ملى پوش دسته ٩٦ كيلوگرم وزنه بردارى ايران با ركوردهايى پايين تر از حد انتظار در رده هفتم آسيا قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار دوستانه تراکتور و پیکان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
چهارمین روز از مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا بدون کسب مدال برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
پنجمین روز از مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در تایلند بازهم بدون کسب مدال و عنوان برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
مصاف دوستانه تیم ملی با تیم امید که روز گذشته درکمپ تیم های ملی برگزار شد، با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
روز دوم ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی در حالی به پایان رسید که هیچ فرد جدیدی برای ثبت‌نام نیامد.
تراکتور روز گذشته با حمایت تماشاگران پذیرای تیم آلومینیوم بود و می کوشید با ارایه بازی تهاجمی به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند اما در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
هافبک ایرانی برنتفورد در روز تساوی تیمش مقابل لیدز فرصت بازی به دست نیاورد.
قاضی پرونده دنی آلوز روز گذشته حکم به زندانی شدن او داد چرا که ترس از فرار این بازیکن از اسپانیا وجود داشت. در صورت اثبات اتهامات، دوران زندان او طولانی‌مدت خواهد بود.
نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر برخلاف انتظار کاملا سرد و بدون هیجان دنبال می‌شود و این در حالیست که در فاصله 8 روز مانده به پایان این موعد اتفاقات جدیدی رقم بخورد.
هیئت عمانی که برای مذاکره درباره تمدید آتش بس در یمن به صنعاء سفر کرده بود، پس از گذشت چهار روز بدون اعلام نتیجه ای، این سفر را پایان داد.
آرتمیس۱ که نخستین ماموریت ناسا از مجموعه ماموریت‌های طراحی‌شده برای بازگرداندن بشر به سطح ماه به شمار می‌رود، اکنون کامل شده است. کپسول بدون سرنشین اوریون روز یکشنبه در اقیانوس آرام فرود آمد و ماموریت ۲۵.۵ روزه خود را به مدار ماه و بازگشت از آن به پایان رساند.
سومین روز از مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی به پایان رسید که هیچ فردی برای ثبت نام در این روز اقدام نکرد.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
در روز پایانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ایران امیدوار به کسب مدال طلا توسط امین میرزازاده در سنگین وزن است.
در دومین روز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، با وجود عدم كسب مدال، نمايش اميدواركننده ترى را از شاگردان بنا شاهد بوديم.
گزارشی از روز بدون گل نقش جهان که با عصبانیت و شعار به پایان رسید.
دور مقدماتی نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با معرفی فینالیست‌های چهار وزن نخست به پایان رسید.
اطلاعیه کارگروه رتبه بندی معلمان: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰/۶/۱۴۰۱) تمدید می‌‎‌شود.
سعید لیلاز: شما می‌گویید که این ملت دارد له می‌شود، من می‌گویم که این ملت زیر بار سوءمدیریت و فساد له می‌شود. از روز ازل اختراع پول در تاریخ ایران تا پایان محمدرضا پهلوی ما ۴۲۰ میلیارد تومان تجمعی نقدینگی درست کرده‌ایم، الان در هر دو ساعت این مقدار را تولید می‌کنیم. یعنی آنقدر این دستگاه فاسد شده که بدون ایجاد روزی ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی نمی‌تواند ادامه حیات بدهند، همه‌اش هم کسری بودجه نیست، یک‌سومش کسری بودجه است، بقیه‌اش عین دزدی است، عین دزدی است.
در هشتمين روز بازى هاى كشورهاى اسلامى ورزشكاران ايرانى موفق به كسب مدال طلا نشدند.
روز نخست از رقابتهای جودو بازیهای کشورهای اسلامی بدون کسب مدال برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام داوطلبان رشته‌هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌گیرد، از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز سه­ شنبه ۱۸ مرداد آغاز و در روز یکشنبه ۲۳ مردادماه پایان می‌پذیرد.
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ