن موعد دو ماهه، توضیح داد: همکارانم چند هفته‌ای هست که در تلاشند سفارتخانه و سرکنسولگری‌مان آماده بازگشایی شود.
هیئتی از رهبران حماس که در سفری رسمی به عربستان سعودی سفر کرده‌اند، مناسک عمره را به جای آوردند.
یک هیئت سعودی به ریاست محمد آل جابر در سفری نادر وارد صنعا پایتخت یمن که تحت کنترل انصارالله شد و با رئیس شورای عالی سیاسی یمن دیدار کرد.
در مراسم دریافت استوارنامه ۱۷ سفیر ولادیمیر پوتین در آخر سخنرانی از سفرا تشکر و خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق سفرا می‌ماند، اما زمانی که تشویقی صورت نمی‌گیرد باز هم به سخنرانی ادامه داده و سپس یک بار دیگر خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق می‌ماند که سفرا بازهم به روی خودشون نمی‌آورند. به نظر می‌رسد ۱۷ سفیر در این اقدام، با یکدیگر هماهنگ کرده بودند.
سفره ماهی‌ مانتا، بزرگ‌ترین نوع سفره ماهی‌ها است که پهنای بزرگ‌ترین آن‌ها به هفت‌متر می‌رسد. سفره‌ ماهی‌ها نتیجه‌ی چرخه تکاملی کوسه‌ها هستند.
زینب مولایی، مادر کیان پیرفلک، در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی از سفر میثم پیرفلک همراه دیگر اعضای خانواده برای دیدار از مزار کیان منتشر کرده است.
وزیر دفاع آمریکا در ادامه وحشت مقامات این کشور از اعلام سفر رسمی خود به عراق به صورت ناگهانی وارد بغداد شد.
برای نخستین بار تصاویری از اتاق‌های فوق سری رئیس جمهور اوکراین که طی یک سال گذشته مقابله با تهاجم روسیه به اوکراین را در آنجا هدایت کرد منتشر شده است.
متخصصان مغز و اعصاب شهر ساری موفق به انجام عمل جراحی جداکردن تومور سر بدون شکافتن جمجمه و از طریق بینی شدند. فوق‌تخصص جراحی مغز و اعصاب: امروزه این عمل را در دنیا از طریق اندوسکوپی با همکاری پزشکان گوش و حلق و بینی انجام می‌دهند که از راه بینی و سینوس اسفنویید انجام می‌شود و تومور تخلیه می‌شود.
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد در آوار‌های به جا مانده از زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه بادکنک‌هایی آویزان شده که گفته می‌شود به یاد کودکان قربانی زلزله در این مکان آویزان شده‌اند.
یک رسانه اوکراینی گزارش داد که جو بایدن در سفری از پیش اعلام نشده وارد کی یف شده است.
این تبلیغ روی دوربین پرچمدارهای آینده سامسونگ و قابلیت‌های آن تمرکز دارد.
یکی از پرسنل باغ وحش روستای طاهرده درباره چگونگی انتشار فیلم شیر و خرس در حال احتضار باغ وحش گفت: در قسمتی از باغ وحش که مخصوص غذا دادن به حیوانات به ویژه شیرهاست فردی در غفلت نگهبان و پرسنل باغ وحش اقدام به فیلمبرداری می‌کند. این فرد در بین شیر‌های باغ وحش از شیری مریض و کهنسالی که ۲۰ سال سن دارد و لاغر بوده فیلم گرفته است؛ این در حالی است که بقیه شیر‌ها سرحال و سرزنده‌اند و این فرد از آن‌ها فیلم نگرفته است.
دست ندادن حسن قشقاوی سفیر جمهوری اسلامی ایران با ملکه اسپانیا در کاخ سلطنتی پالاسیو خبرساز شده است.
هام بیچاره پس از سفری ۱۶ دقیقه‌ای در فضا به باغ وحشی فرستاده شد که در آن تنها زندگی می‌کرد. او ۱۷ سال در اینجا زندگی کرد و سرانجام در سال ۱۹۸۳ درگذشت.
مسابقه جام جهانی آوارگان سوری به ابتکار یک سازمان محلی در ادلب سوریه افتتاح شد.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا(ع) با حضور حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ